Академиялық хат
Сипаттама: Пәні студенттердің өз саласындағы ғылыми жобалар мен бағдарламаларды жүзеге асыру кезінде өз ойларын білдіру және дәлелдеу үшін жеткілікті сенімді ғылыми мәтін (мақалалар, диссертациялар, шолулар, монографиялар, аннотациялар) арқылы дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал етеді. қызмет және нәтижелерді жазбаша түрде Қазақстан Республикасының және халықаралық академиялық қоғамдастықтың заңнамалық нормаларына сәйкес қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде қамтамасыз етеді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Шет тілі (кәсіби)
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- окторанттардың ғылыми жобалар мен жарияланымдарды табысты орындауға ықпал ететін ғылыми мәтіндерді тиімді жазу дағдыларын дамыту.
Міндет
- Диссертациялардың, мақалалардың және басқа да ғылыми құжаттардың негізгі компоненттерімен танысу. Зерттеу гипотезалары мен сұрақтарын тұжырымдау мен негіздеуге үйрету. Ғылыми дереккөздерді бағалау және өз зерттеулеріне біріктіру дағдыларын дамыту. Мақсатты аудиторияға және жұмыс форматына байланысты Жазу тілі мен стилін бейімдеуге үйрету. Ғылыми адалдық, плагиаттың алдын алу және дұрыс дәйексөз келтіру принциптерімен танысу. Мәтіндерді жазуға және өңдеуге, сондай-ақ кері байланыс алуға машықтануға мүмкіндік беру. Журналдар мен конференцияларға ғылыми жұмыстарды тапсыру үдерісімен танысу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Әр түрлі форматтағы ғылыми мәтіндерді (диссертациялар, мақалалар, аннотациялар) өз бетінше құрастыра білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- зерттеу гипотезаларын қолдау үшін нақты және логикалық дәлелдерді тұжырымдай білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Қолданыстағы зерттеулерге сүйене отырып, өз идеяларын талдау, салыстыру және негіздеу мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ғылыми қоғамдастықта өз зерттеулерін ұсыну және талқылау мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Алынған сын мен ұсыныстар негізінде өз жұмысын редакциялау дағдылары.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті технологиялар (оқытудың белсенді түрлерімен: бақыланатын әңгіме; модерация; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу); - оқу процесі кезінде білім алушының өзіндік зерттеу жұмысы; - мәселелерді шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Ғылыми мақаланы талдау | 0-100 |
Зерттеу әдістемесін әзірлеу | ||
2 рейтинг | Академиялық жазудың әртүрлі стильдерін зерттеу | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Мақала жазу | Кіріспеге, негізгі бөлікке және қорытындыға логикалық бөлінуімен нақты ұйымдастырылған құрылым. Зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін нақты тұжырымдау. Тақырыпты терең және жан-жақты талдау. Зерттеу саласына ықпал ететін тұжырымдардың өзіндік ерекшелігі мен маңыздылығы. Теориялық және эмпирикалық деректерді тиімді пайдалану. Сауаттылықтың жоғары деңгейі, тілдің дәлдігі мен айқындылығы. Дәлелді күшейту үшін әртүрлі тілдік құралдарды қолдана білу: Таңдалған зерттеу әдістерін мұқият негіздеу. Жұмыс тақырыбына сәйкес келетін заманауи және тиісті әдістерді қолдану. Өз идеялары мен сыни ойлаудың жарқын көрінісі. Плагиаттан сәтті аулақ болу, түпнұсқа материалдың жоғары сапасы. Жұмысты рәсімдеуге қойылатын барлық талаптарды қатаң сақтау. Нәтижелерді ұсыну: Зерттеу нәтижелерін сенімді және сенімді ұсыну. Пікірталас жүргізудің тиімді дағдылары, сұрақтарға дәлелді жауап беру қабілеті. | Жұмыстың негізгі құрылымы айқын, бірақ логикалық сәйкессіздіктер болуы мүмкін. Кіріспе мен қорытынды бар, бірақ оны аяқтауға болады. Тақырып жақсы деңгейде ашылады, бірақ кейбір аспектілер жеткілікті терең немесе пысықталмаған болуы мүмкін. Қорытындылар мағыналы, бірақ негізделген болуы мүмкін. Ғылыми стиль сақталады, бірақ терминологияны тұжырымдауда немесе қолдануда шамалы қателіктер бар. Тіл әдетте түсінікті, бірақ кішігірім стилистикалық кемшіліктер болуы мүмкін. Зерттеу әдістері қолданылады, бірақ оларды қолдану әр түрлі болуы мүмкін. Өз идеяларыңыздың болуы, бірақ олардың кейбіреулері жеткілікті түрде нақты тұжырымдалмауы мүмкін. Нәтижелер