Информационный маркетинг

Сипаттама: Ақпараттық маркетинг пәні компаниядағы маркетингтің маңыздылығын талқылайтын теориялық курс маркетингтегі ақпараттық технологиялар. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бағдарламамен және бағдарламалау тілдерімен танысыңыз интернет-маркетингте пайдаланылады.

Кредиттер саны: 5

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәндерді оқытудың мақсаты студенттердің: - ақпаратты өңдеу технологияларындағы маркетинг; - маркетингте ақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндігі және компания қызметі; - компанияны басқару үшін ақпараттық технологияларды пайдалану; - Интернетті маркетингтік мақсатта пайдалану.
Міндет
  • - компанияның қызметінде және ақпаратта маркетингтің маңыздылығын дәлелдеу маркетинг саласындағы технологиялар; - Маркетингке байланысты технологиялардың бар модельдерін қарау, басқару және оларды қолдану салалары; - артықшылықты бағалау және Интернет-технологиялар әсерін анықтау әдістемесін басқару және маркетинг; - компанияның маркетингтік қызметін зерттеу және талдау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • маркетинг тұжырымдамасы мен функциялары, маркетингтік қызметтің түрлері; - ақпаратпен жұмыс жасаудың негізгі түрлері; - ақпаратты өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; - маркетингтік зерттеу әдістері; - маркетингтік қызметте интернет-технологияны пайдалану;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - ақпараттық процестерді жүргізу (жинау, өңдеу, жүйелеу, талдау, сақтау); - компанияның, кәсіпорынның ақпараттық дерекқорын құру; - компанияның маркетингтік қызметін зерттеу және талдау; - Маркетингтік қызметте ақпараттық технологияларды пайдалану; - Интернетті пайдаланушылар үшін және бұқаралық ақпарат үшін жарнамалық өнімді немесе компанияны құру тұтынушылар
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - жарнама жасау кезінде анимацияны дамыту; - ActionScript бағдарламалау; - кәсіпорын сайтының интерактивті элементтерін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • студенттердің теориялық принциптерді, элементтерді, ақпаратты енгізу әдістемелерін зерттеу маркетинг және практикалық дағдыларды қолдану мысалдармен қолдану белгілі шетелдік және отандық фирмалардың қызметі. Маркетинг тұжырымдамасы, маркетингтік зерттеулер, маркетингте ақпараттық технологияларды қолдану.
Негізгі әдебиет
  • 1. Сайт материалдарын http://www.lib.aswl.ru/books/methodology/programming. 2. Острейковский В.А. Информатика: Оқу құралы. университеттер үшін. - М .: Жоғары., 2014.-511 б. 3. Саймонович С.В. Информатика. Негізгі курс. Университеттер үшін оқу құралы. -SPb: Баспагер «Петр», 2015.-640 б. 4. Смайл Джон. Джон Смайлимен C # бағдарламасында оқуды үйрену: Транс. Ағылшын тілінен - Санкт-Петербург, 2013. -528 б. 5. Сайт материалдарын http: // www. диасофт. kiev.ua. 6. Дмитриева М.В. Java сценарийі: қарапайым сценарийлер: Қазіргі заманғы сырттай мектеп бағдарламалау. 5- 5- сабақ: Тәжрибелік сабақ. -SPb., 2013. - 27 б. 7. Дмитриева М.В. Java сценарийі: Нысандар: Қазіргі заманғы программалаудың сырттайғы мектебі. 2-3 сабақ: Оқулық. -SPb., 2014.-22 б. 8. Дмитриева М.В. Java сценарийі: Веб-беттерді басқару: заманауи сырттай мектеп бағдарламалау. Сабақ 4: Оқулық. -СПб., 2016. -20 б.