Машиналарды өндіру технологиясы

Ғабдысалық Риза

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Технологиялық үдерістердегі механикалық өңдеу, дайындамаларды алу әдісін таңдау, айлабұйымды, құрал-жабдықты және кесуші құралды таңдау, технологиялық құжаттамаларды әзірлеу туралы деректер. Технологиялық үдерістің тиімді сұлбасын таңдау. Құрал-жабдықты, кесуші құралды таңдауды және технологиялық құжаттамаларды дайындау.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Инженерлік білім беруге кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • 1. Студенттердің механикалық өңдеу, дайындаманы таңдау және технологиялық құжат туралы мағұлмат алуы
Міндет
  • 1. Өңдеудің, дайындама алудың, құжат толтырудың және тексерудің заманауй әдістерін үйрену.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. Студенттердің технологиялық процесстерді механикаландырудың заманауй әдістерін үйрену
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. Механикалық өңдеудің дұрыс тәсілін таңдау 2. Заманауй дайындамаларды алуды өндірісте пайдалану 3. Технологиялық құжатты дұрыс безендіру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • 1. Механикалық өңдеудің қолайлы тәсілін таңдау 2. Дайындамаларды алудың қолайлы тәсілін таңдау 3. Жаңа технологиялық үдеріске құжатты әзірлеу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. Технологиялық үдерісті дайындаудың топтық жұмысына қатысу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. Механикалық өңдеудің дұрыс тәсілін таңдау 2. Заманауй дайындамаларды алуды өндірісте пайдалану 3. Технологиялық құжатты дұрыс безендіру
Оқыту әдістері

Машина өндіру технологиясында негізгі есептер мен есептеулерді оқу, білу және шешу

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Әр студентке жеке беріледі 0-100
2  рейтинг Әр студентке рейтингке жеке тапсырма беріледі 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
"ШҚТУ" КЕАҚ 029-III-2022 "Д. Серікбаев атындағы ШҚТУ" КЕАҚ Академиялық саясатының "Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау саясаты" 8-бөліміне сәйкес Теориялық білімді меңгерген, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, лекциялық материалды жүйелі және түсінікті түрде баяндай алады, технологиялық процестерді және олардың құрамдас бөліктерін түсінеді, жеке тапсырмаларда қолдану үшін алған білімінің жалпы көлемін сараптай алады, практикалық жұмыстарды орындау кезінде логикалық және негізделген шешімдерді көрсетеді. Теориялық білімді меңгерген, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, дәріс материалын логикалық және түсінікті түрде баяндай алады, технологиялық процестерді және олардың құрамдас бөліктерін түсінеді, бірақ оқытушының көмегінің арқасында ғана жеке тапсырмаларда қолдану үшін алған білімін саралай алады және практикалық жұмыстарды орындау кезінде 70-89% логикалық және негізделген шешімдер көрсетеді. 50% - дан астам теориялық білімге ие, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, дәріс материалын логикалық және түсінікті түрде жеткізе алады, технологиялық процестерді және олардың негізгі құрамдас бөліктерін түсінеді, тек мұғалімнің көмегімен жеке тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерінің көлемін қолдана алады және практикалық жұмыстарды орындау кезінде 50-69% логикалық және негізделген шешімдер көрсетеді. 50% - дан аз теориялық білімге ие, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды білмейді, дәріс материалын қисынды және түсінікті түрде жеткізе алмайды, технологиялық процестерді және олардың негізгі құрамдас бөліктерін түсінбейді, мұғалімнің қарқынды көмегінсіз жеке тапсырмаларды орындай алмайды және практикалық жұмыстардың 50% - дан азын көрсетеді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе: пәннің міндеттерімен, сабақ сипатымен, студенттердің аралық бақылау жүйесінің рейтинг көрсеткіштерімен танысу
  • Дайындамаларды алдын ала өңдеу
  • Сыртқы цилиндрлік беттерді (біліктерді) өңдеу технологиясы
  • Ішкі цилиндрлік беттерді (тесіктерді) өңдеу технологиясы
  • Жазық беттерді өңдеу технологиясы
  • Фасонды беттерді өңдеу технологиясы
  • Бұрандалы беттерді өңдеу технологиясы
  • Шпонкалы жыралар мен шлицті беттерді өңдеу технологиясы
Негізгі әдебиет
  • 1. Филонов, И. П. Инновации в технологии машиностроения: учебное пособие / И. П. Филонов, И. Л. Баршай. — Минск: Вышэйшая школа, 2009. — 110 c. — ISBN 978-985-06-1684-5. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/20075.html (дата обращения: 11.05.2022). — Режим доступа: для авторизир. пользователей 2. 2 Мурысёва В.С. Технология машиностроения: курсовое и дипломное проектирование. Пособие / Мурысёва В.С.. — Минск: Вышэйшая школа, 2008. — 320 c. — ISBN 978-985-06-1581-7. — Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/24082.html (дата обращения: 18.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей 3. Мычко В.С. Основы технологии машиностроения: учебное пособие / Мычко В.С.. — Минск: Вышэйшая школа, 2011. — 382 c. — ISBN 978-985-06-2014-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/20244.html (дата обращения: 18.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей 4. 3 Вороненко В.П. Проектирование машиностроительного производства. - .М.: Дрофа, 2016
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Технология машиностроения / Под ред. Г.Н. Мельникова. - .М.: МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2007 2. Вороненко В.П. Машиностроительное производство. - .М.: Академия, 2001