Технологиялық инновациялар маркетингі
Сипаттама: Бұл пәнді оқу инновациялық және технологиялық өнімді нарыққа жылжытудың ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға, инновациялық әлеуетті, ұйымдағы инновациялық үдерісті диагностикалауға, сондай-ақ бәсекеге қабілеттілік үшін инновация нарығындағы субъектінің мінез-құлқының ерекшеліктерін қарастыруға мүмкіндік береді.
Кредиттер саны: 6
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер