Білім беру бағдарламасы

Код – Мамандық 7M04107 - Social медиа маркетинг
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Әлеуметтік медианың дамуы мен қызмет етуінің қазіргі заманғы үлгілерін меңгеру үшін ғылыми қызмет саласында магистрлерді дайындау, әлеуметтік медиада маркетингті жоспарлау мен бағалау құралдарын қолдану тәжірибесін алу, Әлеуметтік медиадағы маркетинг тәжірибесін талдау, әлеуметтік медиада маркетингтің қазіргі заманғы шетелдік тәжірибесін бейімдеу.

Түлектің біліктілік сипаттамасы Мамандар лауазымдарының тізбесі:

- ұйымның social media маркетинг бөлімінің басқару қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру;
- компаниядағы контентпен тұрақты жұмыс істеу процесін ұйымдастыру: ішкі және сыртқы мердігерлерді (дизайнер, фотограф, бейне-оператор, редактор) тарту арқылы идеядан іске асыруға бірегей мазмұн жасау, әлеуметтік желілердегі және түрлі интернет-сайттардағы мазмұнды редакциялау және басып шығару ;
- контент-стратегияны әзірлеу және оны іске асыру: ОА сегменттеріне және коммуникация арналарына байланысты, сондай-ақ компанияның мақсаттарын есепке ала отырып, контентті құру және іске асыра білу.
Кәсіби қызмет объектісі:

Түрлі экономикалық құрылымдар, әлеуметтік қызметтер, салааралық кешендер, Акционерлік қоғамдар, шаруашылық серіктестіктер, коммерциялық емес ұйымдар, кәсіпкерлік.
Кәсіби қызмет түрлері:

- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет;
- ақпараттық-аналитикалық;
- сервистік-пайдалану;
- жобалау-зерттеу;
- инновациялық.
Кәсіби қызметінің функциялары:

- контекстік, таргеттелген және ретаргеттелген жарнамаларды теңшеу және жүргізу;
- контент-жоспарды әзірлеу, әлеуметтік желілерде құру, жылжыту және оңтайландыру;
- SMM статистикалық деректерін талдау-компанияның алға жылжуы, әлеуметтік желілерде брендті еске алу мониторингі, бәсекелестердің құралдарын талдау, алға жылжыту үшін жаңа арналар мен әдістерді әзірлеу;
- компанияның әр түрлі цифрлық платформаларын басқару;
- тұтынушылық картаны құру: сегменттеу аудиториялары, Орталық Азия портреті, қажеттіліктерді талдау, бірегей сату ұсынысын қалыптастыру.
Маманның құзыреттілік картасы
Қалыпталатын негізгі құзыреттер Оқыту нәтижелері
1. Қойылған зерттеу міндеттерін шешу үшін қажетті деректерді жинау мен талдауды жүзеге асыруға қабілетті Шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгеру және негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау.
Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және коммуникативтік қабілеттерге ие болу.
2. Медиасферада жаңа идеялар мен өнімдерді тудыруға қабілетті СМЖ, ақпараттық-коммуникациялық кеңістікті зерттеу әдістерін, масс-медианың даму және қызмет ету заңдылықтарын меңгеру.
Ақпараттық нарықты, газеттер мен БАҚ аудиториясын зерттеу, әлеуметтік маңызды мәселелерге аудиторияның орнатылуын анықтау бойынша жұмыс дағдыларын меңгеру.
3. SMM-жобаларды іске асыру үшін жаңа нарықтық мүмкіндіктерді табуды және бағалауды біледі Жаһандану жағдайында Дүниежүзілік ақпараттық салаға кіру үшін АКТ-ны меңгеру, талдау тәсілдері мен дағдысы және нақтылық жағдайлары.
Бұқаралық коммуникация тұжырымдамасын, насихаттау мен жаппай қоғамның ерте теориясын, шектеулі әсерлердің идеяларын және жаңа СМЖ концептуализациясын білуін көрсетеді.
4. Кәсіпорынның контент-стратегиясын әзірлеуге қабілетті Ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету.
Әлеуметтік мұра маркетингінің қазіргі заманғы құралдарын қолданады. Әлеуметтік медиада стратегияны іске асырудың тиімділігін бағалайды.
5. Контент-стратегияны іске асыруға бағытталған интернет-жобалар мен іс-шараларды жоспарлауға және жүзеге асыруға қабілетті Ұйымның ішкі және сыртқы коммуникациялық аудитін ұйымдастыру, жарнама саласындағы стратегиялар мен тактикалық жоспарларды, бюджеттерді әзірлеу.
6. Әлеуметтік медиадағы байланыстар мен зерттеулер бойынша шешімдерді жоспарлау және негіздеу қабілеті Әлеуметтік мұраны пайдалануға байланысты стратегиялық шешімдерді, сондай-ақ осындай шешімдерді қабылдау үшін ақпарат жинау қажеттігін негіздейді.