Сәулеттік жобалау - 1
Сипаттама: Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша архитектуралық жобалау, жоба алдындағы зерттеу, нормативтік-теориялық базаны және отандық және шетелдік жобалау тәжірибесін талдау негізінде. Сәулет ғылымының қолданбалы зерттеулерінің нәтижелерін жалпыланған жобалау үлгілері түрінде жобалау тәжірибесіне енгізу. Қала құрылысын ұйымдастырудың әртүрлі формаларының, қала құрылысы стратегияларының және көлемді сәулет шешімдерінің мәндерін, функцияларын, мүмкіндіктері мен артықшылықтарын қайта қарастыру.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Диплом алдындағы жоба
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 60 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Курстық жоба |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Зерттеу объектісін ғылыми талдау негізінде магистрлік диссертация тақырыбы бойынша сәулет (қала құрылысы) объектісінің жобалық тұжырымдамасын әзірлеу.
Міндет
- Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша жобалау пәнін анықтау
- Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша библиографияны таңдаңыз
- Жобалау объектісінің шетелдік және отандық тәжірибесін талдау.
- Жобалау объектісінің тұрақты элементтерін анықтаңыз.
- Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша объектінің функционалдық моделін әзірлеу.
- Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша сәулет (қала құрылысы) объектісінің сәулет / қала құрылысы тұжырымдамасын ұсыну.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- сәулет ғылымының соңғы жетістіктерін түсіндіру;
- ғылыми шығармашылық әдіснамасын, ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи әдістерін таңдау;
- зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік ақпаратты салыстыру және талдау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- зерттелетін объектілердің жалпы белгілері негізінде жобалық тұжырымдаманы тұжырымдау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- зерттелетін объектілердің тұрақты белгілерін жалпылау
- магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша сәулет (қала құрылысы) объектісінің дәлелді жобалық моделін ұсыну
- жобаға дейінгі зерттеу негізінде жобалау объектісінің архитектуралық-жоспарлау, стилистикалық, функционалдық, конструктивті және басқа даму тенденцияларын болжау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Жобаның архитектуралық тұжырымдамасын қорғауға негізделген
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Аналитикалық ойлау дағдылары
- Ақпаратпен өз бетінше жұмыс істей білу
Оқыту әдістері
нақты жағдайларды талдау әдісін қолдана отырып практикалық сабақ;
сыни ойлауды дамыту технологиясы - "миға шабуыл", ситуациялық мәселелерді шешу, демонстрациялық әдіс
жобалық оқыту технологиясы-берілген жағдайлары бар әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру
проблемалық оқыту технологиясы-Оқу процесінде магистранттарды өз бетінше зерттеу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Жобалау объектісінің тұжырымдамалық және терминологиялық базасы | 0-100 |
Жобалау объектісінің жіктелуі | ||
Зерттеу тақырыбы бойынша аналогтарды талдау | ||
2 рейтинг | Әлеуметтік-функционалдық бағдарлама | 0-100 |
Бейнеге арналған Клаузура | ||
Сәулет / қала құрылысы моделі (тұжырымдама) | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Ғылыми-зерттеу жұмысының (жобалық әзірлеменің) тақырыбы мен проблемасын тұжырымдау
- Жобалау объектісі үшін бастапқы деректерді жинау
- Зерттеу объектісін архитектуралық жобалау бағдарламасы мен тұжырымдамасын қалыптастыру
- Жобалау объектісінің тарихи талдауы
- Зерттеу объектісінің дамуына әсер ететін факторлар
- Диссертация тақырыбы бойынша объектілерді жобалаудың қазіргі заманғы отандық және шетелдік тәжірибесін жалпылау
- Functional planning analysis of the design object
- Жобалау объектісінің архитектуралық-типологиялық талдауы
- Жобаланатын объектінің архитектуралық, композициялық, функционалдық-жоспарлау, технологиялық, энергия тиімді және басқа да ерекшеліктерін анықтау
- Factor-by-factor formation of the project model
- Жобалық тұжырымдаманы әзірлеу (эссе жазу)
- Сәулет (қала құрылысы) тұжырымдамасын қорғау
Негізгі әдебиет
- 1. Козлов М.В Теория градостроительства: Учебное пособие. (2-е изд. доп.). Алматы: ТОО "Medet Group", 2021.-182 с.
- 2. Нойферт Э. Строительное проектирование: пер.с нем. – М.: «Архитектура -С», 2020. – 612 с.
- 3. Лисициан М.В., Федяева Н.А. Пронин Е.С. Архитектурное проектирование жилых зданий. – Стереотип. изд. - М.: «Архитектура -С», 2016. – 592 с
Қосымша әдебиеттер
- 4. Кузин Ф.А. Магистерская диссертация. Практическое пособие для студентов - магистрантов.- М.: Ось, 1998.-276 с.
- 5. Кузнецов И.Н. Подготовка к оформлению курсовых, дипломных, реферативных и диссертационных работ. Методическое пособие. - Мн.: Харвест, 1999.
- 6. Гельфонд А.Л. Архитектурное проектирование общественных зданий и сооружений: Учеб. пособие. – М.: Архитектура-С, 2007.-280с
- 7. Бархин Б.Г. Методика архитектурного проектирования: Учеб.-метод. пособие.-3-е изд., переработ. и доп. - М.:Стройиздат, 1993. - 438 с.: ил.