Академиялық хат
Сипаттама: Пән докторанттарға академиялық жазудың ерекшеліктерін, типологиясы мен түрлерін, академиялық қоғамдастықтағы коммуникация технологияларын зерделеуді көздейді. Бірқатар негізгі модификацияларда ғылыми мәтінді құру принциптері мен әдістерін, әртүрлі жанрлардағы ғылыми мәтіндерді құру ережелерін, докторантты даярлау бейініне сәйкес ғылыми қызметтің белгілі бір саласында академиялық дәстүрдің ерекшеліктерін игеруді зерттеу.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Шет тілі (кәсіби)
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Курстың мақсаты – докторанттардың дағдыларын дамыту өз идеяларын құрылымдық түрде баяндау, академиялық дискурстың ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу
Міндет
- академиялық жазудың ерекшелігін, типологиясын және түрлерін зерттеу;
- обзор эффективных технологий коммуникации, в том числе в академическом сообществе;
- ғылыми мәтінді жасаудың принциптері мен әдістерін оның бірқатар негізгі модификацияларында зерттеу;
- әр түрлі жанрлар мен ішкі стильдердің ғылыми мәтіндерін құру ережелерін зерттеу (нақты ғылыми, ғылыми-оқу, ғылыми-танымал және т. б
- докторанттарды даярлау бейініне сәйкес ғылыми қызметтің белгілі бір саласында академиялық дәстүрдің ерекшеліктерін игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- шетелдік көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- отандық және шетелдік зерттеушілер алған нәтижелерді жалпылау және сыни тұрғыдан бағалау, перспективалық бағыттарды анықтау, зерттеу бағдарламасын құру қабілеті
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- таңдалған ғылыми зерттеу тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздей білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кәсіби қарым-қатынас деңгейінде шет тілдерінің бірін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындық
Оқыту әдістері
Пәнді меңгеру оқу үдерісінде сабақтарды өткізудің белсенді және интерактивті түрлерін пайдалана отырып, инновациялық білім беру технологияларын қолдануды көздейді, мысалы: шынайы дереккөздермен жұмыс, on-line, пікірталас, презентация.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Артықшылықтары Мен Кемшіліктері Эссе | 0-100 |
Пікір Эссе | ||
2 рейтинг | Мәселені Шешуге Арналған Эссе | 0-100 |
Ғылыми Мақала | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
жазбаша жұмыстар | Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, бос орындарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. | Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған. | Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін | Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Академиялық Жазу
- Академиялық Жазудың элементтері
- Академиялық Жазудың түрлері
- Жазу Процесі
- Академиялық тіл
- Академиялық стиль
- ғылыми басылым
- Қоғамдық Жазу
- Ғылыми-академиялық басылымдар
- Плагиат
- Эмпирикалық Құжаттар
- әдістері
- Шарттар
- Сұрақтар мен мәселелер
- Талдау және логика
Негізгі әдебиет
- Ерохина, Л. Н. Effective essay and resume writing : Метод. пособие по английскому языку для студентов 2 курса всех спец. ВКГТУ / Л.Н.Ерохина, С.Д.Семенова ; М-во образования и науки РК. - Усть-Каменогорск : ВКГТУ, 2004. - 105 c.
- Семенова, С. Д. Writing a research paper : метод. указания к практ. занятиям СРСП и СРС по англ. языку для магистрантов всех спец. / С. Д. Семенова. - Усть-Каменогорск : ВКГТУ, 2008. - 24 с. - Библиогр.: с.25 . - 65 т.
- Краснощекова, Г. А. English for academic and scientific purposes : учебное пособие / Г. А. Краснощекова, Т. А. Нечаева. — Ростов-на-Дону, Таганрог : Издательство Южного федерального университета, 2017. — 157 c. — ISBN 978-5-9275-2550-8. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/87391.html (дата обращения: 12.05.2025). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
Қосымша әдебиеттер
- Словарь энергетических терминов (казахско-русско-английский) : свыше 8000 терминов и фраз / А. Б. Алияров, Б. К. Алияров, М. Б. Алиярова [и др.]. — Алматы : Нур-Принт, Алматинский университет энергетики и связи, 2016. — 417 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/69197.html (дата обращения: 12.05.2025). — Режим доступа: для авторизир. пользователей