Дизайн-жобалау 3
Сипаттама: Фирмалық стиль. "Фирмалық стиль" ұғымының мазмұны, фирмалық стильдің элементтері, жобаның әдіснамасы және оларды іске асыру әдістері, сондай-ақ жобаның графикалық құраушысы; жарнама саласындағы білімді кәсіби қызмет саласы ретінде жүзеге асыру әдістері. Фирмалық стиль элементтерін – фирмалық атау, логотип, слоган, түстік гамма жасау.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Мамандыққа кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | |
| Практикалық жұмыстар | 45 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| курстық жоба | |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер