Политика товарных марок

Сипаттама: «Тауар таңбалары саясаты» нарықтық экономика үшін мамандарды даярлауда шешуші рөл атқарады. Пән бойынша оқыту - «Маркетинг» мамандығы бойынша жоғары кәсіптік білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына және ұсынымдарына сәйкес жасалады.

Кредиттер саны: 5

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Болашақ терең теориялық білімдер мамандарын қалыптастыру, сондай-ақ коммерциялық қызмет саласындағы тәжірибелік дағдыларды дамыту
Міндет
  • Коммерциялық қызметтің әр түрлі аспектілерін үйлестіру: өнімнің сәйкестендіруге және оны бәсекелестердің өнімдерінен ажыратуға арналған атауы, мерзімі, белгісі, символы, суреттері немесе олардың комбинациясы; сатушы мен сатып алушының нарықтағы өзара іс-қимылының нысандарын белгілеу; сатып алушылардың жеткізушілермен және делдалдармен келісімшарттық жұмысын қамту; өнеркәсіптік өндіріс саласында және экономиканың әртүрлі салаларында ұйымдарды жоспарлау және ұйымдастыру мәселелерін зерттеу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Көтерме сауда нарығында, аукциондарда, тауар биржаларында, жәрмеңкелерде, көрмелерде тауарларды көтерме сатып алулар мен сатудың, сауда қызметін өткізудің технологияларын, сауда операцияларының түрлерін қарастыру; бөлшек сауданы зерттеу, бөлшек сатудың ерекшеліктері мен түрлері мен сатылым нысандары, бөлшек сауда ұйымдастыру және технологиялары қоймаларда және дүкендерде тауарларды, түгендеуді басқару; ассортимент пен баға саясатының ерекшеліктерін ашу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қазіргі таңдағы тауарлық белгілер тұжырымдамасы; экономиканың әртүрлі секторларындағы кәсіпорындар мен ұйымдардағы жеткізілімдерді ұйымдастыру мен жоспарлау ерекшеліктері; тауарларды көтерме сатып алу және сату жөніндегі коммерциялық жұмыстың мазмұны; тауарларды бөлшек саудада өткізу үшін коммерциялық жұмыс; көрмелерде, тауар биржаларында және аукциондарда сауда ұйымдастыру; көтерме және бөлшек сауда кәсіпорындарында тауарлық белгіні қалыптастырудың және сауда маркасын басқарудың мәні.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Тауар таңбаларының жұмыс істеуінің ең тиімді формасын таңдап, материалдық ресурстарға арналған кәсіпорындардың қажеттілігін анықтау; түрлі салалардағы кәсіпорындар үшін тауарлық белгілерді сатып алудың жоспарын әзірлеу; Тауарлар мен тауар таңбаларының жеткізушілері мен тұтынушылары арасында тиімді іскерлік қатынастар орнату
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - кәсіптік салада іскерлік диалог жүргізу; - пікірталастар, келіссөздер жүргізу және коммуникацияларды жүргізу; - іскери хат алмасу (резюме, өмірбаян, бизнес-хаттар, эсселер); - реферат немесе реферат түріндегі тақырып бойынша тақырыптар жасау, жеке бағалау және дәлелдер бар; - фактілерді алдын ала жинауды және өңдеуді талап ететін талқылауларға қатысуға; - тұсаукесерлер, іскерлік кездесулер, келіссөздер, пікірталастар өткізу; - кәсіби сипаттағы ғылыми мақалаларды жасау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Берілген тақырып бойынша арнайы білімдер мен дағдыларды қалыптастыру. Студенттердің оқу материалына қызығушылығын арттыру, әртүрлі сабақ өткізу формалары арқылы, сауда белгісінің саясатының негізгі ұғымдарының мәнін анықтау. Тауар таңбасының саясатын енгізу. Ситуациялық есептерді шешуде жаңа ұғымдарды қолдану үшін алынған білімді, дағдыларды және қабілеттерді бақылау.
Негізгі әдебиет
  • Маркетинг негіздері / [F. Котлер, В Вонг, Д. Саундерс және т.б.). - 4-ші Еуропалық шығармалар. - М. СПб. ; Киев: Williams, 2016. - 1199 б. 2 Панкрухин, А.П. Маркетинг: студенттерге арналған оқулық. университеттер, студенттер ерекшелікте. «Маркетинг» / А.П. Панкрухин. - 6-шы жазба., Sr. - М .: Омега-Л, 2017. - 655 с.- (Жоғары экономикалық білім, Маркетологтардың гильдиялары) 3 Маслова, Т. Д. Маркетинг: студенттерге арналған оқулық. университеттер арнайы «Экономика және кәсіпкерлікті басқару (салалар бойынша)» / Т.Д. Маслова, С.Г. Божук, Л.Н. Ковалик. - 3-ші б. және перерабат. - СПб. : Петр, 2016. - 380 с. - (Университет үшін оқу құралы) 4 Годин, А. М. Маркетинг: студенттерге арналған оқулық. университеттер econ арнайы / А.М. Годин. - 7-ші жазба, Перераб. және қосыңыз. - М .: Дашков және К., 2017. - 651