Бухгалтерлік есеп

Байтикенова Гульжан Альпековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән кәсіпорынды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлі мәселелерін қарастырудан бастап, бухгалтерлік есептің негізгі концепциялары мен принциптерін, бухгалтерлік балансты, шоттар жүйесін және қос жазбаны, жүйелі есепті қарастырудан бастап, шаруашылық жүргізуші субъектінің ағымдағы және ұзақ мерзімді активтері, міндеттемелері мен капиталы мәселелеріне ауыса отырып, бухгалтерлік есептің негіздерін үйренуге мүмкіндік береді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қаржыға кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Курстың басты мақсаты – экономика саласында кез келген мамандыққа оқып жатқан студенттерді бизнес тілімен таныстыру. Оларға бухгалтерлік есеп және аудит ақпараттарын қалай қолдану қажеттілігін және осы ақпараттардың қайдан алынғандығы жайлы түсінікпен таныстыруды көздейді.
Міндет
  • Пәнді оқыту процесінде студенттерге келесі міндеттер қойылады: - негізгі бухгалтерлік есеп категорияларын білу; - бухгалтерлік есеп жүйені ұйымдастыру принциптерімен, құрлымымен, құрамымен танысу; - бухгалтерлік есеп функциясын, кеңейтілген өндірісте олардың ролін көрсету; - бухгалтерлік есеп жұмыс тәжірибесіндегі оларды қолдану үлесін біліп алу және т.б.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - бухгалтерлік есептің басқа есеп түрлеріндегі (басқарушылық, салық, өндірістік) орны туралы нақты білуі , оның пәнін, әдістерін, кәсіпорындағы бухгалтерлік есепті ұйымдастыруды білуі қажет; - қаржылық есептіліктің стандарттарын білуге, есептік қызметтің мазмұнын, оның жолдары мен әдістерін, мақсаты мен оны іске асыру жолдарын,нарықтық экономика жағдайында жұмыс істейтін кәсіпорындардың алдында тұрған мәселелерді шешудегі есептіңмүмкіндіктерін білуі қажет;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қаржылық есеп берудің халықаралық стандарттарын біледі, экономиканы жаһандандыру жағдайында отандық практикада қолдана біледі Қабылдаған білімдерін тәжірибеде бақылау мен талдау мақсатында, жұмыс көлемін арттыру үшін қаржылық ресурстарды тарту, құны төмендеген резервтерді анықтау мен рентабельділікті жоғарылату үшін қолдана білуі қажет.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Қойылған мәселелерге сәйкес қаржы- экономикалық ақпарат өңдеу үшін инструменттік құралдарды таңдауға, алынған қорытындыны негіздеуге қабілетті Басқарушылық шешімдердің ұсынылған нұсқаларын критикалық бағалауға және әлеуметтік-экономикалық тиімділік, тәуекелдер және мүмкін әлеуметтік- экономикалық салдарлары критерияларын ескере олдарды жетілдіру бойынша ұсыныстар негіздеуге қабілетті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кәсіби қызметке байланысты әр түрлі жағдайға бейімделген және мобильді Нақты экономикалық жобаны жүзеге асыру үшін құрылған шағын топтар қызметін ұйымдастыруға қабілетті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа білімдер алу машығын алады және білімін магистратурада жалғастырады Кәсіби және тұлғалық өсуге ұмтылады
Оқыту әдістері

1) технологии проблемно- и проектно- ориентированного обучения; Организация обучения по методу проектов ставит перед преподавателем задачу обеспечения вовлечения всех обучающихся в проблемную ситуацию и на каждом занятии. То есть задачу создавать проблемно-ориентированный сценарий содержания занятия, предъявляя информацию для поиска решения проблемной ситуации в структурированном и систематизированном виде. 2) метод кейсов (анализ ситуации); Кейс-технология позволяет развивать творческие способности обучающихся, формирует навыки выполнения сложных заданий в составе небольших групп, помогает специалистам успешно овладеть способностями анализа непредвиденной ситуации, самостоятельно разрабатывать алгоритмы принятия решения. 3) информационно-коммуникационные (в том числе дистанционные образовательные) технологии. Применение современных информационно-коммуникационных технологий позволяет организовать оптимальное взаимодействие между студентом и преподавателем с целью достижения результата обучения. 4) коммуникативные технологии (дискуссия, мозговой штурм как форма творческой, коллективной работы для поиска решений поставленных проблем).

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Бухгалтерский учет в системе управления организацией
  • Предмет и метод бухгалтерского учета
  • Бухгалтерский баланс
  • Система счетов и двойная запись
  • Организация документооборота в бухгалтерском учете
  • Учет дебиторской задолженности
  • Учет запасов
  • Учет долгосрочных активов
  • Учет обязательств организации
  • Учет капитала и резервов
  • Учет доходов и расходов
  • Подготовка и представление финансовой отчетности
Негізгі әдебиет
  • Закон Республики Казахстан «О бухгалтерском учете и финансовой отчетности» от 28.02.2007, № 234 (с изменениями и дополнениями на 01.01.2020 г.).
  • Типовой план счетов (Приказ Министра финансов РК от 2 октября 2018 года № 877.
  • Кабылова Н.К. Бухгалтер (Основы бухгалтерского учета): учебник / Н. К. Кабылова, Ш. А. Доспалинова, Е. Н. Оразалинов. - Астана: Фолиант, 2011. - 372 с.
  • Назарова В.Л. Бухгалтерский учет. Учебное пособие - Алматы: Экономика, 2011.
  • Проскурина В.П. Бухгалтерский учет от азов до баланса, практическое пособие. - Алматы. «LEM», 2012.
Қосымша әдебиеттер
  • Приказ Министра Финансов Республики Казахстан от 31 марта 2015г., № 241 «Об утверждении Правил ведения бухгалтерского учета»
  • Миржакыпова С.Т., Аппакова Г.Н. Основы бухгалтерского учета. Учебное пособие для вузов – Алматы, «Издательство Экономика», 2009. – 186 с.
  • Поринг Л.А. Практикум по теории бухгалтерского учета: учеб. пособие / Л. А. Поринг. - 2-е изд. - Астана : Фолиант, 2010. - 68 с.