Металлургия өндірісін автоматтандыру
Сипаттама: Автоматты бақылау мен реттеудің негізгі принциптерін білу, металлургиялық процестерді автоматтандыру жүйесін құру ерекшеліктері, мүмкіндіктері мен жұмысы. Бұл білімнің барлығы студентке автоматтандыру құралдарымен жабдықталған технологиялық жабдықтарды пайдалануға мүмкіндік береді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Мамандыққа кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | экзамен |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- "Металлургия өндірісін автоматтандыру", " металлургияда автоматтандыру жүйелерін құру және пайдалану қағидалары бойынша теориялық және практикалық материалдарды оқу болып табылады.
Міндет
- Курстың мақсаты - студенттерді басқару принциптері, автоматтандыру жүйесінің элементтері, автоматты реттеу теориясының негіздері, өлшеу түрлендіргіштерін құру принциптері, бақылау және реттеудің негізгі құралдары, металлургиядағы автоматтандырудың типтік жүйелері бойынша білімді қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Металлургиядағы технологиялық процестердің заттардың құрамын, температурасын, ылғалдылығын, шығынын және басқа да маңызды параметрлерін өлшеу принциптерін білу, өлшеу түрлендіргіштері, реттегіштер, атқарушы механизмдер және ақпаратты бейнелеу құралдары туралы түсінікке ие болу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Металлургиядағы технологиялық процестердің заттардың құрамын, температурасын, ылғалдылығын, шығынын және басқа да маңызды параметрлерін өлшеу принциптерін білу, өлшеу түрлендіргіштері, реттегіштер, атқарушы механизмдер және ақпаратты бейнелеу құралдары туралы түсінікке ие болу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Автоматтандыру бойынша жобалық құжаттаманы пайдалана білу, металлургиядағы технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелері мен автоматты реттеу және басқарудың типтік жүйелері туралы түсінікке ие болу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Курс инженер-металлургтерді кәсіби дайындауда маңызды рөл атқарады, себебі металлургиялық кәсіпорындарда автоматтандыру құралдары кеңінен қолданылады, оларды дұрыс пайдалану осы саладағы білім мен дағды болған жағдайда ғана мүмкін болады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Автоматтандыру бойынша жобалық құжаттаманы пайдалана білу, автоматты реттеу және басқарудың типтік жүйелері және технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелері туралы түсінікке ие болу.
Оқыту әдістері
При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - технологии учебно-исследовательской деятельности - коммуникативные технологии - информационно-коммуникационные технологии
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | 0-100 | |
| 2 рейтинг | 0-100 | |
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |