Әрине-өнеркәсіптік ғимараттарды элементтік талдау

Махиев Бекболат Еспулович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: SCAD Office бағдарламасын қолдана отырып, болат өндірістік ғимараттар мен олардың жеке конструкцияларын есептеу қарастырылады. Біз дизайн схемаларының негізгі түрлерімен және олардың айырмашылықтарымен танысамыз. Элементтердің жанасу жағдайларын ескере отырып, рамалық және фермалық құрылымдарды модельдеуді үйренеміз. Болат конструкцияларын статикалық және құрылымдық есептеу алгоритмдері жүктемелерді анықтау және белгілеу бойынша нұсқаулармен беріледі. Біз ғимараттың тұрақтылығын есептеуді, элементтердің есептелген ұзындығын табуды үйренеміз.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Құрылыс конструкциялары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • "Scad" жобалау-есептеу кешенін пайдалана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың тірек конструкцияларының практикалық есептеулерін орындау; алынған нәтижелерді өңдеу мен талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру
Міндет
  • Ғимараттар мен құрылыстардың тірек конструкцияларын статикалық және беріктікпен есептеу үшін есептеу схемаларын, сондай-ақ "Scad"жобалау-есептеу кешенін пайдалана отырып, құрылыс конструкциялары элементтерінің беріктігіне, қаттылығына және тұрақтылығына есептеулер жасай білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Қазіргі уақытта жиі қолданылатын бағдарламалық кешендердің мақсатын, қолдану саласын, құрылымын, мүмкіндіктерін, жұмыс істеу шарттарын білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Соңғы элементтер әдісімен құрылымдық жүйелердің статикалық есептеулерін орындау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Дұрыс есептеу нәтижелерін алу үшін ұтымды есептеу схемаларын және соңғы элементтердің түрлерін таңдау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жобалардың архитектуралық және конструктивтік бөлімдерін әзірлеушілердің ұсыныстары бойынша есеп айырысу схемаларына өзгерістер енгізу және оларды нақтылау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Соңғы элементтер әдісін қолдана отырып есептеулерді жүзеге асыру үшін жаңа бағдарламалық өнімдерді табуға қызығушылықты қалыптастыру
Оқыту әдістері

интерактивная лекция

информационно-коммуникационная (занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ)

поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения)

решение учебных задач

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Работа с пакетом "SCAD" на примере расчета балки. 0-100
Расчет плоской фермы. Проверка несущей способности стальных сечений.
2  рейтинг Расчет и проверка сечений элементов пространственного каркаса здания 0-100
Анализ устойчивости.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тема 1
  • Тема 2
  • Тема 3
  • Тема 4
  • Тема 5
  • Тема 6
  • Тема 7
  • Тема 8
  • Тема 9
Негізгі әдебиет
  • Вычислительный комплекс SCAD в учебном процессе. Статический расчет: Учебное пособие/ Семенов А.А., Габитов А.И., Маляренко А.А., Порываев И.А., Сафиуллин М.Н. — М.: Издательство АСВ, Издательство СКАД СОФТ, 2013.-238 с.
  • Металлические конструкции. Расчёт элементов и соединений с использованием программного комплекса SCAD Office. Учебное пособие/ Семенов А.А., Габитов А.И., Порываев И.А., Сафиуллин М.Н., Юрченко В.В. — М.: Издательство СКАД СОФТ, Издательство АСВ, 2012. - 338с.
  • SCAD Office. Вычислительный комплекс SCAD/ Карпиловский В.С., Криксунов Э.З., Маляренко А.А., Перельмутер А.В., Перельмутер М.А. — М.: Издательство СКАД СОФТ, 2011. – 656 с.
  • Сейсмология и сейсмостойкость сооружений: Книга (учебник) для строительных специальностей /Абаканов Т., Кусаинов А.А., Теплых А.В., Бондарев Д.Е. − М., Издательство СКАД СОФТ, Издательство АСВ, 2024. − 624 стр.
Қосымша әдебиеттер
  • Городецкий А.С., Евзеров И.Д. Компьютерные модели конструкций. – Киев. 2005.
  • Сайт программы SCAD Office: [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: www.scadsoft.ru