GR менеджмент

Сипаттама: Бұл пән әлеуметтік қызметтер көрсетуді ескере отырып, азаматтардың саналы қажеттіліктерін қанағаттандыратын бірлескен әлеуметтік маңызы бар жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу мен жүзеге асыруда бизнес-қоғамдастық пен мемлекеттік сектордың мемлекеттік органдармен және жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен өзара әрекеттесуін басқару жүйесін зерттеуге және зерделеуге мүмкіндік береді

Кредиттер саны: 6

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерге білім алушыларды ұйымдастыру байланыс компанияның билік органдары, көмегінсіз жүзеге асыру мүмкін емес бірде-бір маңызды саяси немесе бизнес-жоба, бұл ретте обязанности специалиста по GR кіреді құру тығыз қарым-қатынастар салынған сенім білдіру, өз жұмыс беруші және билік.
Міндет
  • Негізгі міндеті GR болып табылады "болдырмау мүмкін болатын қауіп-қатердің қызметтен саяси стейкхолдерлер мен әлеуетті мүмкіндіктерін іске асыру арқылы компанияның қатысу саяси іс-әрекеттер", ал мақсаты GR — "құру ұзақ мерзімді, жайлы, болжамды қарым-қатынасының жүйесін бейінді компания үшін саяси стейкхолдерлер"
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • GR-менеджерлер қамтамасыз етеді, ақпараттық-талдамалық сүйемелдеу процесінің өзара іс-қимыл билік органдары, жинау және өңдеу жүйесі туралы ақпаратқа билік органдарының және олардың іс-әрекеттері; зерттеу нормативтік-құқықтық базасын; саяси процестерді талдау және әлеуметтік-экономикалық динамикасын; болжау мүмкін шешімдер мен іс-әрекеттер, билік органдарының.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студент білуі тиіс жолға қою құралы ұйымдарының өзара іс-қимыл билік органдары, мүмкіндік беретін келісуге және үйлестіруге мүдделері ұйым мүдделерімен мемлекет. Осы анықталады орны мен рөлі GR-менеджмент жүйесінде өзара іс-қимыл мемлекет, қоғам және бизнес
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - құру бірыңғай ақпараттық ортаны ұйымдастыру және билік органдары; - ақпараттық қамтамасыз ету басшылығының ұйымдастыру туралы билік органдары; - орнату тікелей байланыстар және коммуникация жүйелері отырып, билік органдары өкілдерінің; - өзара іс-қимыл қоғамдық ұйымдармен, салалық және кәсіпкерлік бірлестіктермен;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету өзара іс-қимыл билік органдары; - жүйесін ұйымдастыру коммуникация мемлекеттік билік органдары; - мүдделерді қорғау ұйымдарына, билік және шешім барысында туындаған мәселелерді өзара олармен.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • GR-менеджерлер жүзеге асырады және орнату коммуникациялар жүйесін мемлекеттік билік органдарымен көмегімен мынадай құралдар: қатысу жанындағы консультативтік органдардың қызметін мемлекеттік мекемелерде (Ресей үшжақты комиссия ведомстволық комиссия және кеңестер); қатысу конгресс-көрме қызметін құру; - шарттық базасын өзара іс-қимыл жасау ынтымақтастық шарттарын билік органдары; орнату жеке контактілерді, орындаушылар мен акторами мемлекеттік саясат.
Негізгі әдебиет
