Көлік құрылысы нысаналарын жобалау заманауи тәсілдері

Пшембаев Мереке Кудайбергенович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнде автомобиль саласын мемлекеттік реттеудің заманауи нысандары мен әдістері туралы мәліметтер берілген, көліктік инфрақұрылым объектілерімен құрылысты ұйымдастыру-технологиялық қамтамасыз етудің инновациялық тәсілдері қарастырылған.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Жалпы тордық автомобиль жолдары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты - "автомобиль жолдарының мониторингі және диагностикасы" 7M07300 бойынша магистранттың біліктілік сипаттамасына сәйкес көлік инфрақұрылымы объектілерінің құрылысшы қызметінің саласына жататын барлық лауазымдарда және барлық бөлімшелерде болашақта тиісті функционалдық міндеттерді табысты орындау үшін қажетті білім мен іскерлікті қамтамасыз ету.
Міндет
  • Осы пәнді игеруде шешілетін мәселерері: - көліктік инфроқұрылымы нысананаларын теориялық негіздерін игеру; - білім алушылардың көлік нысаналары тұралы жалпы ұғым жүйесінің қалыптастыруы; - көлік инфроқұрылымы нысаналары құрылыс технологияларының заманауи тәсілдері мен технологияларын игеру; -көлік инфроқұрылым нысаналары құрылысындағы сапа сұрақтарының шешілуін білу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын, математикалық талдау және модельдеу әдістерін, стандартты пакеттер мен автоматтандырылған жобалау құралдарын пайдалана отырып, құрылыстағы объектілер мен технологиялық процестерді жобалау мақсатында күрделі инженерлік қызметте теориялық және эксперименттік зерттеулердің негіздерін қолдана білу. .
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын өз бетінше қолдана білу, интеллектуалдық, мәдени, адамгершілік, физикалық және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру перспективаларын жүзеге асыру, өзінің күшті және әлсіз жақтарын сыни тұрғыдан бағалай білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Біріктірілген инженерлік қызметтің техникалық, құқықтық, әлеуметтік, экологиялық және мәдени аспектілерін білу, денсаулық, қауіпсіздік және еңбекті қорғау мәселелерінен хабардар болу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жеке орындаушылардың жеке топтарында, оның ішінде пәнаралық жобаларда көшбасшылық қабілеттерін көрсете отырып, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, жеке жауапкершілікті, кәсіби этика мен кәсіби мінез-құлық стандарттарына адалдықты көрсете білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кәсіби ортада және жалпы қоғамда, соның ішінде шет тілінде қарым-қатынасты жүзеге асыру; қолданыстағы техникалық құжаттаманы талдау және өз бетінше әзірлеу; құрылыс-монтаждау кешенінің кәсіпорындарында және салалық ғылыми ұйымдарда кешенді инженерлік қызмет нәтижелерін нақты көрсету және қорғау.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - Оқытудың дәстүрлі технологиялары қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық форматта ұсынылған. Дәріс материалын баяндау кезінде дәрістің басында және соңында мотивациялық сөз қолданылады. Дәріс-презентациялар мен практикалық жаттығулар мәтіндік, аудио және бейне ақпараттарды, графиктерді, кестелерді және т.б.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг № 1 практикалық жұмысты орындау-көлік құрылыстарының объектілеріне әсер ететін табиғи-климаттық факторлар. 0-100
№ 2 практикалық жұмысты орындау-автомобиль жолы трассасының жоспары, техникалық параметрлері.
№ 3 практикалық жұмысты орындау-бойлық және көлденең профильдер, техникалық параметрлер.
№4 практикалық жұмысты орындау-көлік құрылыстары объектілерін пайдалану, қысқы қардан қорғау.
Бақылау жұмысы 1-Автомобиль жолының техникалық параметрлері.
2  рейтинг №5 практикалық жұмысты орындау - селден қорғау және көшкінге қарсы іс-шаралар. 0-100
№6 практикалық жұмысты орындау-тас құлау мен құлаудан қорғау шаралары.
№7 практикалық жұмысты орындау - көшкін циркіне қарсы іс-шаралар.
№8 практикалық жұмысты орындау-қатаң үлгідегі жол киімдерін жобалау және есептеу.
