Қазақ (орыс) тілі

Асавбаева Гульзада Байдрахмановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Үш тілділік және ұлттық сананы рухани жаңғырту мемлекеттік бағдарламаларын іске асыру контекстінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби, мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында орыс тілінде танымдық және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға қабілетті білім алушының тілдік тұлғасын дамытуға арналған

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Қазақ (орыс) тілі
  • Қазақ (орыс) тілі. Мектеп курсы
  • Қазақ (орыс) тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан. Ол 3 блоктан тұрады: 1 блок-шағын тест (10 мин); 2 блок-терминдерді анықтау (35 мин) және 3 блок - мәтінмен практикалық жұмыс (55 мин). Емтиханның ұзақтығы 1 сағат 40 мин. Емтихан материалы 40% теориялық материалдан 60% практикалық материалдан тұрады, егер қорытынды баға 50% - дан жоғары болса, студент модульді тапсырды деп есептеледі

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • деңгейлік дайындыққа сәйкес сөйлеу қызметінің түрлерін табысты меңгеру;
  • тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында тілді меңгеру дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру;
  • қарым-қатынастың коммуникативтік мақсаты мен кәсіби саласына сәйкес ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Міндет
  • 1. лексиканы, грамматикалы білім жүйесін, ниетті (ниетті) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті білуге ​​негізделген тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау және пайдалану;
  • қ білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті көлемде білу негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау және пайдалану; 2. мәтіннің нақты мазмұнын беру, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыру, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бөлімдерін (прагматикалық фокус) сипаттау;
  • 3. мәтіндік ақпаратты түсіндіру, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, ресми-іскерлік және кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндеріне стильдік және жанрлықерекшеліктерін сертификаттау талаптары көлемінде түсіндіру;
  • 4. қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрату және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру, сертификаттау талаптарына сәйкес таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалану;
  • 5. тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктерінің сертификаттау талаптарына сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу мінез-құлық бағдарламаларын құруға;
  • 6. пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға;
  • 7. өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға;
  • 8. жалпы қабылданған нормаға, функционалдық бағытқа сәйкес белгілі бір сертификаттау деңгейіне сай келетін лексика-грамматикалық және прагматикалық материалдарын пайдалана отырып, тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыруға қабілетті бола алады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын білу және оның сөйлеу әрекетінің ерекшеліктерін түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • мәтін ақпаратын түсіндіру, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, ресми іскерлік және кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің стилі мен жанрлық ерекшеліктерін түсіндіру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты сұрау және хабарлау, қатысушылардың әрекеттері мен әрекеттерін бағалау, ақпаратты әңгімелесушіге әсер ету құралы ретінде пайдалану;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • тілдің нормаларына, мәдениетіне, қарым-қатынас саласының ерекшеліктеріне сәйкес тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу әрекетінің бағдарламаларын құру;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • өз ниеттерін жүзеге асыру үшін қарым-қатынастың әртүрлі салаларында әртүрлі жағдайларда қарым-қатынасқа қатысу және қажеттіліктерін, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мағыналы толық, лексико-грамматикалық және прагматикалық жағдаятқа қолданады.
Оқыту әдістері

проблемалық оқыту: проблемалық жағдаяттарды құру және оларды шешу үшін оқушылардың белсенді өз бетінше іс-әрекетін ұйымдастыру, нәтижесінде білім, білік, дағдыны шығармашылықпен меңгеру пайда болады, ақыл-ой қабілеттері дамиды;

ойын әдістерінің технологиясы (рөлдік, іскерлік және оқу ойындарының басқа түрлері): танымдық белсенділікті дамыту, практикалық іс-әрекетте қажетті белгілі бір дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру;

