7M04107 - Social медиа маркетинг (Халықаралық ақпараттық технологиялар университетімен (Алматы қ.) Бірлескен ББ)

  Мәтінді оқу  
  • Шет тілінен тест
  • Оқуға дайындық тесті
  • Бейіндік пәндер
      1. Маркетинг
      2. маркетингтік зерттеулер

Заманауи технологиялық инновациялар (бизнесті цифрлық түрлендіру, машиналық оқыту, жасанды интеллект және басқалар) маркетингтің функцияларын өзгертеді және сонымен бірге маркетолог мамандығына қарсы шығады. Жарнамалық науқанды тиімді жүргізу және брендті жылжытуға мақсатты түрде қатысу үшін сізге маркетолог, журналист, PR маманы мен әлеуметтік желілерді тәжірибелі қолданушының арсеналынан асатын білім мен дағды қажет. Сондықтан маркетинг мамандығы экономикалық, психологиялық, әлеуметтік және техникалық білімдердің түйіскен жерінде құзыреттіліктерді дамытуды талап етеді.

Бағдарлама маркетинг және журналистика саласындағы, медиа-жоспарлау, цифрлық ортадағы стратегияларды, цифрлық және маркетингтік коммуникациялық құралдарды бизнес мақсаттарына жету және компанияның даму мақсаттарына жету үшін кәсіби білімді мамандар даярлауға бағытталған.

Оқуды аяқтағаннан кейін магистратураның түлегіне 7M04107 «Social медиа маркетинг» білім беру бағдарламасы бойынша экономика ғылымдарының магистрі академиялық дәрежесі беріледі.