Минералдық шикізаттарды қайта өңдеу негізгі үрдістерінің теориясы және іс-тәжірибесі

Әділқанова Меруерт Әділқанқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: "Минералдық шикізатты қайта өңдеудің негізгі процестерінің теориясы мен практикасы" курсы мамандық бойынша магистрдің оқу жоспарының арнайы пәні болып табылады және магистрантта пайдалы қазбаларды байыту процестерінің теориясы мен практикасының қазіргі жай-күйі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруды, теориялық әзірлемелердің практикамен байланысын орнатуды, минералдық шикізатты қайта өңдеу саласында бар технологиялық процестерді жетілдірудің теориялық және эксперименттік әдістерінің мүмкіндіктерін ашуды мақсат етеді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Химия

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны 1. Ауызша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Магистрантты оқыту процесінде пайдалы қазбаларды байыту процестерінің теориясы мен практикасының қазіргі жай-күйі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру
Міндет
  • Кен мен концентраттарды өңдеу тәжірибесімен теориялық әзірлемелердің өзара байланысы саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Минералды шикізатты өңдеу саласында бар технологиялық процестерді жетілдіру және жаңаларын құрудың теориялық және эксперименттік әдістерінің мүмкіндіктерін ашу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. Минералды шикізатты байытудың негізгі және қосалқы процестерін теориялық негіздеу 2. Пайдалы қазбаларды байытудың негізгі және қосалқы процестерін білу, минералды шикізатты, әсіресе кедей және техногендік шикізатты өңдеу технологиясында қолдану үшін заттық құрамды анықтаудың негізгі принциптерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. Кенді және Байыту өнімдерін өңдеудің қолданыстағы технологияларын жетілдіру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • 1. Ғылыми-зерттеу қызметі және болашақ магистрлік диссертация процесінде қажетті ақпаратты іздеу, талдау және дәлелді бағалау дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. Тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас процесінде конструктивті өзара әрекеттесуді сақтай білу 2. Жаңа технологиялық шешімдерді іздеу процесінде кәсіби топта қарым-қатынасқа бейімделу. 3. Белгісіздік және тәуекел жағдайларында жеке тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін көрсету, қабылданған шешімдердің сапасы үшін жауапкершілікті көтеру қабілеті мен дайындығы.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. Минералды шикізатты байыту теориясы мен практикасына байланысты терминологияны меңгеру 2. Пайдалы қазбаларды байыту саласындағы өндірістік және ғылыми - техникалық ақпаратты жинақтау және өңдеу үшін деректер базасын пайдалану дағдыларын меңгеру 3. Ғылыми-зерттеу және практикалық қызметтегі ғылыми талдау дағдылары мен ғылыми көзқарас әдіснамасын меңгеру
Оқыту әдістері

1. Қашықтықтан білім беру технологиялары: вебинарлар мен бейнеконференциялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Жеке тапсырма 1. 0-100
Жеке тапсырма 2.
Сынақ бақылау
Ауызша сауалнама
2  рейтинг Жеке тапсырма 3. 0-100
Жеке тапсырма 4.
Сынақ бақылау
Коллоквиум
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Жеке тапсырмалар логикалық мазмұны беріледі; қарастырылатын тақырыптың өзектілігі көрсетіледі, негізгі категориялар дұрыс анықталған; қорытындысында егжей-тегжейлі, тәуелсіз тұжырымдар тұжырымдалады логикалық мазмұны беріледі; қарастырылатын тақырыптың өзектілігі көрсетіледі, негізгі категориялар дұрыс анықталған; қорытындысында егжей-тегжейлі, тәуелсіз тұжырымдар тұжырымдалады логикалық мазмұны беріледі; қарастырылатын тақырыптың өзектілігі көрсетіледі, негізгі категориялар дұрыс анықталған; қорытындысында егжей-тегжейлі, тәуелсіз тұжырымдар тұжырымдалады материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаулардың болмауы; оқушының жауап беруден бас тартуы
Тест сұрақтарына ауызша жауап беру терең және толық білім мен оқытылатын материалдың бүкіл көлемін түсінуді көрсету; қарастырылатын ұғымдардың, құбылыстар мен заңдылықтардың, теориялардың, қатынастардың мәнін толық түсіну; оқытылатын материал негізінде толық және дұрыс жауап құрастыра білу; негізгі ойларды бөліп көрсету, жауапты нақты мысалдармен және фактілермен өз бетінше дәлелдеу; өз бетінше дәлелді талдау жасау, қорытындыларды жалпылау барлық оқытылатын бағдарламалық материалды білу; зерттелген теорияларға негізделген толық және дұрыс жауап; оқытылатын материалды жаңғыртудағы, ұғымдарға анықтама берудегі болмашы қателер мен олқылықтар, ғылыми терминдерді қолданудағы немесе қорытындылар мен жалпылаулардағы дәлсіздіктер; материал белгілі бір логикалық реттілікпен берілген, бірақ бір болмашы қатеге немесе екі кемшілікке жол берілмейді, егер сұраса немесе мұғалімнің аз да болса көмегі болса, студент өз бетінше түзете алады; оқу материалын негізінен меңгерді; жауапты нақты мысалдармен дәлелдейді жауапта тақырыптан елеулі ауытқулар бар; сұрақта қарастырылған мәселені талдау үзінді және толық емес; фактілер әрқашан пікірлерден бөлінбейді, бірақ студент олардың арасындағы айырмашылықты түсінеді материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаулардың болмауы; оқушының жауап беруден бас тартуы
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Негізгі әдебиет
  • 1. Основы обогащения руд цветных металлов : учеб. пособие / М. А. Фишман. - М. : Недра , 2018. - 261 с.
  • 2. Переработка, обогащение и комплексное использование твердых полезных ископаемых : Учеб. для ВУЗов / А.А. Абрамов.Переработка, обогащение и комплексное использование твердых полезных ископаемых : учебник, Т.1 : Обогатительные процессы и аппараты / А. А. Абрамов . - М. : МГГУ, 2001. - 470 с.
  • 3. Авдохин В.Н. Основы обогащения полезных ископаемых: учебник для вузов: 2-е изд. в 2т. -М: Горная книга.-2014.- т 1.-Обогатительные процессы -417 с.
  • 4. Сырье цветных металлов[Электронный ресурс]: МУ для практических занятий/О.Б.Колмачихина, С.Э. Полыгалов.-Екатеринбург:УРФУ(1 электрон.опт.диск (DVD)- 2019
  • 5. Технология обогащения руд цветных металлов[Электронный ресурс]: конспект лекций/Н.К.Алгебраистова Н.К., А.А.Кондратьева - Красноярск:ИПК СФУ.-2011.-
  • 6. Обогащение полезных ископаемых: учебное пособие / сост. Пузыревская И.А. –Благовещенск: Изд-во АмГУ, 2014.- 96 с.
  • 7. Полькин С.И. Обогащение руд цветных металлов.- М:Недра - 2015 - 214 с
  • 8. Комплексная переработка минерального сырья Казахстана. Состояние, проблемы, решения. В 10 т. / Д. Н. Абишев [и др.] ; ред. А. А. Жарменова. - 2-е изд., доп. - Алматы : [б. и.], 2008 - Т. 8
  • 9.Теория и технология обогащения природного и техногенного минерального сырья. - 2008. - 462 с
Қосымша әдебиеттер
  • http://www.WebofKnowledge.com
  • https://link.springer.com/
  • https://www.scopus.com/freelookup/form/author.uri