2-Бақылау жұмысы-инженерлік құрылыстардың түрлері бойынша элементтер.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат Жүйелі теориялық білімін көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап бере алады. Күшті теориялық білімін көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге болмашы қателіктер жібереді, ол өз бетінше немесе мұғалімнің шамалы түзетуімен түзетеді; Теориялық білімі таяз, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілетінің жеткіліксіздігін көрсетеді, мұғалімнің түзетуімен ғана түзетілетін қателіктер жібереді; Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, монологтық сөйлеуді нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, баяндау логикасы мен жүйелілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді, жауап беруден бас тартады. сынып.
Практикалық сабақтарда жұмыс Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дәл толтырады; қателерді талдауды дұрыс орындайды. «5» бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік болды. Студенттің сұрақтарға жауабы 5 жауап беруге қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқылған материалмен және басқа пәндерді оқуда меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі. Жұмысты толық емес, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес орындады; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Жұмыс толық аяқталмады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді.
Дәріс сабақтары - дәріс материалын зерделеу кезінде жүйелі теориялық білімді жақсы көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді - дәріс сабақтарында ол күшті теориялық білімді көрсетеді және бақылау сауалнамасында логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өзі немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді; - бақылау сауалнамасы барысында таяз теориялық білімнің әлсіздігін, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді; - пәннің теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады.
Емтихандық блок - емтиханда жүйелі теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді және емтихан билетінің барлық үш сұрағына тамаша жауап береді. - емтиханда ол мықты теориялық білімді көрсетеді, емтихан билетінің ұсынылған сұрақтарының мәнін қисынды және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, тақырыптарды еркін меңгергендігін көрсетеді; - емтиханда таяз теориялық білім, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілетінің жеткіліксіздігі, бірақ көлемнің кемінде 50% - ы көрсетіледі; - тақырыптың теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, тақырыпты нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен презентация дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, қателіктер жібереді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Автомобиль жолдарының классификациясы
  • Трасса жоспарын құру әдістері
  • Бойлық профильді әзірлеу әдістері
  • Көлденең профильдерді әзірлеу әдістері
  • Инженерлік қорғаныс
  • Инженерлік қорғаныс
  • Инженерлік қорғаныс
  • Инженерлік қорғаныс
  • Инженерлік қорғаныс
  • Инженерлік қорғаныс
  • Инженерлік қорғаныс
  • Инженерлік қорғаныс
  • Қатты жол киімдері
  • Қатты жол киімдері
Негізгі әдебиет
  • 1. Федотов Г.А., Поспелов П.И. Изыскание и проектирование автомобильных дорог. – М:, «Академия» 2015 г.- 465 с. 2. Горшков Н.Г. Изыскание и проектирование автомобильных дорог промышленного транспорта. –Белгород:, 2013 г. – 135 с. 3. СНиП РК 3.03-09-2006 Строительные нормы и правила. Автомобильные дороги, Астана 2007. 4. Методические рекомендации по проектированию жестких дорожных одежд . М.: Информавтодор, 2004. – 69 с. 5. СНиП РК 2.04-01-2001 «Строительная климатология» 6. СТ РК 1397 Требования к составу и оформлению проектной и рабочей документации. 7. Смирнова Т.Н. Общие требования к содержанию и оформлению учебно-методической литературы и других текстовых документов. У-Ка, ВКГТУ, 2002. 8. Б.Б. Каримов, Е.К. Салимбаев. Автомобильные дороги. Содружества Независимых Государств. М.: Интранедорнаука, 2006-264с
Қосымша әдебиеттер
  • 9. Проектирование автомобильных дорог: Справочник инженера дорожника. Под ред. Г.А. Федотова. М.: Транспорт, 1989, 437с.; М.: Транспорт. 1977 г. 10.Митин Н.А. Таблицы для разбивки кривых на автомобильных дорогах. М.: Транспорт 1971 г., 470с. 11. В.В Сильянов Транспортно-эксплуатационные качества автомобильных дорог. М.: Транспорт, 1984, 286с. 12. Бабков В.Ф. Автомобильные дороги: М.: Транспорт 1983 13. Бабков В.Ф., Андреев О.В. «Проектирование автомобильных дорог» том 1,2. М.: Транспорт, 1987 14. Автомобильные дороги (примеры проектирования). Учебное пособие для вузов. Под ред. В.С.Порожнякова.М.: Транспорт, 1983; 15. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru; 16. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com.; 17. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com