Компьютерлік алгебра жүйелері
Сипаттама: СКА классификациясы. Типтік сәулет. Алгоритмдер кітапханалары мен кеңейту пакеттері. Пайдаланушы интерфейстері. Жүзеге асырудың алуан түрлілігі. Функциялардың екі және үш өлшемді графиктерін құру, еркін геометриялық фигураларды салу, бейнелер мен дыбыстарды импорттау және экспорттау дамудың перспективалық бағыттары.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Matlab - та компьютерлік үлгілеу
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| курстық жұмыс | |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Жалпы білім беру бағдарламаларын автоматтандыруға арналған математикалық есеп айырысу құралдарымен бірге студенттерде қолданбалы математикалық зерттеулерді жүргізудің дағдыларын дамыту- басты мақсаттардың бірі
Міндет
- Математикалық талдау, алгебра, геометрияның есептерін шығара білу және оларды компьютерлік алгебры жүйелерінің пакеттерінің құралдары арқылы тестілей білу
- Қолданбалы математикалық зерттеулерді жүргізу үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды зерттеу және практикалық тұрғыдан меңгеру
- Студенттерде алгебра, геометрия және математикалық талдаудың нақты есептерін шешуде инженерлік пакеттерді қолданудың дағдыларын қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Математикалық аппаратты меңгеріп, жүйелі талдау жүргізу арқылы инженерлік есептерді шешу үшін математикалық және компьютерлік модельдеу негіздерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Қолданбалы есептерді шешуде Matlab, Mathcad математикалық пакетінің жұмыс істеу әдісін және тәсілін қолдана білу және заманауи ғаламтор бағдарламасы негізінде программалық бағдарламаларды жасай білу
- Қолданбалы есептерді шешуде MatLab математикалық пакетінің жұмыс істеу әдісін және тәсілін қолдана білу және заманауи ғаламтор бағдарламасы негізінде программалық бағдарламаларды жасай білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Стандартты емес есептерді шешудің және жаңа оригиналды идея мен жобалау әдістерінің тәсілдемелері туралы түсінік
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Халықаралық топта жұмыс істеу, халықаралық жобаларды орындаудағы кәсіби міндеттерді шешу қабілетін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Сілтеме шарттарын, жоба жоспарын, тестілеу жоспарын, функциональді ерекшелігін, пайдаланушы нұсқаулығын, бағдарламашы нұсқаулығын құрастыра білу
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Ақпараттық-коммуникациялық технология; - Сыни ойлауды дамыту; - Жобалау технологиясы; - кіріктірілген оқыту технологиясы; - деңгейлік дифференциация технологиясы; - дәстүрлі технологиялар (дәріс, зертханалық сабақтар);
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Компьютерлік математика және математикалық пакеттер
- Айнымалылар, негізгі операторлар мен операциялар
- Массивтер
- Графиктер
- Mathcad құжаттарындағы символдық есептеулер
- Оераторлар қосындысы, көбейтінділер, дифференциалдау мен интегралдау
- MathCAD пакетінде сызықтық емес теңдеулер мен теңдеулер жүйесінің шешілуі
- MathCAD пакетінде оңтайландыру есептерінің шешілуі
- Экспериментальды деректерді өңдеу
- MathCAD пакетінде модулсіз бағдарламалау
- MathCAD пакетінде модулді бағдарламалау
- Аналитикалық есептеулер
Негізгі әдебиет
- Плещинская И.Е., Гитов А.Н., Бадертдинова Е.Р., Дуев С.И. Интерактивные системы Scilab, Matlab, Mathcad. Учебное пособие (книга). Казанский национальный исследовательский технологический университет, 2014 г.
- Ю.Воскобойников, В.Очков. Программирование и решение задач в пакете Mathcad. Новосибирск: НГАСУ, 2002.
- Дьяконов В.П. MATLAB. Полный самоучитель. Издательство: ДМК Пресс. ISBN 978-5-94074-652-2; 2010 г. 768 стр.
- СмоленцевН.К. Введениев MATLAB. Учебное пособие для студентов ВУЗов. Кемеро-во, 2010.
- Бабенкова Т.В. Математическое моделирование с использованием пакета Mathcad. Ч. 1: Задачи линейной алгебры: Учеб. пособие / М.В. Жигалов, Т.В. Бабенкова. – Саратов: Сарат. гос. техн. ун-т, 2009.
- Макаров Е.Г. Mathcad: Учебный курс. – СПб.: Питер, 2009.
- В.Ф. Очков, Е.П. Богомолова, Д.А. Иванов. Физико-математические этюды с Mathcad и Интернет, 2016. - 388 с.
Қосымша әдебиеттер
- КетковЮ., КетковА., ШульцМ. MatLab 7. Программирование, численные методы. –СПб.:–БХВ – Петербург, 2005.–742с.
- В.Каганов. Компьютерные вычисления в средах Excel и Mathcad. М.:Горячая линия - Телеком. 2003.
- В. Дьяконов. VisSim+Mathcad+MATLAB. Визуальное математическое моделирование М.: СОЛОН-Пресс, 2004.
- В.А. Охорзин. Прикладная математика в системе MATHCAD Учебное пособие. 3-е изд. СПб.: Лань, 2009, 352с.
- КондрашовВ.Е., КоролевС.Б. MATLAB как система программирования научно-технических расчетов – М.: Мир, 2002. – 350 с.
- АнуфриевИ.Е. Самоучитель MATLAB 5.3/6.х. – СПб.: БХВ-Петербург, 2002. – 736 с.
