Білім беру бағдарламасы

Толығырақ
Код – Мамандық 6B05301 - Техникалық физика
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Қазіргі заманғы еңбек нарығының қажеттіліктері мен сұраныстарына жауап беретін, іргелі және қолданбалы зерттеулер жүргізу үшін әмбебап және мамандандырылған құзыреттерге ие физика саласындағы жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

Түлек моделі
Түлектің біліктілік сипаттамасы Мамандар лауазымдарының тізбесі:

Жаңа материалдарды, технологияларды, аспаптар мен құрылғыларды зерттеуді, әзірлеуді, жасауды және пайдалануды қамтитын ғылым мен техника салалары.
Кәсіби қызмет объектісі:

- физикалық процестер мен құбылыстар;
- физикалық және физикалық-технологиялық аспаптар;
- жүйелер мен кешендер;
- ғылыми-зерттеу, ғылыми–өндірістік, жобалау-конструкторлық ұйымдар, кәсіпорындар, фирмалар, компаниялар, орталықтар мен жоғары оқу орындары.
Кәсіби қызмет түрлері:

- ғылыми және ғылыми-зерттеу қызметі;
- өндірістік;
- ұйымдастыру-технологиялық
Кәсіби қызметінің функциялары:

Ғылыми және ғылыми-зерттеу қызметі:
- кәсіби қызмет объектісінің бейініне сәйкес жаңа ғылыми нәтижелерді, ғылыми әдебиетті немесе ғылыми-зерттеу жобаларын зерделеу;
- физика, химия, биология, экономика, медицина, экология саласындағы қолданбалы міндеттерді шешу үшін ғылымды қажетсінетін технологиялар мен бағдарламалар пакеттерін қолдану;
- математикалық болжау және жүйелік талдау әдістерімен ақпараттық жүйелерді зерттеу;
- жоғары өнімді есептеуіш технологиялардың қазіргі заманғы әдістерімен үлкен жүйелерді зерттеу, жүргізілген зерттеулерде заманауи суперкомпьютерлерді қолдану;
- жүргізілетін ғылыми-зерттеу жобаларының тақырыбы бойынша математикалық модельдерді, алгоритмдерді, әдістерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді, аспаптық құралдарды зерттеу және әзірлеу;
- жүргізілетін зерттеулер тақырыбы бойынша ғылыми шолулар, рефераттар және библиография жасау;
- ғылыми семинарлар, ғылыми-тақырыптық конференциялар, симпозиумдар жұмысына қатысу;
- ғылыми және ғылыми-техникалық жарияланымдар дайындау.
Ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметі:
- ақпараттық жүйелерді құрумен және пайдаланумен байланысты өндірістік қызметтің сапасын басқару процестерін әзірлеу және енгізу;
- кәсіби этика кодексін сақтау;
- өндірістік процестерді іске асыру үшін қажетті ғылыми-зерттеу қызметі мен ресурстарын жоспарлау;
- ақпараттық жүйелерді құрумен және пайдаланумен байланысты өндірістік қызмет процестерінің сапасын бағалау және мониторингілеу әдістері мен тетіктерін әзірлеу.
Маманның құзыреттілік картасы
Қалыпталатын негізгі құзыреттер Оқыту нәтижелері
1. Тұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде түрлі жағдайларды бағалау қабілеті Философиялық және тарихи мазмұндағы ақпаратты қабылдау және талдау дағдысын, дискуссияны және полемиканы жүргізу тәсілдерін меңгеру
Әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дәлелдей білу
2. Физикалық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеудің заманауи әдістерін қолдану және физикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіну және ұсыну. Түрлі деңгейіндегі күрделілікті проблемаларды анықтау және талдау кезінде есептеу физикасы әдістері мен дағдыларын қолдану
3. Плазма физикасы, жартылай өткізгіштер физикасы және материалтанудағы негізгі нәтижелерді тұжырымдау және дәлелдеу қабілеті. Таңдалған физикалық зерттеулер және ядролық энергетика саласындағы физикалық ақпаратты талдау және синтездеу. Нәтижелерді өңдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, тәжірибелік есептерді шешу кезінде тәжірибелік және теориялық мәліметтерді салыстыру. Физикалық құбылыстарды эксперименттік зерттеудің негізгі дағдыларын меңгеру және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану.
4. Заманауи коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті Кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін коммуникативтік қабілеттерге ие болу
АКТ көмегімен ақпаратты іздеу және өңдеуді жүзеге асыру
5. Әлеуметтік ортада тұлғаны қалыптастыру және анықтау және салауатты өмір салтын қалыптастыру қабілеті Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету
Жеке тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің сақталуы, дамуы және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін білу
6. Жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық білімдерін көрсете білу, кәсіби қызмет барысында туындайтын проблемалардың жаратылыстану-ғылыми мәнін анықтауға дайын болу. Алған білімдерін инженерлік білім берудегі математикалық физиканың негізгі теңдеулерін шешу үшін кәсіби қызметінің қажеттілігіне пайдалану.
7. Графикалық техникалық құжаттаманы әзірлеу, физикалық процестерді модельдеу қабілеті Конструкторлық құжаттаманы ресімдеу, эскиздерді, бөлшектер мен құрастыру бірліктерінің жұмыс сызбаларын орындау үшін компьютерлік модельдеу және математикалық есептеулер дағдыларын қолдану.
8. Физиканың негізгі ұғымдары мен заңдарын меңгеру, ұғымдар мен шамалардың физикалық мағынасын түсіну, физикалық құбылыстар, заңдар мен теориялар туралы білу. Өлшеу нәтижелерін өңдеу бойынша дағдыларды қалыптастыру үшін физикалық есептерді шешу әдістерін талдау және табу, эксперименттік жұмыстарды жүргізу кезінде қауіпсіздік техникасының бұзушылықтарын анықтау және жою.
9. Экономикалық білім және еңбекті қорғау негіздерін өмірдің түрлі салаларында пайдалану қабілеті. Әртүрлі объектілердің спектрометриясы үшін макроскопиялық жүйелердің тепе-теңдік жағдайы туралы алған білімдерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді жоспарлау кезінде еңбекті қорғау жөніндегі нормативтік актілерді және экономика негіздерін білу.
10. ҒЗЖ нәтижелерінің рефлексиясын жүзеге асыру және одан ары қарай зерттеулердің жаңалығын анықтау қабілеті. Реакторлық материалтану негіздері туралы негізгі білімі болып, материалдарды термиялық өңдеу кезінде режимдерді таңдай отырып, металдардағы құрылым мен құрылымдық фазалық түрлендірулерді талдау.
11. Рентгенқұрылымдық талдау мәліметтері бойынша қарапайым торлардың құрылымын анықтау және болашақ қызметтің қолданбалы есептерінде нақты физикалық мазмұнын анықтай білу Физикалық экспериментті жоспарлау кезінде зерттеу жабдықтарын немесе құрылғыларын таңдауды негіздеу.
Модульдік оқу жоспары
Жалпы білімдік пәндер Базалық пәндер Кәсіптік пәндер