Сейсмикалық қауіпсіз ғимараттар мен үймереттерді жобалаудың қазіргі заманғы концепциялары
Сипаттама: Жаңа нормативтік-техникалық құжаттарда: 2017 жылғы Қазақстан Республикасының ережелер жинағында, EN1998 Еврокодында қамтылған ғимараттар мен құрылыстарды есептеу мен құрастыруды жетілдіру мәселелері қарастырылады. Сейсмикалық аймақтаудың жаңа карталары, топографиялық факторлар, сейсмикалық қасиеттері бойынша топырақтың жіктелуі, жауапкершілік және қабаттылық дәрежесі бойынша ғимараттар, сейсмикалық жүктеме кезіндегі тәртібі, тұрақсыздығын бағалау зерттеледі
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Құрылыс конструкциялары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | ауызша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Қазақстан Республикасының сейсмикалық қауіпті аудандарында (аймақтарында) ғимараттар мен құрылыстарды жобалау бойынша жаңа нормативтік-техникалық құжаттарды зерделеу
Міндет
- Инженерлік сейсмология және сейсмикалық жүктемелерге есептеудің жаңа ережелері тұрғысынан табиғи факторлар объектілерін жобалау кезінде пайдалану
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Жер асты жағдайларын, сейсмикалық қауіпсіздікке әсер ететін, сейсмикалық жүктемелерді азайтатын топографиялық факторларды ескере отырып, объектілер құрылысының орнын таңдау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Сейсмикалық жүктемелерді анықтау, коэффициенттердің есептік мәндерін таңдау, жалпы сейсмикалық аймақтандыру карталарымен және сейсмикалық жылдамдату кестелерімен жұмыс істеу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Сейсмикалық қауіпсіздікті арттыру тұрғысынан ұтымды жобалау логикасын игеру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Командада жұмыс істей білу, көмек көрсету, әріптестердің кеңестері мен ескертулерін қабылдай білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Сейсмикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің күрделі мәселелерін шешуге, стандартты емес тәсілдерді іздеуге қызығушылық таныту
Оқыту әдістері
- Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс, - ақпараттық-коммуникациялық (қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздестіру-зерттеу (оқу процесінде студенттердің дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Көлемдік-жоспарлау шешімдерін таңдау кезінде сейсмикалық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. | 0-100 |
Ғимараттарды сейсмикалық қорғау. | ||
Жер сілкінісіне төзімді ғимараттардың едендері мен жабындары | ||
2 рейтинг | Жер сілкінісіне төзімді ғимараттардың дизайн схемалары | 0-100 |
Жер сілкінісіне төзімді ғимараттардың іргетасы. | ||
Жер сілкінісіне төзімді құрылыстың сапасын бақылау. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
практикалық сабақтарда жұмыс істеу | мәселенің мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; | Ол берік теориялық және практикалық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, бірақ сонымен бірге өздігінен түзете алатын маңызды емес қателіктер жіберді | Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын игеруде жеке мәселелер бар | Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді |
Собеседование по контрольным вопросам | демонстрирует системные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, способность быстро реагировать на уточняющие вопросы | демонстрирует прочные теоретические знания, владеет терминологией, приводит примеры, но при этом делает несущественные ошибки, которые исправляет при незначительной коррекции преподавателем | демонстрирует неглубокие знания, , недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, делает ошибки, которые может исправить только при коррекции преподавателем. | демонстрирует незнание теоретических основ предмета, несформированные навыки анализа явлений и процессов, не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, не владеет терминологией, проявляет отсутствие логичности и последовательности изложения, делает ошибки, которые не может исправить,отказывается отвечать на занятии |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Ғимараттар мен құрылыстарға қойылатын жалпы құрылымдық-жоспарлау талаптары
- Сейсмикалық оқшаулау және белсенді сейсмикалық қорғаныс жүйелері
- Жабындар, едендер, қабырғалар, баспалдақтар және басқа құрылымдық элементтер
- Диафрагмалары мен қаттылық ядролары бар ғимараттар
- Сейсмикалық қауіпті аудандардағы негіздер мен іргетастарға қойылатын талаптар
- Жер сілкінісіне төзімді құрылыстың сапасын бақылау
- Авторлық қадағалауды ұйымдастыру
Негізгі әдебиет
- 1. Sinicyn, S. B. Teoriya sejsmostojkosti : kurs lekcij / S. B. Sinicyn. — Moskva : Moskovskij gosudarstvennyj stroitelnyj universitet, EBS ASV, 2014. — 88 c. — ISBN 978-5-7264-0789-0. — Tekst : elektronnyj // Cifrovoj obrazovatelnyj resurs IPR SMART : [sajt]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/23752.html (data obrasheniya: 02.10.2023). — Rezhim dostupa: dlya avtorizir. Polzovatelej
- 2.SP RK 2.03-30-2017. Stroitelstvo v sejsmicheskih rajonah (zonah) Respubliki Kazahstan / Komitet po delam stroitelstva i ZhKH Ministerstva po investiciyam i razvitiyu RK, Astana, 2017. – 122 s.
- 3. SN RK 2.03-28-2004. Shkala dlya ocenki intensivnosti zemletryasenij MSK-64(K)/ Komitet po delam str-va i ZhKH Min-va ind. i torgovli RK, - Almaty, 2004. - 16 s
- 4. Mkrtychev, O. V. Sejsmostojkost zhelezobetonnyh zdanij i sooruzhenij pri povtornyh zemletryaseniyah : monografiya / O. V. Mkrtychev, P. I. Andreeva, M. I. Andreev. — Moskva : MISI-MGSU, EBS ASV, 2019. — 112 c. — ISBN 978-5-7264-1930-5. — Tekst : elektronnyj // Cifrovoj obrazovatelnyj resurs IPR SMART : [sajt]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/101827.html (data obrasheniya: 02.10.2023). — Rezhim dostupa: dlya avtorizir. Polzovatelej
- 5. Mustakimov, V. R. Proektirovanie sejsmostojkih zdanij : uchebnoe posobie / V. R. Mustakimov. — Moskva : Aj Pi Ar Media, 2022. — 343 c. — ISBN 978-5-4497-1389-6. — Tekst : elektronnyj // Cifrovoj obrazovatelnyj resurs IPR SMART : [sajt]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/116455.html (data obrasheniya: 02.10.2023). — Rezhim dostupa: dlya avtorizir. polzovatelej. - DOI: https://doi.org/10.23682/116455
Қосымша әдебиеттер
- 6. Ocenka effektivnosti primeneniya legkih ograzhdayushih konstrukcij v odnoetazhnyh proizvodstvennyh zdaniyah s zhelezobetonnym karkasom s uchetom sejsmicheskih vozdejstvij : magister. dis. na soisk. akad. step. magistra / D. S. Makarova ; ruk. raboty A. V. Hapin. - Ust-Kamenogorsk : VKGTU, 2014. - 91 s. : graf., tabl. - Bibliogr.: s. 63
- 7. Sarkisov, D. Yu. Sejsmostojkost zdanij i sooruzhenij : uchebnoe posobie / D. Yu. Sarkisov. — Tomsk : Tomskij gosudarstvennyj arhitekturno-stroitelnyj universitet, EBS ASV, 2021. — 364 c. — ISBN 978-5-93057-965-9. — Tekst : elektronnyj // Cifrovoj obrazovatelnyj resurs IPR SMART : [sajt]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/123730.html (data obrasheniya: 08.09.2022). — Rezhim dostupa: dlya avtorizir. Polzovatelej