Компьютерлік графика және 3D-үлгілеу

Тезекпаева Шынар Толегеновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: 3D үлгілеу әртүрлі нысандарды, құбылыстарды және тәжірибені жасауға мүмкіндік берді визуалды деректер үлгілерін, оларды жасау және пайдалану тәсілдерін әзірлеу және жетілдіру қажеттілігін көрсетеді. Кеңістіктік ақпаратты тексеру, түсіндіру және талдау жүргізуге мүмкіндік беретін көп компонентті визуалды 3D-модельдерді құру тәсілдері қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Математикалық пішіндеу негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Өндірістік және технологиялық процесстердің математикалық және компьютерлік модельдерін құру үшін , түлектерді жобалық қызметтерге дайындау.
  • Түлектерді 3D-моделдеу бойынша қазіргі заманғы математикалық әдіс және компьютерлік технологияларды әзірлеп және қолдану үшін өндірістік-технологиялық қызметке дайындау.
Міндет
  • Қоршаған ортаны заманауи жобалау мен дамытудың негізгі құралы ретінде 3D технологияларды еркін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Күрделі көріністерді құру және камералар мен жарық көздерін орнату принциптері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Дұрыс жарықтандыруды, камераны баптауды, жоғары сапалы материалдар жасауды және арнайы эффектілерді қолдануды қоса алғанда, жоғары сапалы көрсетілімге қол жеткізу дағдылары
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Үшөлшемді модельдерді құру кезінде зерттелген үрдістің немесе құбылыстың түсінігін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ұжымда ұйымдастырушылық-басқарушылық функцияларды орындау қабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 3D модельдеу процесінде жаңа білім алу дағдыларыны ие болу
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - ақпараттық-коммуникациялық технология; - сыни ойлауды дамыту; - жобалау технологиясы; - кіріктірілген оқыту технологиясы; - деңгейлік дифференциация технологиясы; - дәстүрлі технологиялар (дәріс, зертханалық сабақтар);

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс 1 0-100
Зертханалық жұмыс 2
Зертханалық жұмыс 3
2  рейтинг Зертханалық жұмыс 4 0-100
Зертханалық жұмыс 5
Зертханалық жұмыс 6
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Интерфейс
  • Примитивтер
  • Модификаторлар
  • Модификаторлар
  • Модификаторлар
  • Визуализациялау
  • Күрделі объектілерді үлгілеу
  • Материалдар
  • Камералар
Негізгі әдебиет
  • М. Н. Петров, В. П. Молочков. Компьютерная графика. Учебник для втузов. Питер, 2005, стр. 736
  • Маров, Михаил. 3ds max. Реальная анимация и виртуальная реальность: производственно-практическое издание / М. Маров. - М. ; СПб. ; Нижний Новгород: Питер, 2005. - 414 с
  • Темин, Геннадий 3D Studio MAX 3 : учебник / Геннадий Темин. - СПб. : Издательство "ДиаСофтЮП", 2005. - 480 с
  • Темирбеков, А. Н. Компьютерная графика : Учебно-методическое пособие / А. Н. Темирбеков, Р. Абдрахманов, Ж. Нуртай. - Туркестан : [б. и.], 2007
  • Ермеков, Нурмухамбет Турлынович. Компьютерная графика : учебник / Н. Т. Ермеков. - Астана : Фолиант, 2007. - 243 с.
  • Рис Анимация персонажей в 3D Studio MAX / Рис, Стефани. - М.: СПб: Питер, 2016. - 416 c.
  • Маров 3ds max 4 / Маров, Михаил. - М.: СПб: Питер, 2016. - 864 c.
  • А. Потапкин 3D studio MAX / А. Потапкин, Д. Кучвальский. - М.: Эком, 2017. - 480 c.
Қосымша әдебиеттер
  • Чумаченко И.Н. 3ds max 9. Эффективные приемы работы. М - НТ Пресс, 2007, 65 с.
  • Шишанов А.В. Дизайн интерьеров в 3 ds Мах 2008. СПб.: Питер, 2008. - 272 с.
  • Соловьев М.М. 3DS Мах 9. - Москва: СОЛОН-Пресс, 2007. 275 с.
  • Бондаренко С.В., Бондаренко М. Ю. 3ds max 7.5. Трюки и эффекты.- СПб.: Питер, 2006.- 544 с: ил,- (Серия «Трюки и эффекты »)
  • Волкова Т.О., Шевченко Н.Е. 3ds Мах за 21 день.- СПб.: Питер, 2007.- 240 с.: ил.
  • Рябцев Д.В. Дизайн помещений в 3 ds Мах. - СПб.: Питер, 2006. - 272 с.
  • Компьютерная графика. Учебник для ВТУЗов. М.Н.Петров, В.П.Молочков. СПб.: Питер, 2003, 736 стр.
  • Роджерс Д., Адамс Дж. Математические основы машинной графики: Пер. с англ. - М.: Мир, 2001. - 604с., ил.
  • И.Н. Чумаченко 3ds Max 9 на 200% / И.Н. Чумаченко. - М.: НТ Песс, 2015. - 592 c.
  • Бондаренко 3ds Max 2008 за 26 уроков / Бондаренко, Сергей И Марина. - М.: Вильямс, 2017. - 576 c.