Компьютерлік алгебра жүйелері
Сипаттама: СКА классификациясы. Типтік сәулет. Алгоритмдер кітапханалары мен кеңейту пакеттері. Пайдаланушы интерфейстері. Жүзеге асырудың алуан түрлілігі. Функциялардың екі және үш өлшемді графиктерін құру, еркін геометриялық фигураларды салу, бейнелер мен дыбыстарды импорттау және экспорттау дамудың перспективалық бағыттары.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Жалпы білім беру бағдарламаларын автоматтандыруға арналған математикалық есеп айырысу құралдарымен бірге студенттерде қолданбалы математикалық зерттеулерді жүргізудің дағдыларын дамыту- басты мақсаттардың бірі
Міндет
- Математикалық талдау, алгебра, геометрияның есептерін шығара білу және оларды компьютерлік алгебры жүйелерінің пакеттерінің құралдары арқылы тестілей білу
- Қолданбалы математикалық зерттеулерді жүргізу үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды зерттеу және практикалық тұрғыдан меңгеру
- Студенттерде алгебра, геометрия және математикалық талдаудың нақты есептерін шешуде инженерлік пакеттерді қолданудың дағдыларын қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Математикалық аппаратты меңгеріп, жүйелі талдау жүргізу арқылы инженерлік есептерді шешу үшін математикалық және компьютерлік модельдеу негіздерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Қолданбалы есептерді шешуде Matlab, Mathcad математикалық пакетінің жұмыс істеу әдісін және тәсілін қолдана білу және заманауи ғаламтор бағдарламасы негізінде программалық бағдарламаларды жасай білу
- Қолданбалы есептерді шешуде MatLab математикалық пакетінің жұмыс істеу әдісін және тәсілін қолдана білу және заманауи ғаламтор бағдарламасы негізінде программалық бағдарламаларды жасай білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Стандартты емес есептерді шешудің және жаңа оригиналды идея мен жобалау әдістерінің тәсілдемелері туралы түсінік
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Халықаралық топта жұмыс істеу, халықаралық жобаларды орындаудағы кәсіби міндеттерді шешу қабілетін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Сілтеме шарттарын, жоба жоспарын, тестілеу жоспарын, функциональді ерекшелігін, пайдаланушы нұсқаулығын, бағдарламашы нұсқаулығын құрастыра білу
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Ақпараттық-коммуникациялық технология; - Сыни ойлауды дамыту; - Жобалау технологиясы; - кіріктірілген оқыту технологиясы; - деңгейлік дифференциация технологиясы; - дәстүрлі технологиялар (дәріс, зертханалық сабақтар);
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Компьютерлік математика және математикалық пакеттер
- Айнымалылар, негізгі операторлар мен операциялар
- Массивтер
- Графиктер
- Mathcad құжаттарындағы символдық есептеулер
- Оераторлар қосындысы, көбейтінділер, дифференциалдау мен интегралдау
- MathCAD пакетінде сызықтық емес теңдеулер мен теңдеулер жүйесінің шешілуі
- MathCAD пакетінде оңтайландыру есептерінің шешілуі
- Экспериментальды деректерді өңдеу
- MathCAD пакетінде модулсіз бағдарламалау
- MathCAD пакетінде модулді бағдарламалау
- Аналитикалық есептеулер
Негізгі әдебиет
- Плещинская И.Е., Гитов А.Н., Бадертдинова Е.Р., Дуев С.И. Интерактивные системы Scilab, Matlab, Mathcad. Учебное пособие (книга). Казанский национальный исследовательский технологический университет, 2014 г.
- Ю.Воскобойников, В.Очков. Программирование и решение задач в пакете Mathcad. Новосибирск: НГАСУ, 2002.
- Дьяконов В.П. MATLAB. Полный самоучитель. Издательство: ДМК Пресс. ISBN 978-5-94074-652-2; 2010 г. 768 стр.
- СмоленцевН.К. Введениев MATLAB. Учебное пособие для студентов ВУЗов. Кемеро-во, 2010.
- Бабенкова Т.В. Математическое моделирование с использованием пакета Mathcad. Ч. 1: Задачи линейной алгебры: Учеб. пособие / М.В. Жигалов, Т.В. Бабенкова. – Саратов: Сарат. гос. техн. ун-т, 2009.
- Макаров Е.Г. Mathcad: Учебный курс. – СПб.: Питер, 2009.
- В.Ф. Очков, Е.П. Богомолова, Д.А. Иванов. Физико-математические этюды с Mathcad и Интернет, 2016. - 388 с.
Қосымша әдебиеттер
- КетковЮ., КетковА., ШульцМ. MatLab 7. Программирование, численные методы. –СПб.:–БХВ – Петербург, 2005.–742с.
- В.Каганов. Компьютерные вычисления в средах Excel и Mathcad. М.:Горячая линия - Телеком. 2003.
- В. Дьяконов. VisSim+Mathcad+MATLAB. Визуальное математическое моделирование М.: СОЛОН-Пресс, 2004.
- В.А. Охорзин. Прикладная математика в системе MATHCAD Учебное пособие. 3-е изд. СПб.: Лань, 2009, 352с.
- КондрашовВ.Е., КоролевС.Б. MATLAB как система программирования научно-технических расчетов – М.: Мир, 2002. – 350 с.
- АнуфриевИ.Е. Самоучитель MATLAB 5.3/6.х. – СПб.: БХВ-Петербург, 2002. – 736 с.