Гибридті автомобильдердегі ғылымды қажет ететін технологиялар
Сипаттама: Гибридті автомобильдердің түйіндері мен агрегаттары. Гибридті күш құрылғыларының элементтік және функционалдық сұлбалары. Гибридті автомобильдердің электр қозғалтқыштарындағы заманауи энергияны үнемдейтін технологиялар. Гибридті электр станциясындағы электр энергиясын қалпына келтіру. Қайта зарядталатын гибридті автомобильдер. Гибридті автомобильдің аккумуляторын жылдам зарядтау технологиясы. Гибридті күш қондырғылары мен аккумулятор батареяларының термиялық тұрақтылығын қамтамасыз ету технологиясы. Күш қондырғыларындағы отын элементтеріндегі энергия түрлерін түрлендіру технологиясы.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Көлік техникасының агрегаттары мен түйіндерінің заманауи құрылымдары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Білім алушыларды электромобиль тораптарының, агрегаттарының және жүйелерінің құрылысымен және жұмысымен таныстыру
Міндет
- Білім алушылардың электромобиль құрылғысының теориялық негіздерін игеруі
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Электромобильдің негізгі тораптарының, агрегаттары мен жүйелерінің құрылысын білу және оларда болып жатқан жұмыс процестерін түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Алынған білім мен дағдыларды практикада және басқа пәндерді оқу кезінде қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Электромобильдердің құрылысы мен техникалық сипаттамалары туралы пайымдауларды қалыптастыру білігі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ұжымның басқа мүшелерімен өзара іс-қимылда қойылған міндеттерді шеше білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Осындай пәндерді оқу кезінде дағдыларды игеру
Оқыту әдістері
Проблемалық және жобалық - бағытталған оқыту технологиясы
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 1 тапсырма | 0-100 |
2 тапсырма | ||
тестілеу | ||
2 рейтинг | 3 тапсырма | 0-100 |
4 тапсырма | ||
тестілеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Тәжірибелік жұмыстар | Жұмыс толық көлемде, ұқыпты, қажетті түсіндірмелермен орындалды; бастапқы деректер келтірілген; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері; қорытындылар. | Жұмыс толық көлемде кішігірім ескертулермен, ұқыпты орындалды; қажетті түсіндірмелермен; бастапқы деректер келтірілген; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері; қорытындылар. | Жұмыс қателермен орындалды, жеткілікті ұқыпты емес; қажетті түсініктемелер жоқ; бастапқы деректер жоқ; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері немесе қорытындылар жоқ. | Жұмыс өрескел қателіктермен, ұқыпсыз орындалды; қажетті түсініктемелер жоқ; бастапқы деректер жоқ; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері немесе қорытындылар жоқ. |
тестілеу | 100-90% дұрыс жауаптар | 89-70% дұрыс жауаптар | 69-50% дұрыс жауаптар | 49-0% дұрыс жауаптар |
емтихан | 1. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар берілді; 2. Есеп толығымен шешілді; 3. Материал логикалық дәйектілікті сақтай отырып сауатты баяндалған | 1. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, елеусіз қателіктер немесе дәлсіздіктер жіберілді; 2. Есеп шешілді, бірақ кішігірім қателік жіберілді; 3. Материал логикалық дәйектілікті сақтай отырып, дұрыс баяндалған. | 1. Теориялық сұрақтарға жауаптар негізінен дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдардағы дәлсіздіктер мен логикалық қателіктер жіберілді; 2. Есеп шешілді, бірақ толық емес; 3. Материал сауатты ұсынылған, бірақ логикалық реттілік бұзылған. | 1. Теориялық сұрақтарға жауаптарда өрескел қателер бар; 2. Есеп шешілген жоқ; 3. Жауапта грамматикалық, терминологиялық қателіктер жіберілді, логикалық реттілік бұзылған. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Гибрид және электромобильдің тарихы
- Гибрид және электромобильдердің күштік қондырғылары
- Гибрид және электромобиль трансмиссиясы
- Гибрид және электромобиль басқару жүйелері
- Гибрид және электромобиль аспасы
- Гибрид және электромобиль машинасының көтергіш жүйелері
Негізгі әдебиет
- 1. Кашкаров А. Современные электромобили. - М.: Издательство ДМК, 2018. – 124 с.
Қосымша әдебиеттер
- 2. Бусыгин Б. П. «Электромобили. Учебное пособие.» МАДИ, 1979 год, 37 стр.,