Электроника негіздері

Русакова Алёна Викторовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Студенттердің инженерлік дайындығындағы пәннің рөлі мен маңызы. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар: электроника, элементтік база, Электрондық аспаптар, интегралдық электроника, электрондық аспаптарды дайындау әдістері. Электрониканың негізгі даму кезеңдері. Жартылай өткізгіштердің физикалық негіздері. Жартылай өткізгіш материалдар. Электронды-тесік өтпелі кезең және оның қасиеттері. Р-n-өту. Жартылай өткізгіш диодтар: түзеткіш, стабилитрон, вариап, фотодиод, светодиод. Диод ВАХ аналитикалық өрнегі. Электр қоректендірудің екінші көздері.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Медициналық техникаға кіріспе
  • Физика

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты - студенттердің қазіргі заманғы жартылай өткізгіш құрылғылар мен интегралды схемалар мен олардың жұмыс режимдерін жұмыс істеу қағидалары, параметрлері мен сипаттамалары туралы білімін қалыптастыру.
Міндет
  • Пәндерді оқу нәтижесінде студенттер: - электронды құрылғылардың негізгі принциптерін, интегралды схемалар өндірісінің құрылымы мен технологиясын, электрониканың элементтік базасын инженердің тәжірибесінде қолданудың әр түрлі аспектілерін білу; - электронды құрылғылар мен микросхемалардың негізгі сипаттамалары мен параметрлерін анықтау, электрондық құрылғылар мен микросхемалардағы қарапайым электронды схемаларды құру; - Электрондық құрылғылардың негізгі сипаттамаларын жою дағдыларын меңгеру, құрылғылардың нақты қолданылуы үшін элементтік базаны таңдай білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білу керек: - жартылай өткізгіш материалдардағы физикалық құбылыстардың заңдылықтары және электр энергиясының сыртқы көзі болмаған кезде және қосымша кернеумен бірге pn-қосылыстары; - жартылай өткізгіш электрониканың негізгі элементтерінің жұмыс істеу және ток-кернеу сипаттамалары: диодтар, биполярлы және біртұтас транзисторлар, тиристорлар, варикапалар және т.б .; - жартылай өткізгіш аспаптарға арналған схемаларды құрастыру принциптері: түзеткіштер, күшейткіштер, генераторлар және т.б .; - Жартылай өткізгіш элементтердегі тізбектердің негізгі сипаттамаларын алу және зерттеу әдістері; - негізгі электрондық құрылғылардың конструкциясы, қасиеттері, қосымшалары және әлеуетті мүмкіндіктері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - электрондық құрылғыларды талдау және есептеу; - өлшеу құралдарын пайдалана отырып, электрондық құрылғылардың сипаттамаларын алу үшін эксперименталды; - анықтама кітаптарымен жұмыс жасау; - стандартты есептерді тапсыру, зертханалық жұмыстар туралы есеп беру, электрондық жабдық диаграммаларын шығару.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - орындалған жұмыстың қорытындысы бойынша қорытынды жасау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - командада бір мақсатта жұмыс істей алады; - өз шешімдері мен қорытындылары негізінде шешім қабылдау элементтерін басшылыққа ала отырып, жұмысты орындауға қабілетті. - практикалық тапсырманы орындау үшін шағын топтың жұмысын ұйымдастыруға қабілетті, мысалы, электронды құрылғы тізбегін әзірлеу, оған арналған конструкторлық құжаттаманы әзірлеу және оның тиімділігін эксперименттік зерттеу жүргізу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - схемотехникалық элементтерді талдау және салыстырмалы сипаттамалары бойынша тәуелсіз ақпараттық іздеуді жүргізеді; - білім берудің қазіргі заманғы жолдары мен құралдарын меңгереді; - жас ғалымдардың ғылыми-тәжірибелік семинарларына, конференцияларына, конкурстар мен көрмелерге қатысады.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: ведущая (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - ізденіс-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Письменные работы 0-100
Устный опрос
Решение задач
2  рейтинг Письменные работы 0-100
Устный опрос
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 тақырып Пәннің мақсаты мен міндеттері
  • 2 тақырып Жартылай өткізгіштер физикасының негіздері
  • 3 тақырып Жартылай өткізгіштерде өткізгіштікті басқару тәсілдері
  • 4 тақырып Электр тізбегіндегі Диод
  • 5 тақырып Транзисторлар
  • 6 тақырып Күшейткіштер
  • 7 тақырып Динисторлар, симисторлар, тиристорлар
  • 8 тақырып Полевой транзистор
  • 10 тақырып Жалпы базасы бар күшейткіш
  • 10 тақырып Жалпы базасы бар күшейткіш
  • 11 тақырып Екінші қорек көздері екінші қоректің желілік және импульстік көздері
  • 12 тақырып Дифференциалды күшейткіштер
  • 13 тақырып Өріс транзисторларындағы дифференциалды күшейткіштер
  • 14 тақырып Операциялық күшейткіш
  • 15 тақырып Түзеткіштер Түзеткіштердің жіктелуі
Негізгі әдебиет
  • Джон Берд Электрические и электронные принципы и технологии / третье издание. Опубликовано Elsevier Ltd. Все права защищены, 2007 г., Великобритания.
  • Деннис Л. Эгглстон Базовая электроника для ученых и инженеров Западный колледж, Лос-Анджелес, издательство Кембриджского университета, 2011 г.
  • Альберт Мальвино, Дэвид Дж. Бейтс Электронные принципы, 7-е издание, 2015 г.
  • МарголинВ.И., Физические основы микроэлектроники. М.: Академия, 2008. – 400с.
  • ТолмачевВ.В., Скрипник Ф.В. Физические основы электроники. М.: НИЦ «Регулярная и хаотическая динамика», Институт компьютерных исследований, 2009. – 462с.
  • МайерР.В., Основы электроники. М.: ГГПИ, 2011. – 180с.
  • Прянишников В.А. Электроника. Полный курс лекций. - СПб.: КОРОНА принт, Бином Пресс, 2006, - 416с.
Қосымша әдебиеттер
  • ОпадчийА. Аналоговаяи цифроваяэлектроника. –М.: Горячаялиния. Те-леком, 1999.
  • Ямнурин Н.П.Электроника. –М.: «Академия», 2011, 238. 10 ЩукаА.А. Электроника.Учебное пособие. Изд-во.:ВНV-СПб, 2005. -800с.
  • БулычевА.Л., Лямин П.М., Тулинов В.Т.Электронные приборы. Учебник для ВУЗов–М.: Лайт, ЛТД 2000. – 416с. 1 Fehr. III, Ralph. Industrial power distribution : train aid / R. E. Fehr. III. - second edition. - Canada : Wiley, 2016. - 411 p. - Index: р. 405-411