Гидравлика және аэродинамика

Колпакова Валентина Павловна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Гидравлика және аэродинамика негіздері сұйықтықтың және газдардың қозғалыс және тепе теңдік заңдарын қарастырады. Сұйықтықтықтардың физикалық қасиеттері; гидростикалық қысым және оның қасиеттері туралы ұғым;сұйықтықтың қозғалыс түрлер, идеал және шынайы сұйықтықтар үшін Бернулли теңдеуі, қозғалыс тәртібі, гидравликалық кедергілер, сұйықтықтың және газдардың саңылаулардан және саптамалардан ағуы;газдар туралы негізгі мағұлматтар; ауа қозғаылысының негізгі заңдары қарастырады

Кредиттер саны: 3

Пререквизиты:

  • Физика
  • Математика 2

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Білім алушыларға әртүрлі құбырларды, жылыту және желдету қондырғыларын,жылу алмасу, қазандық агрегаттарын жбалауда, санитарлық техника аймағындағы техникалық есептерді шешуде қажет сұйықтықтар мен газдардың тыныштықтағы және қозғалыстағы заңдылықтарын оқып қарастыру.
Міндет
  • әр тақырып бойынша оқу материалын игеру деңгейіне сай қойылған нәтижеге жету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • ұсыну деңгейінде: сұйық және газ тәрізді орта қозғалысының теориялық негіздерін білу; түсіну деңгейінде: Сұйықтықтар мен газдардың физикалық қасиеттерін; Сұйықтықтар мен газдар қозғалысының гидравликалық және аэродинамикалық заңдылықтарын; Сұйықтықтар мен газдар қозғалысы кезіндегі қарсыласу түрлерін білу; су мен газдың қысымын, шығыны мен жылдамдығын есептеу; сұйықтық қысымы мен ауаның салыстырмалы ылғалдылығын өлшеу; құбыржолдардың гидравликалық есебін орындау қолынан келуі керек.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Алған білімдерімен түсініктерін әртұрлі құбырларды есептеуде, санитарлық техника саласындағы техникалық шешімдерді шешуде, ауа жылу аппраттарын, қазандық агрегаттарын жобалауда қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Теориялық білімді бекіту және кеңейту, пән бойынша іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру үшін практикалық және зертханалық жұмыстарды орындау көзделген
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Шығармашылық ойлауын, олардың танымдық іс-әрекетке қызығушылығын дамытуға, ғылыми және оқу әдебиеттерімен, техникалық нормативтік құқықтық актілермен өз бетінше жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Әртүрлі құбырларды есептеу, ауа жылу алмасу апараттарын жобалау дағдыларын игереді.
Оқыту әдістері

- проблемалық және жобалық-бағдарланған оқыту технологиялары; - оқу-зерттеу қызметі технологиялары; - ақпараттық-коммуникативтік (соның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Гидростатика
  • Гидродинамика негіздері
  • Идеал сұйық қозғалысының теңдеулері
  • Тұтқырлы (шынайы) сұйық қозғалысының теңдеуі
  • Сұйық қозғалысына әсер етуші әртүрлі факторлар
  • Тұрақты тегеурінді сұйықтың тесіктен ағып шығуы
  • Арынды құбыр
  • Газдар туралы негізгі ақпарат идеал және нақты газдар туралы түсінік
  • Ауа қозғалысының негізгі заңдары ағынның сақталу теңдеуі
  • Ауа өткізгіштердің аэродинамикалық есебі ауа өткізгіштер мен ауа таратқыштардың түрлері мен есебі туралы түсінік
  • Каналдар, олардың түрлері
  • Желдеткіштер ортадан тепкіш және осьтік желдеткіштердің түрлері мен жұмыс принципі, желдеткіштердің параметрлері мен аэродинамикалық сипаттамалары туралы түсінік
Негізгі әдебиет
  • 1 Ә.Әбдіраманов. Гидравлика. Тараз, 2012 – 472 б. 2 Ә.Әбдіраманов Гидравлика. Есептер мен жаттығулар жинағы.Тараз, 2010 3 Елешева Қ.К. Гидравлика. Астана: Фолиант, 2003-113 б. 4 Чугаев Р.Р. Гидравлика. Л.:Энергоиздат, 2008-672 с. 5 Альтшуль А.Д., Животовский Л.С., Иванов Л.П. Гидравлика и аэродинамика. М., 1987.