2025 жылғы 26 наурызда Испанияның Сантьяго-де-Компостела университетінде Erasmus+ ERASMUS-EDU-2023-CBHE «Дөңгелек экономика және тұрақты даму саласындағы инновациялық оқу бағдарламалары мен модульдерін әзірлеу - CirculEC» халықаралық жобасын жүзеге асыру аясында тәжірибеге бағытталған семинар өтті. Іс-шара дәстүрлі «өндіріс - тұтыну - жою» моделін қалдықтарды құнды ресурс ретінде қарастыратын жабық, тұрақты жүйеге көшіру тақырыбына арналды.
Семинарға Қазақстан, Тәжікстан, Өзбекстан және Түрікменстанды қоса алғанда, Орталық Азияның 11 жоғары оқу орнының өкілдері қатысты. CirculEC жобасының грант иегері және үйлестірушісі ретінде Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (ШҚТУ) орнықты даму қағидаттарын халықаралық академиялық әріптестік арқылы ілгерілетуде белсенді жұмыс жүргізуде.
Сантьяго-де-Компостела университетінің профессорлары Анхелес Перейра мен Альберто Турнес экологиялық және әлеуметтік аспектілер стратегиялық артықшылыққа айналатын тұрақты бизнес-модельдерді құрудың заманауи тәсілдерін ұсынды. Қатысушылар дөңгелек экономиканың теориялық негіздерімен, сондай-ақ биомимикрия, индустриялық симбиоз және жабық циклді өндірістік жүйелер сынды практикалық құралдармен танысты.
Семинардың шарықтау шегі - халықаралық командалар табиғи материалдардан жасалған ұлттық киім үлгілерін әзірлеп, дөңгелек экономиканың қағидаттарын нақты өмірлік жағдайларға қолданған практикалық воркшоп болды.
Сессия қорытындысында қатысушылар бизнестің тұрақтылығын бағалау, циркулярлық модельдерге көшу стратегияларын әзірлеу және инновациялық шешімдерді бірлесіп жасау бағыттарындағы құзыреттерін күшейтті. Бұл оқу семинары CirculEC жобасы аясында қатысушылардың кәсіби дамуы мен халықаралық ынтымақтастықты нығайтудың маңызды кезеңіне айналды.
ШҚТУ халықаралық тәжірибені білім беру процесіне белсенді енгізуді жалғастырып, түрлі салаларда тиімді әрі орнықты шешімдерді жүзеге асыра алатын жаңа буын мамандарын даярлауға үлес қосуда. CirculEC жобасы дәстүрлі салаларды заманауи жаһандық сын-қатерлер жағдайында трансформациялауға бағытталған өзекті академиялық күн тәртібін қалыптастыруға ықпал етуде.