2025 жылы 26-27 наурызда KAZ Minerals өкілдері өзара ынтымақтастық аясында студенттер үшін қонақ дәрістер өткізді.

2025 жылғы 26 наурызда "Kaz Minerals – тағы геология: кен орындарын барлау, өндіру және дамыту перспективалары" тақырыбында "Электр энергетикасы", "Тау-кен ісі", "Пайдалы қазбалар кен орындарын геология және барлау", "Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау" білім беру бағдарламалары бойынша студенттер үшін қонақ дәрісі өтті.

Дәрістің негізгі сұрақтары:

  1. KAZ Minerals – тегі геологияның рөлі-лектор геологиялық зерттеулер тау-кен жобаларының табыстылығына қалай әсер ететінін, кен орындарын егжей-тегжейлі зерттеу неліктен маңызды екенін және геологияның пайдалы қазбаларды өндіруді оңтайландыруға қалай көмектесетінін айтты.
  2. Кен орындарын барлаудың заманауи әдістері-минералды қорларды тиімді іздеу және бағалау үшін компанияда қолданылатын технологиялар, жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз ету қарастырылды.
  3. Қазақстанның минералдық-шикізаттық әлеуеті – дәріскер KAZ Minerals әзірлейтін мыс және басқа металдардың негізгі кен орындарын, сондай-ақ саланы дамытудың перспективалық бағыттарын таныстырды.
  4. Экологиялық жауапкершілік және тұрақты даму-қоршаған ортаға әсерді азайту мәселелеріне, қалдықтарды қайта өңдеудің заманауи технологияларына және экологиялық стандарттарды сақтау үшін компания қабылдаған шараларға ерекше назар аударылды.
  5. KAZ Minerals – тегі геолог мансабы-студенттерге мансаптық өсу мүмкіндіктері, тағылымдамадан өту бағдарламалары және геологиялық барлау және пайдалы қазбаларды өндіру саласында жұмыс істейтін мамандарға қойылатын талаптар туралы айтылды.

KAZ Minerals компаниясы өкілдерінің қонақ дәрісі ерекше жағымды әсер қалдырды. Дәріскерлер компанияның қызметі, тау-кен өндіру саласындағы заманауи технологиялар және Қазақстандағы саланың даму перспективалары туралы егжей-тегжейлі айтып берді.

2025 жылы 27 наурызда KAZ Minerals компаниясы өндірістік оқыту жөніндегі нұсқаушылардың және KAZ Minerals Aktogay ЖШС жетекші маманының қатысуымен үш қонақ дәріс өткізді. "Пайдалы қазбаларды байыту", "Механика және металл өңдеу", "Көлік, көлік техникасы және технологиялар" білім беру бағдарламалары бойынша 2-4 курс студенттеріне дәрістер оқылды. Дәрістердің жалпы тақырыбы: "АГОК байыту фабрикаларының заманауи жабдықтары":

Әбжанов Мұрат Мейрамұлы-өндірістік оқыту жөніндегі нұсқаушы, "Стационарлық жабдыққа қызмет көрсету және жөндеу"тақырыбын ұсынды. Дәріс барысында ол байыту фабрикаларының негізгі агрегаттарына техникалық қызмет көрсету, диагностикалау және жөндеу туралы егжей-тегжейлі айтып берді. Ақаулықтарды диагностикалаудың озық әдістері, сондай-ақ жабдықтың қызмет ету мерзімін ұзарту жолдары қарастырылды.

Бекмағамбетов Думан Көпбасынұлы-стационарлық жабдыққа қызмет көрсету және жөндеу саласындағы маман, студенттердің техникалық байқау мен жоспарлы жөндеудің заманауи әдістері туралы білімдерін тереңдете түсті. Ол жабдықтың тозуының қандай түрлері жиі кездесетінін және ақауларды уақтылы анықтау өндірістің жоспардан тыс тоқтап қалуын болдырмауға қалай көмектесетінін түсіндірді.

Григорьев Игорь Игоревич - өндірістік оқыту нұсқаушысы, "Тау-кен жабдықтарына техникалық қызмет көрсету және жөндеу" тақырыбында сөз сөйледі. Ол тау-кен техникасын пайдаланудың ерекшеліктері, оны жөндеу мен техникалық қызмет көрсетудің заманауи тәсілдері, сондай-ақ тау-кен өндірудің күрделі жағдайларында жабдықтардың тиімділігін арттыру үшін жаңа технологияларды енгізу туралы айтты.

Дәріскерлер KAZ Minerals Aktogay: байыту фабрикалары, қайта өңдеу технологиялары және заманауи жабдықтармен жарақтандыру туралы егжей-тегжейлі айтып берді. Сондай-ақ өндіріске жасанды интеллект енгізу туралы ақпаратпен бөлісті.

Студенттер мен жас мамандар үшін мансаптық мүмкіндіктер туралы ақпарат ерекше құнды болды. Спикерлер практикалық тәжірибелерімен бөлісіп қана қоймай, аудиторияның барлық сұрақтарына жауап берді, бұл дәрісті интерактивті және пайдалы етті.

Сонымен қатар, материалды ұсынудың кәсібилігі мен қол жетімділігін атап өткім келеді. Дәрістің арқасында осы саладағы табысты мансап үшін қандай дағдылар мен білім қажет екені белгілі болды.