Микропроцессорларды жобалау және өндіру технологиясы
Сипаттама: Микропроцессорларды өндіру технологиясының кезеңдері: Өндірістің негізгі кезеңдері, кремний диоксидін өсіру және өткізуші облыстарды құру ,тестілеу ,корпусты дайындау, перспективалар, өндіріс, микропроцессорлар өндірісінің ерекшеліктері , чиптер қалай жасалады , барлығы төсеніштен басталады, төсеніш өндірісі , легирлеу, диффузия , маска жасау, Фотолитография
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Интегралдық және микропроцессорлық сұлбатехника
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Мақсаты-маманды медициналық техниканы әзірлеу, құрастыру, өндіру, пайдалану, жөндеу, сервистік қызмет көрсету, сараптау және сертификаттау саласында инженерлік біліммен қамтамасыз ету.
Міндет
- Микропроцессорларды өндіру технологиясының кезеңдері. - Өндірістің негізгі кезеңдері - Кремний диоксидін өсіру және өткізуші облыстарды құру - Тестілеу - Корпусты дайындау - Өндіріс болашағы - Микропроцессорлар өндірісінің ерекшеліктері
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Білуге саласындағы озық тәжірибені әзірлеу, медициналық аспап жасау; Түсіну ұйымдастыруды тиімді пайдалану, материалдарды, компоненттерді, жабдықтарды, алгоритмдер және бағдарламаларды есептеу параметрлерін медициналық жабдықтар; Білуге негізгі принциптері, жедел басқару, персоналды басқару, сапасын білу әдістері инновациялық менеджмент;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Зерттеу есептеуге параметрлері медициналық техниканы құрастыру әдістемесі, зерттеулерді жүргізу және өңдеу алгоритмдерін зерттеу нәтижелерін; Жобалау, құрастыру және пайдалануға арналған аспаптар мен медициналық жабдықтардың қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, пациенттер мен персонал;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Р13: медициналық техникаға қызмет көрсету тәжірибелері мен зерттеулерінің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру, міндеттерді шешу нұсқаларын әзірлеу және талдау, салдарларын болжау; Р14: пациенттер мен қызметкерлер үшін оларды қауіпсіз қолдануды ескере отырып, медициналық жабдықтарды және олардың элементтерін пайдаланудың сенімділігін болжау қабілеті.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ағылшын тілін меңгеру, халықаралық ортада жұмыс істеуге қабілетті болу, халықаралық конференцияларды, симпозиумдарды, форумдарды лингвистикалық қолдауды ұйымдастыру;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Р19: медициналық техниканың жаңа үлгілерін, оның жұмыс принциптерін зерттеу, жұмысқа қабілеттілігін диагностикалау.
Оқыту әдістері
интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь);
построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий;
информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ);
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | Практическая работа 1 | 0-100 |
| Практическая работа 2 | ||
| рубежный контроль | ||
| 2 рейтинг | Практическая работа 3 | 0-100 |
| Практическая работа 4 | ||
| Рубежный контроль | ||
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Основные понятия
- Классификация микропроцессоров
- Архитектура микропроцессора
- Архитектурно-функциональные принципы построения ЭВМ
- Внутримашинный системный интерфейс
- Система команд микропроцессора
- Структура микропроцессора
- Устройство управления
- Память микропроцессорной системы
- Запоминающие устройства с произвольной выборкой
Негізгі әдебиет
- Вагина Ж.В. Автоматика и автоматизация. Электронный учебник. Алматы, КазГАСА, 2003 Нечаев Г.К, Пух А.П., Ружичка В.А. Автоматизация технологических процессов на предприятиях строительной индустрии. Киев.: Вища школа, 2009, 280 с.
Қосымша әдебиеттер
- 1. 7. Ревич, Ю. В. Практическое программирование микроконтроллеров AtmelAVR на языке ассемблера / Ю.В. Ревич. – Санкт-Петербург : БХВПетербург, 2011. – 352 с. 8. Самоучитель разработчика устройств на микроконтроллерах AVR/ А.В.Белов. – Санкт-Петербург : Наука и Техника, 2008. – 544 с. 9. Трамперт, В. Измерение, управление и регулирование с помощью AVR-микроконтроллеров.: пер. с нем./В. Трамперт. – Киев : МК-Пресс, 2006. – 208 с.