Коммуникация және маршрутизация негіздері Cisco 2

Черниговец Василий Николаевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Көп деңгейлі желілік модельдер. Желілік элементтер бойынша хаттамаларды тарату. Клиент-сервер моделі және біртұтас желілер IP желілеріне бағыттау. IP-адрестердің форматы Ethernet технологиясы. Сымсыз желілер. Бағдарлау Маршрутизатор шешетін тапсырмалар. Статикалық бағыттаушы қосқыштар. Иерархиялық желілік модель: қатынау деңгейлері, бөлу және магистральдар.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Сандық құрылғылар

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Мақсаттары пәнді меңгеру Негіздері маршрутизация және коммутация (CCNA-2) болып табылады: іргелі дайындау саласындағы есептеу жүйелерін;меңгеру әдістерімен шешу негізгі міндеттердің типтерінің осы саладағы. көмек жеделдету мансап IT-маман және меңгеру, желілік техника немесе әкімшінің компьютерлік желі.
Міндет
  • Пәннің міндеттері: негіздеріне оқыту ұйымдастыру және желілерін құру; туралы түсінік беру құрылғылары мен принциптері бойынша әрекеті белсенді және пассивті желілік жабдықтар; туралы түсінік беру, хаттамалар алмасуды есептеу желілерінде; зерделеп, бағдарламалық қамтамасыз ету, оны іске асыратын негізгі желілік хаттамалар; негіздеріне оқыту бағдарламалау, желілік интерфейстердің әр түрлі деңгейдегі бірнеше қазіргі заманғы бағдарламалық-аппараттық платформалар; негіздеріне оқыту желілерді басқару; негіздеріне оқыту қорғауды ұйымдастыру және алмасу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білу: негізгі принциптері ұйымдастыру және құру, есептеу желілері; функциялары, принциптері мен алгоритмдері желілік жабдықтар;
  • мүмкіндігі есептеуіш желілері;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білу: формализовать қойылған тапсырманы; алған білімдерін әр түрлі пән бойынша; жүзеге асыруға жобалау және оңтайландыру жұмыс істеуін есептеу желілері; пайдалану қазіргі заманғы желілік ақпараттық технологиялар;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • ойлауды қалыптастыру туралы оқыту негіздері бағдарламалау, желілік интерфейстердің әр түрлі деңгейдегі бірнеше қазіргі заманғы бағдарламалық-аппараттық платформалар; негіздеріне оқыту желілерді басқару;
  • болуы пайымдауды бойынша ұйымдастыру негіздерін қорғау, ақпарат алмасу желілерінде
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Меңгеруі: дағдыларын есептеу желілерін әкімшілендіру; дағдылар, желілік құрылғылар және желілік бағдарламалық қамтамасыздандыру; дағдылары құжаттармен жұмыс жасау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • дағдылар немесе қабілеттерін зерттеу бағдарламалық қамтамасыз ету іске асыратын негізгі желілік хаттамалар;туралы түсінік беру құрылғылары мен принциптері бойынша әрекеті белсенді және пассивті желілік жабдықтар; туралы түсінік беру, хаттамалар алмасуды есептеу желілерінде;
Негізгі әдебиет
  • әдебиет: 1.Основы организации сетей Cisco, том 1, испр. изд. : Пер. с англ. — М. :Издательский дом "Вильямc", 2004. — 512 с. : ил. — Парал. тит. англ.ISBN 5-8459-0557-5 (рус.) 2.Основы организации сетей Cisco, том 2., испр. изд.: Пер. с англ. — М.: Издательский дом "Вильямc", 2004. — 464 с.: ил. — Парад, тит. англ.ISBN 5-8459-0561-3 (рус.) 3.Основы построения беспроводных локальных сетей стандарта 801.11: Пер. с. англ. –М. : Издательский дом «Вильямс», 2004,-304 с. : ил. – Парал. Ти. Англ.ISBN 5-8459-0701-2 (рус.) 4.Структура операционной системы Cisco IOS Пер. с. англ. –М. : Издательский дом «Вильямс», 2002,-208 с. : ил. – Парал. Ти. Англ.ISBN 5-8459-0264-9 (рус.) 5.Полный справочник по Cisco Б. Хилл 6.Организация защиты сетей Cisco 7.Принципы коммутации в сетях Cisco 8.CCNA Cisco Certified Network Associate Учебное руководство Экзамен 640-507 Второе издание Тодд Лэммл 9.Cisco IOS Network Address Translation 10.Конфигурирование маршрутизаторов Cisco, 2-е изд. : Пер. с англ. — М. : Издательский дом "Вильяме", 2001.— 368 с. : ил. — Парад, тит. Англ.