Брендинг

Сипаттама: «Брендинг» - брендтер саласындағы санаттарды, ұғымдарды және терминдерді игерудегі студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету, жан-жақты зерттеу күшті, табысты бренд құру тетіктері, фирмаға кірісті барынша арттыру үшін брендті басқару және нарық үлесін көбейту.

Кредиттер саны: 5

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Курстың мақсаты - студенттерге бренд құру және басқару туралы идеяны қарастыру.
Міндет
  • - елдегі және шетелдегі жарнамалық және қоғамдық қатынас қызметтері нарығының құрылымы мен даму тенденцияларын студенттердің түсінуін қалыптастыру; - «бренд» тұжырымдамасын анықтау және брендинг ауқымын сипаттау; бренд құрылымын қарастыру; бренд құру технологиясының идеясын қалыптастыру; брендті басқару технологиясының идеясын қалыптастыру; - студенттерді құру процесіне аспектілерді еліктейтін іс-шараларға тарту брендті басқару
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • бренд құрудың теориялық және әдіснамалық негіздері; тұжырымдамалық аппаратура; бренд құрудағы әлемдік тәжірибе және оны ішкі нарықта қолдану; брендті басқару, талдамалық, шығармашылық және инновациялық қызмет саласындағы қазіргі заманғы проблемалар брендті басқару.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Курстық материалдарды қарап шыққаннан кейін студенттер маркетинг арқылы ұйымның ішкі және сыртқы ортасын талдау үшін негізгі теориялық білім мен негізгі дағдыларды алады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Курс студентті практикалық бағыттағы оқу іс-әрекеттеріне, аналитикалық іс-шараларға және іс-әрекеттерге жұмсау үшін белсенді оқыту әдістеріне негізделген брендинг саласындағы басқару шешімдеріне еліктеу болып табылады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • бренд нарығында кешенді маркетингтік зерттеу жүргізудің әдістері мен әдістерін қолданады; бренд дамыту стратегиясы; халықаралық тәжірибені есепке ала отырып, брендтің нарықтағы құндылығын сауатты бағалау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • маркетингтік модельдер, маркетингтік коммуникациялық модельдер;бренд құрылымы; бренд типологиясы;мақсатты және негізгі аудитория тұжырымдамасы; қажеттіліктер иерархиясы және тұтынушылардың сегменттеу қағидаттары, тұтынушылардың адалдық тұжырымдамасы бәсекелестік талдау принциптері; тауардың артықшылықтарының типологиясы сатудың бірегей теориясы мен позициялау принциптері
Негізгі әдебиет
  • Жарнамадағы менеджмент: Тәжрибе / Н.В.Батцон; Иркутск мемлекеттік техникалық университеті. - М .: ИТ-ның РИОРы: ИНФРА-М, 2010. 175 б. Аймақтарды бренд жасау: әлемдік тәжірибе / Ed. Keita Dinny. М .: Манн, Иванов пен Фербер, 2013. А.Годин М. М. Брендинг: оқу құралы / А.М. Годин. 3-ші қабат, Перераб. және қосыңыз. М. Дашков және К., 2012. 184 б. Дмитриева Л.Н. Жарнама философиясы: оқу-әдістемелік құралы / Л.М. Дмитриева, Д.К. Красноярова, Н.А. Анашкина. М .: Мастер: SIC INFRA-M, 2013. 256 б. Кузнецов И.Н. Сату менеджменті: оқу-әдістемелік нұсқаулық / автор. И.Н.Кузнецов. 2-ші шығарма. М .: Дашков және К, 2013. 492 б. Сауда саласында PR: Оқу құралы / Ed. проф. И.М. Синяева. М.: Университет оқулық: SIC Infra-M, 2013. 298 б. Романов А.А. өзендерде басқару