өте сенімді, бірақ сұрақтарға жауап беруде сенімділік немесе тереңдік жоқ. | Жұмыстың құрылымы бар, бірақ логикалық құрылыста немесе презентация дәйектілігінде түсініксіздіктер бар. Кіріспе мен қорытынды мақсаттар мен негізгі тұжырымдарды толық көрсетпейді. Тақырып базалық деңгейде ашылады, тереңдік пен талдау жетіспейді. Қорытындылар жеткілікті негізделмеген немесе логикалық тұрғыдан ойластырылмаған болуы мүмкін. Қолданылған зерттеу әдістері сипатталған, бірақ олардың таңдауы толық негізделмеген. Әдістерде әртүрліліктің болмауы, бұл тұжырымдарды шектеуі мүмкін. Өз идеялары бар, бірақ олар жеткілікті түрде дамымаған немесе дәлелденбеген. Сұрақтарға жауап беру кезінде сенімділіктің болмауы, пікірталас жүргізе алмау. | Нақты құрылымның болмауы; кіріспе мен қорытынды тақырыпқа сәйкес келмейді. Тұсаукесердің логикалық реттілігі қатты бұзылған. Тақырып өте әлсіз ашылды, қажетті талдау жоқ. Қорытындылар негізсіз немесе мүлдем жоқ. Әдістердің сипаттамасы жоқ немесе өте анық емес. Әдістерді қолдану негізсіз немесе орынсыз. Өз идеяларының болмауы немесе оларды білдіру нәтижесіз. Нәтижелер өте сенімді емес немесе мүлдем жоқ. Пікірталас жүргізуге және сұрақтарға жауап беруге қабілетсіздік. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе Пәннің мақсаттары мен міндеттері Ғылыми мансап үшін академиялық жазудың маңызы
- 1: академиялық жазу негіздері Ғылыми мәтіннің құрылымы Кіріспе, Негізгі бөлім, қорытынды Форматтары: Мақалалар, Диссертациялар, шолулар
- Ғылыми жазудың стилі мен тілі Ресми және бейресми стиль Лексикалық ерекшеліктері
- Зерттеу процесі Зерттеу сұрақтарын тұжырымдау Әдебиетке шолу Дереккөздерді іздеу және бағалау Ақпаратты жүйелеу
- Дәлелдеу және сыни талдау Дәлелдерді әзірлеу Логикалық байланыстар және құрылым Дәлелді дәлелдердің мысалдары
- Сыни талдау Дереккөздердің сапасын бағалау Нәтижелерді талқылау және түсіндіру
- Ғылыми жазудағы Этика және жауапкершілік Ғылыми адалдық Плагиат: анықтамасы және салдары Дәйексөз ережелері
- Жазу тәжірибесі Жобаларды әзірлеу Жазу кезеңдері: жобадан соңғы мәтінге дейін Өңдеу және шолу Өзін-өзі және өзара өңдеу әдістері Кері байланыс алу және пайдалану
- Жариялауға дайындық Жариялау процесі Журналды қалай таңдауға болады Ғылыми жұмыстарды ұсыну стратегиялары Нәтижелерді таныстыру Конференцияларға дайындық
- Курсты қорытындылау Ғылыми мансаптағы келесі қадамдарды жоспарлау
- Бағалау Семинарлар мен талқылауларға қатысу Жазбаша тапсырмалар мен жобалар Қорытынды жұмыс (ғылыми мақала немесе диссертация бөлімі)
Негізгі әдебиет
- "The Elements of Academic Style: Writing for the Humanities" — Eric Hayot. "They Say / I Say: The Moves That Matter in Academic Writing" — Gerald Graff, Cathy Birkenstein. Стиль и форматирование: "Publication Manual of the American Psychological Association" (APA) — American Psychological Association. "MLA Handbook" — Modern Language Association. "The Chicago Manual of Style" — University of Chicago Press. Научная этика и плагиат: "Plagiarism: A How-Not-To Guide for Students" — Jonathan Bailey. "Ethics in Research: A Guide for Researchers" — Dr. Kevin D. Haggerty. Исследовательские методы: "Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches" — John W. Creswell. "The Craft of Research" — Wayne C. Booth, Gregory G. Colomb, Joseph M. Williams.
Қосымша әдебиеттер
- Статьи и журналы: Журнал "Writing & Pedagogy" — актуальные исследования в области письменной коммуникации. "Journal of English for Academic Purposes" — статьи о языковых аспектах академического письма. Онлайн-ресурсы: Purdue OWL (Online Writing Lab) — полезные материалы по академическому письму и стилям оформления. Grammarly — инструмент для проверки грамматики и стиля. Семинары и мастер-классы: Местные и международные конференции по академическому письму и исследовательским методам.
- IPR SMART http://www.iprbookshop.ru
- ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com.
- EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com
- The Web of Knowledge: Web of Science (Clarivate) http://www.WebofKnowledge.com; http://www.isiwebofknowledge.com
- Scopus - https://www.scopus.com/freelookup/form/author.uri.