  • GR — связи с государством. Теория, практика и механизмы взаимодействия бизнеса и гражданского общества с государством. Учебное пособие. Под ред. Л. В. Сморгунова, Л. Н. Тимофеевой. — М.: РОССПЭН, 2012. — 407 с. Mack C. Business, Politics, and the Practice of Government Relations. Quorum Books. London, 1997; Wilson G. Business and Politics: A Comparative Introduction. London, Palgrave, 2003; Business and Government: Methods and Practice. Ed. David Coen and Wyn Grant, 2006, by Barbara Budrich Publishers, Opladen, Germany. Martin C. Consider the Source! Determinants of Corporate Preferences for Public Policy // Business and Government: Methods and Practice. Ed. David Coen and Wyn Grant, 2006, by Barbara Budrich Publishers, Opladen, Germany. Р. 59. Wilson G. Business and Politics: A Comparative Introduction. London, Palgrave, 2003. Р.23. Андреа Жозетто. Лоббизм и публичная политика в Бразилии. //Россия и современный мир: проблемы политического развития. Тезисы IV Международной межвузовской научной конференции./ Под. ред. Д. В. Васильева, Н.В. Кузнецовой – М.: Институт бизнеса и политики, 2008. С.179. Боброва Е. Нужен ли вам GR? // Российский PR-портал// http://www.raso.ru/?action=show&id=36517. Зудин А. Сложные институциональные формы: от централизованного к «гибкому» взаимодействию //ww.ecsocman.edu.ru/images/pubs/2006/05/13/0000277086/014Zudin.pdf; Кулакова Т. А. Government Relations в процессе принятия политических решений // ПОЛИТЭКС = POLITEX: Политическая экспертиза: Альманах. Вып.2.- СПб.: Изд-во С.-Петерб. Ун-та, 2005; Павроз А. В. Government Relations как институт социально-политического взаимодействия //ПОЛИТЭКС = POLITEX: Политическая экспертиза: Альманах. Вып.2.- СПб.: Изд-во С.-Петерб. Ун-та, 2005. Зудин А. Сложные институциональные формы: от централизованного к «гибкому» взаимодействию //ww.ecsocman.edu.ru/images/pubs/2006/05/13/0000277086/014Zudin.pdf. Зудин А.Ю. Олигархия как политическая проблема российского посткоммунизма // ОНС, 1999, №1. Ибрагимов Р. Управление регуляторными рисками в корпорации //Корпоративный Юрист за 07.2008. Кинякин А. А., Матвеенков Д. О. Government relations как форма общественно-политической и бизнес коммуникации: к определению понятий // Вестник Российского университета дружбы народов. Серия: Политология. — № 1. — 2009. Костюкова О. Поддать джиару // Бизнес-журнал от 27.05.2008, №11 //http://lobbying.ru/index.php?article_id=3427. Кулакова Т. А. Government Relations в процессе принятия политических решений // Политическая экспертиза. — № 2. — 2005. — С. 226. Кулакова Т.А. Government Relations в процессе принятия политических решений // ПОЛИТЭКС = POLITEX: Политическая экспертиза: Альманах. Вып.2.- СПб.: Изд-во С.-Петерб. Ун-та, 2005. С. 227. Наумов С. Государственная машина как объект и субъект лоббистской деятельности (доклад на семинаре «Современные технологии лоббистской деятельности» в Российском Медиа-центре, г. Киев) // http://www.stratagema.org/lobbizm.php?nws=10940205882504658180. Никитин А. GR для среднего бизнеса // Lobbying.ru от 31.07.2008//lobbying.ru/index.php?article_id=3410. Основы организации работы с органами власти/ В. А. Евсеев, С. Ю. Барсукова. Под ред. А. Е. Дынина. – М., Ассоциация Менеджеров, 2006; Толстых П. «GR. Практикум по лоббизму в России». – М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. Султанов Д. Лоббизм: как это делается в России // Сайт «Стратагема» http://www.stratagema.org/lobbizm.php?nws=ds31t2063414134. Толстых П. GR-отдел в крупной корпорации: структура и функции //http://www.raso.ru/?action=show&id=17130. Толстых П. А. Субъектный состав лоббизма и Government Relations. Толстых П. Лоббизм, Government Relations (GR) и Public Affairs (PA): к истокам понятий // http://www.raso.ru/?action=show&id=16626. Толстых П.А. GR. Практикум по лоббизму в России. М. 2007. С. 25; Mack C., pp. 4.