Сыламалардың теориясы және технологиясы

Абдулина Сауле Амангельдыевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Металлургияда жабдықтар мен бөлшектерді агрессивті ортадан және жоғары температурадан қорғау үшін пайдаланылатын металл және керамикалық жабындарды салу мәселелері бойынша терең теориялық материалды қамтиды. Бұдан басқа, адгезия мен когезияның қажетті деңгейіне әкелетін тығыз және адгезионға төзімді жабынды, физика-химиялық процестердің механизмі мен кинетикасын алу мақсатында жағылатын жабындар мен төсеніштердің өзара әрекеттесуінің теориялық негіздері оқытылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Физика

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жұмыс
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Студенттердің тозаңдатылған жабындарды жасау және теориясының негіздерін, сонымен қатар оларды өндірудің практикалық әдістерін меңгеру
Міндет
  • - студенттерге жабын материалын, оның қалыңдығын, құрылымын, фазалық және құрылымдық жағдайын таңдау мәселелерін шешуге үйрету; - технологиялық процестің экономикалық тиімділігін, қауіпсіздік техникасын және экологиялық қолайлылықты ескере отырып, олардың жоғары сапасын, сенімділігі мен беріктігін қамтамасыз ететін жабындарды қолдану әдістері туралы білім беру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Қаптауды қолдану әдістері мен технологияларын, жабын сапасын анықтайтын процестердің механизмі мен кинетикасын білу және түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Алынған білімдер мен дағдылар магистранттарға металдар мен қосылыстардан жабындарды жағудың заманауи әдістерін қолдануға бағытталған практикалық қызметінде көмектеседі.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ойлау мәдениетіне ие болу, ұнтақ металлургиясының теориялық және технологиялық ережелерін жалпылау және талдау, кәсіби міндеттерді орындаудың тиімді әдістері мен әдістерін таңдау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ұжымда жұмыс істеу, басшылармен және ұжым мүшелерімен тиімді түрде араласу. Адамдарды тыңдау білу және түсіну, оларға басымдылық көрсету, сонымен қатар адамдармен жақсы жеке және істі қарым-қатынастарды орнату.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кәсіптік және жеке басты саладағы туындайтын мәселелерді дербес түрде анықтау; өздігінен білім алумен айналысу; белгілі бір жеке саланы іске асыру мақсатында әр түрлі әдістерді қолдану
Оқыту әдістері

проблемалық-бағытталған оқыту

оқу пікірсайыстары, пікірталастар

оқу-зерттеу қызметінің технологиясы

қашықтықтан оқыту технологиясы

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Жеке тапсырмалар 0-100
Дәріс материалын жеткізу
Берілген тақырып бойынша реферат
Тестілеу
2  рейтинг Жеке тапсырмалар 0-100
Дәріс материалын жеткізу
Берілген тақырып бойынша реферат
Тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жұмыс 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 Газ-термиялық жабындарды қолдану және құрылымы
  • 2 Қаптау сапасын анықтайтын процестердің механизмі мен кинетикасы
  • 3 Шашыратылған беті
  • 4 Бүрку
  • 5 Бүріккіш беттегі жылу процестері
  • 6 Қаптаманың қалыптасуы
  • 7 Қаптаманың құрылымы мен қасиеттерін қалыптастыру
  • 8 Вакуумда конденсациялау арқылы жабындарды жағу
  • 9 Қаптамаларды бүрку технологиясы мен жабдықтары
  • 10 Термиялық бүрку әдістері және олардың классификациясы
  • 11 Плазмалық бүрку әдістері мен технологиясы
  • 12 Жалынмен бүрку әдістері мен технологиясы
Негізгі әдебиет
  • 1 Петросян А.С. Порошковая металлургия и технология композиционных материалов . – М., 2007. – 240 с.
  • 2 Бобров Г.В., Ильин А.А. Нанесение неорганических покрытий (теория, технология, оборудование). - М.: Интермет Инжиниринг, 2004. - 624 с.
  • 3 Порошковая металлургия: респ. межведомств. сб. науч. тр. / под ред. П.А. Витязя. – Минск: БГНПК порошковой металлургии, 2006. – 66 с.
  • 4 Либенсон Г.А., Лопатин В.Ю., Комарницкий Г.В. Процессы порошковой металлургии. В 2-х т. - М., МИСИС Т. 1: Производство металлических порошков. 2001. 368с. Т.2: Формование и спекание, 2002. - 319 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1 Анциферов В.Н., Бобров Г.В., Дружинин Л.К. и др. Порошковая металлургия и напыленные покрытия. Учебник для вузов. - М.: Металлургия, 1987 - 792 с.
  • 2 Бабич Б.Н., Вершинина В.А. Металлические порошки и порошковые материалы: справочник. М.: ЭКОМЕТ, 2005. - 520 с.
  • 3 Гегузин Е.Я. Физика спекания М.: Наука, 1984. - 312 с.