зерттеу әдістері: зерттелетін мәселеге терең бойлау және оны шешу жолдарын іздестіру арқылы білімді өздігінен меңгеру.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг хабарлама 0-100
дискуссия
эссе
презентация
ауызша сұрау
жазбаша ақпарат
Бақылау жұмысы 1
эссе
2  рейтинг презентация 0-100
интеллект- карта
презентация
коммуникацияны талдау
интернет ресурстарын талдау
ауызша сұрау
бақылау жұмыс
Қорытынды бақылау реферат, емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Оқытушы белгіленген критерийлер негізінде оқушыларды әділ, ашық бағалаудың академиялық стандарттарын ұстанады. Бағалау жүйесі әрбір оқушыға өз жетістіктерін көрсетуге, белсенділікті, оқуды және дамудағы ілгерілеуді ынталандыруға тең мүмкіндік береді. Бағалаудың негізгі құрамдастары студенттерге тапсырмалардың негіздемесін беру, курс материалының мазмұнын және оның курстың оқу нәтижелері контекстінде студентке маңыздылығын түсіндіру болып табылады.Бағалау тапсырмаларының көлемі мен ауқымы оқу нәтижелеріне сәйкес келеді. Бағалау процесі оқушылардың оқу нәтижелеріне (бағалау дескрипторлары бойынша) қол жеткізу деңгейлеріндегі айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Бағалау принциптері: - бағалау жарамды болуы керек, яғни. оқушының оқу нәтижелеріне қол жеткізуін анықтауға бағытталған;- бағалау сенімді болуы керек, яғни. сапаны бақылау процедуралары бар дәл және қайталанатын; - бағалау ашық болуы керек, яғни. ол туралы ақпарат егжей-тегжейлі және қолжетімді болады;- бағалау инклюзивті және әділ болуы керек, яғни. ол барлық оқушыларға өз жетістіктерін көрсету мүмкіндігін беруді мақсат етуі керек; - бағалау шынайы болуы керек, яғни. студенттің болашақ кәсіби іс-әрекетінің әлеуетті жағдайларын көрсететін;- бағалау процесі студенттерге кері байланыс алу мүмкіндігін қамтамасыз етуі керек. Оқытушы бағалау критерийлерінің пәннің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келуін қамтамасыз етеді; білім алушылардың оқу іс-әрекетінің барлық түрлерін бағалау үшін бағалау критерийлерін қолдануды қамтамасыз етеді, сондай-ақ студенттерді бағалау критерийлерімен алдын ала таныстыруды қамтамасыз етеді.Бағалау процесі оқу үлгерімін өлшеу болып табылады, ол үшін тиісті өлшем шкалалары қолданылады. Жүйелі теориялық білімдерін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуде еркін сөйлейді және түсініктемелерге тез жауап бере алады.Тиісті сұрақтар практикалық жұмысты толық орындадайды, жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, дұрыс және дәл орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. Күшті теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркіндігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мағынасыз - өз бетінше немесе шамалы түрде түзетілетін қателер жасайды. мұғалімнің түзетуі «5» бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 олқылық болды. Студенттің сұрақтарға жауабы 5 жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі -плин; Бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілсе, оқушы оны өз бетінше немесе оқытушының азғантай көмегі арқылы түзете алады. Теориялық білімі таяз екенін көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологиялық сөйлеуде, терминологияда, логикалық және баяндау жүйелілігін жеткіліксіз меңгерген, түзету арқылы ғана түзетілетін қателер жібереді. мұғалім. жұмысты толық орындамаған, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін жеке мәселелер туындайды; бір өрескел қатеден және екі олқылықтан артық емес. Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, монологтық сөйлеуді нашар меңгереді, терминологияны білмейді, логикалық және жүйелілік жеткіліксіздігін көрсетеді презентация, қателер жібереді, оны мұғалім түзетсе де түзете алмайды, сабақта жауап беруден бас тартады, жұмысты толық орындамаған немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 деген бағаға қажеттіден көп қателер мен кемшіліктер жіберді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Қазіргі әлемдегі орыс тілі, Қазақстан
  • Қазіргі отбасының мәселелері (әкелер мен балалар проблемалары, әйелдер мен ерлердің рөлі)
  • Өмір салты (еңбек, демалыс, қарым-қатынас ерекшеліктері, қызығушылықтар ауқымы)
  • Өмір салты (киім, үйдің дизайны және функционалдығы)
  • Мәдени демалыстар: театрлар, мұражайлар, фестивальдар, көрмелер, концерттер, әдебиет, музыка
  • Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік және діни мерекелер
  • Қаланың географиялық орны
  • Қаланың тарихы: іргетасы, тарихи оқиғалары
  • Қаланың негізгі мәселелері: өмір сүру құны, тұрғын үй, көлік проблемалары
  • Мінсіз қала
  • Әуежайда, вокзалда
  • Елдегі денсаулық проблемалары
  • Халықтың негізгі кәсібі: ауыл шаруашылығы, мемлекеттік қызмет, жеке кәсіпкерлік
  • Халықтың урбанизация мәселесі Емтиханға дайындық
Негізгі әдебиет
  • Глазкова, М. М. Стилистика русского языка: учебник / М. М. Глазкова, О. Н. Морозова. — Москва: Ай Пи Ар Медиа, 2024. — 409 c. — ISBN 978-5-4497-2586-8. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/135265.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/135265
  • Корнев, В. А. Русский язык в речевом аспекте: учебник для иностранных учащихся / В. А. Корнев, Л. С. Кателина, О. М. Дедова. — Москва: Ай Пи Ар Медиа, 2021. — 412 c. — ISBN 978-5-4497-1324-7. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/110123.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/110123
  • Токарев, Г. В. Современный русский литературный язык: лексикология: учебник / Г. В. Токарев. — Тула: Тульский государственный педагогический университет имени Л.Н. Толстого, 2021. — 133 c. — ISBN 978-5-6047371-0-1. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/119694.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Лёвина, Г. М. А1. Русский язык для начинающих (Russian for beginners): учебник / Г. М. Лёвина, Е. Ю. Николенко. — Саратов: Ай Пи Ар Медиа, 2019. — 164 c. — ISBN 978-5-4497-0047-6. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/80592.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/80592
  • Рогачева, Е. Н. Русский язык как иностранный. Вводно-грамматический курс. Часть 2. Базовый уровень: учебник / Е. Н. Рогачева. — Саратов: Вузовское образование, 2015. — 353 c. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/30550.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Рогачева, Е. Н. Русский язык как иностранный. Вводно-грамматический курс. Часть 1: учебник / Е. Н. Рогачева, В. В. Чудинина. — Саратов: Вузовское образование, 2013. — 423 c. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/11293.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей.
Қосымша әдебиеттер
  • Ядрихинская, Е. А. Сборник упражнений по русской грамматике: учебное пособие / Е. А. Ядрихинская. — Воронеж: Воронежский государственный университет инженерных технологий, 2023. — 96 c. — ISBN 978-5-00032-618-3. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL:https://www.iprbookshop.ru/132745.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Современный русский язык: морфология: курс лекций в таблицах и схемах / составители Е. А. Глотова, Н. Д. Федяева. — 3-е изд. — Омск: Издательство ОмГПУ, 2023. — 86 c. — ISBN 978-5-8268-2360-6. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/134658.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Белоус, Б. С. Интересно услышать (аудирование): учебное пособие / Б. С. Белоус. — Санкт-Петербург: Издательство РГПУ им. А. И. Герцена, 2023. — 161 c. — ISBN 978-5-8064-3377-1. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/137236.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Научный стиль речи. Экономический профиль: учебное пособие / И. В. Адигезалова, О. А. Литвиненко, Н. В. Миненкова, Е. А. Ядрихинская. — Воронеж: Воронежский государственный университет инженерных технологий, 2023. — 248 c. — ISBN 978-5-00032-657-7. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/137488.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Вайрах, Ю. В. Стилистика и литературное редактирование : учебное пособие / Ю. В. Вайрах. — Москва: Ай Пи Ар Медиа, 2024. — 255 c. — ISBN 978-5-4497-2760-2. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/137133.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Золотарева, М. Н. Робототехника. Тексты по специальности: учебное пособие по РКИ (русскому языку как иностранному) / М. Н. Золотарева, О. А. Ильина. — Москва: Ай Пи Ар Медиа, 2024. — 139 c. — ISBN 978-5-4497-2732-9. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/136800.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/136800
  • Русский язык и культура речи: теория: учебное пособие / составители И. С. Выходцева, Н. В. Любезнова. — Москва: Ай Пи Ар Медиа, 2023. — 115 c. — ISBN 978-5-4497-1806-8. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125349.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Пахомова, С. И. Сборник контрольных работ и проверочных заданий по грамматике для студентов-иностранцев экономического факультета. В 2 частях. Ч. I: учебное пособие / С. И. Пахомова, М. Н. Пашкова, А. Ю. Тираспольская; под редакцией С. И. Пахомовой, А. Ю. Тираспольской. — Москва: Ай Пи Ар Медиа, 2023. — 63 c. — ISBN 978-5-4497-1783-2 (ч. I), 978-5-4497-1782-5. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125766.html
  • Пахомова, С. И. Сборник контрольных работ и проверочных заданий по грамматике для студентов-иностранцев экономического факультета. В 2 частях. Ч. II: учебное пособие / С. И. Пахомова, А. Ю. Тираспольская; под редакцией А. Ю. Тираспольской. — Москва: Ай Пи Ар Медиа, 2023. — 57 c. — ISBN 978-5-4497-1784-9 (ч. II), 978-5-4497-1782-5. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125767.html
  • Аминова, А. А. Семантические расстояния в сфере глагольных дериватов русского языка: монография / А. А. Аминова, Р. М. Хуснетдинов. — Казань: Издательство КНИТУ, 2023. — 176 c. — ISBN 978-5-7882-3334-5. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/136190.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Заболотская, Е. А. Стилистические приемы в литературе, живописи, графике: монография / Е. А. Заболотская. — Москва: Издательство «Перо», 2023. — 30 c. — ISBN 978-5-00218-831-4. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/137698.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Сиротинина, О. Б. Динамика норм русского языка: ответ на вызовы времени и новые условия жизни / О. Б. Сиротинина, А. В. Дегальцева. — Саратов: Издательство Саратовского университета, 2023. — 128 c. — ISBN 978-5-292-04808-4. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/131804.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Васильева, Т. В. Русский язык в многоязычном мире: вопросы статуса и билингвального образования: монография / Т. В. Васильева, О. А. Ускова. — 2-е изд. — Москва: Ай Пи Ар Медиа, 2022. — 314 c. — ISBN 978-5-4497-1699-6. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/122011.html (дата обращения: 22.04.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/122011