Қаржылық бақылау және аудит

Байтикенова Гульжан Альпековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Қаржылық бақылау мен аудиттің теориясы мен тәжірибесінің негізгі мәселелері, оның функциялары мен принциптері, бақылау қызметін ұйымдастырудағы әдістері мен тәсілдері ашылады. Студенттерде аудиторлық қызметтің білім кешенін қалыптастырады, қаржылық бақылау және есеп саласында практикалық дағдыларды әзірлейді. Қаржылық бақылаудың мәні, функциялары және мәні қарастырылады. Бақылаудың түрлері мен формалары. Бақылау (ревизия) жүргізуді ұйымдастыру. Бақылау органдары мен субъектілері. Қаржылық бақылаудың нормативтік-құқықтық және ақпараттық негіздері. Кассалық-банк операцияларын, қорларды, есеп айырысуларды, ұзақ мерзімді активтерді, меншікті капиталды бақылау және тексеру.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қаржыға кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты-студенттерге қаржылық және бюджеттік ұйымдардағы қаржылық бақылау және аудит негіздерін білу, оларды меңгеру бақылау тәсілдерін меңгеруге көмектеседі.
Міндет
  • қолданыстағы заңнамаға, стандарттарға, аудит принциптеріне, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу
  • экономиканы басқару жүйесіндегі қаржылық бақылаудың рөлі туралы, субъектінің өндірістік-шаруашылық қызметіндегі бақылаудың мақсаты мен орны туралы нақты түсінік алу
  • Қазақстан Республикасындағы бухгалтерлік есептің, қаржылық есептіліктің, қаржылық бақылау мен аудиттің ұйымдастыру-құқықтық базасын білу
  • бухгалтерлік есеп стандарттарын, Аудиттің халықаралық стандарттарын, Есеп қызметінің мазмұнын, оның тәсілдері мен әдістерін, мақсаттары мен оны жүзеге асыру тәсілдерін білу
  • есеп, бақылау, аудит саласында алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу
  • қаржылық және бюджеттік ұйымдардың қаржылық жағдайын нығайту және сауықтыру, анықталған кемшіліктерді жою бойынша ұсынымдар әзірлеу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • экономиканы басқару жүйесіндегі қаржылық бақылаудың рөлі туралы, субъектінің өндірістік-шаруашылық қызметіндегі бақылаудың мақсаты мен орны туралы түсінікке ие болу
  • қаржылық және бюджеттік ұйымдарда қаржылық бақылау мен аудиттің негіздерін зерделеу
  • Қазақстан Республикасындағы бухгалтерлік есептің, қаржылық есептіліктің, аудиттің ұйымдастыру-құқықтық базасын білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • бухгалтерлік есеп пен аудиттің халықаралық стандарттарын, қаржылық бақылаудың әдістері мен тәсілдерін пайдалана білу
  • есеп, бақылау, аудит саласында алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу
  • қаржылық және бюджеттік ұйымдардың бухгалтерлік есептілігіне сараптама мен талдауды жүзеге асыру, анықталған кемшіліктерді жою, қаржылық және бюджеттік ұйымдардың қаржылық жағдайын сауықтыру және нығайту бойынша ұсынымдар әзірлеу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • барлық экономикалық субъектілердің қаржылық қызметін бақылауды жүзеге асыруға қабілетті
  • ұйымның қаржылық жағдайын жақсарту үшін қаржылық бақылау деректерін қолдана білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • кәсіби қызметпен байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда кәсіби ортаға, икемді және мобиленге оңай бейімделуге қабілетті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа арнайы білім алу дағдыларын меңгерген
Оқыту әдістері

технологии проблемно- и проектно- ориентированного обучения; Организация обучения по методу проектов ставит перед преподавателем задачу обеспечения включенности всех обучающихся в проблемную ситуацию и на каждом занятии. То есть задачу создавать проблемно-ориентированный сценарий содержания занятия, предъявляя информацию для поиска решения проблемной ситуации в структурированном и систематизированном виде.

информационно-коммуникационные (в том числе дистанционные образовательные) технологии. Применение современных информационно-коммуникационных технологий позволяет организовать оптимальное взаимодействие между студентом и преподавателем с целью достижения результата обучения.

коммуникативные технологии (дискуссия, мозговой штурм как форма творческой, коллективной работы для поиска решений поставленных проблем).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Устный опрос 0-100
Устный опрос
Рубежное тестирование
Индивидуальное задание
Индивидуальное задание
Защита презентации
Разбор практических ситуаций
2  рейтинг Рубежное тестирование 0-100
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Устный опрос
Устный опрос
Индивидуальное задание
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Сущность, функции и значение финансового контроля
  • Виды и формы контроля
  • Организация проведения контроля (ревизий)
  • Органы и субъекты контроля
  • Нормативно-правовые и информационные основы финансового контроля
  • Контроль и ревизия кассово-банковских операций
  • Контроль и ревизия запасов
  • Контроль и ревизия расчетов с дебиторами и кредиторами
  • Контроль и ревизия расчетов с персоналом по оплате труда
  • Контроль и ревизия долгосрочных активов
  • Контроль и ревизия собственного капитала
Негізгі әдебиет
  • Абленов Д.О. Финансовый контроль и углубленный аудит: теория, методология, практика: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2007. – 608 с.
  • Абленов Д.О. Профессиональный аудит: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2008. – 557 с.
  • Нурсеитов Э.О. Аудит: краткое руководство. - Алматы , TОО «Издательство LEM», 2007. – 220 с.
  • Контроль и ревизия: учеб. пособие для студентов вузов / В.И Бобошко, Ю.В. Гнездова, Е.Е. Маьвеева, Г.Е. Каратаева; под. ред. В.И. Бобошко. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2020. - 335 с.
  • Ендовицкая, Е. В. Финансовый контроль и аудит : учебное пособие / Е. В. Ендовицкая, Е. Ю. Колесникова, Е. И. Тулинова. — Воронеж : ВГУИТ, 2018. — 132 с.
Қосымша әдебиеттер
  • О государственном аудите и финансовом контроле. Закон Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года № 392-V ЗРК.
  • Об утверждении Правил проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля. Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 марта 2018 года № 392.
  • Международные стандарты аудита