Технологиялық инновациялар маркетингі
Сипаттама: Бұл пәнді оқу инновациялық және технологиялық өнімді нарыққа жылжытудың ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға, инновациялық әлеуетті, ұйымдағы инновациялық үдерісті диагностикалауға, сондай-ақ бәсекеге қабілеттілік үшін инновация нарығындағы субъектінің мінез-құлқының ерекшеліктерін қарастыруға мүмкіндік береді.
Кредиттер саны: 6
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 30 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 90 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер