Көпөлшемдi басқару жүйесінің алгебралық теориясы

Еруланова Айжан Ерулановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәннің зерттеуі, формалары мен қабілеттері келесі мәселелер бойынша қалыптасады: көп өлшемді басқару жүйелерінің мәні, заманауи аппаратураның ерекшеліктері мен оны дамыту перспективалары, компьютерлік өнімділікті жетілдіру әдістері, үлкен тапсырмаларды шешу үшін жоғары өнімділікке қол жеткізу тәсілі ретінде есептеуіш жүйелерді, многопроцессорлық жүйелер мен мультикомпьютерлерді жіктеу.

Кредиттер саны: 6

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Сабақтың мақсаты: студенттердің заманауи есептеуіш жүйелеріне арналған пареллдік бағдарламаларды құрау тәжірбиесін арттыру және бағдарламалардың тиімді тәсілдерімен танысу.
Міндет
  • Студенттерді параллельді есептеу жүйесінің архитектурасының негізгі ұғымдарымен таныстыру; Ортақ және бөлінген жадтық жүйелердің параллельді қосымшаларын құрастыру тәсілдерінің тәжірбиесі;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Арнайы математикалық, жаратылыстану, гуманитарлық және экономикалық ғылым аймағындағы білім.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қоршаған ортаның ғылыми білімін біртұтас базалық және арнайы білімдерді математикалық, жаратылыстану, гуманитарлық және экономикалық ғылымдарда,комплекстік инженерлік жұмыстарда қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Өз бетімен оқу әдістерін қабылдау, оқу және өзін өзі ұстай білу, интерректуалды, мәдени, адами, профессионалды дамудың қажеттілігін түсіну, өзінің артықшылықтарымен кемшіліктеріне баға бере білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өз бетімен және топ ішінде жұмыс істей білу, топ ішінде басшылық қабілетін көрсете білу, соның ішінде пәнаралық жобаларда өзінің жеке жауапкершілігін көрсетіп, профессионалды жұмыс барысындағы нормаларды ұстай білу.
  • Өз бетімен және топ ішінде жұмыс істей білу, топ ішінде басшылық қабілетін көрсете білу, соның ішінде пәнаралық жобаларда өзінің жеке жауапкершілігін көрсетіп, профессионалды жұмыс барысындағы нормаларды ұстай білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Құқықтық, әлеуметтік, экологиялық және мәдени аспекттерде комплекстік инженерлік жұмыстың білімін көрсету.
Негізгі әдебиет
  • Бажанов С.Е., Кутепов В.П., Шестаков Д.А. Функционалды параллель бағдарламалау тілі және олардың кластерлі жүйедегі қолданысы. Теория және басқару жүйесі. М: Изд-во РАН. Программирование, 2005, №6. Антонов А.С. MPI технологиясын қолдана отырып пареллель бағдарламалау: Оқу әдістемесі –М: Изд-во МГУ, 2004. 71 с.