Компьютер жүйелердің архитектурасы

Парамзин Александр Петрович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Есептеу жүйелері мен әртүрлі мақсаттағы желілерді құру, ұйымдастыру және зерттеу әдістері саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және бекіту. Негізгі функционалдық тораптардың өзара байланыстары және ақпараттық байланыстарын, жадыны ұйымдастыру, командалар жүйесін, Бағдарламалау, Бағдарламалау мүмкіндіктерін сипаттауды есепке ала отырып, кейбір жалпы деңгейде компьютердің архитектуралық ерекшелігін меңгеру.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Физика
  • Сандық техниканың физикалық негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • "Компьютерлік жүйелердің архитектурасы" пәнін оқытудың мақсаты жобалау-конструкторлық және жобалау-технологиялық қызметті қамтамасыз ету үшін аппараттық-бағдарламалық кешендер мен жүйелерді басқару қабілеттеріне ие компьютерлік жүйелердің компоненттерін әзірлеу үшін мамандарды даярлайтын бастапқы тәжірибені жинақтаған мамандарды дайындау білім беру бағдарламасының мақсаттарымен келісіледі.
Міндет
  • Компьютерлерді құрудың, логикалық жобалаудың, құрастырудың және қызмет етуінің негізгі принциптерін меңгеру.
  • Деректерді өңдеу жүйелерін, кластерлік құрылымдар мен компьютерлік желілерді құру мақсатында компьютерлерді кешендеу дағдыларын меңгеру.
  • Компьютерлік жүйелер мен желілердің аппараттық құралдарын пайдалану саласында кәсіби тәсілді меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білу. 1 Дискретті құрылғылар мен жүйелердің функционалдық тораптары мен элементтік базаның номенклатурасын, логикалық жобалау әдістерін, құрастырудың негізгі принциптерін қалыптастыру; есептеу жүйелері мен кешендерінің жады жүйесін ұйымдастыру.
  • Білу. 2 Компьютерлердің қазіргі заманғы процессорларының және есептеу жүйелерінің архитектурасын бөлу, компьютерлер мен жүйелерде ақпаратты енгізу-шығаруды ұйымдастыруды, сондай-ақ компьютерлік жүйелер мен кешендерді құрылымдық ұйымдастыру принциптерін түсіндіру.
  • Түсіну. Компьютерлік техниканы, есептеу жүйелерін, кешендер мен желілерді қолдану саласын жетілдіру, жобалау және кеңейту үрдістерін түсіндіру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1 Аппараттық-бағдарламалық кешендер мен желілерді математикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету элементтерін жобалау ережелерін, конфигурациялау әдістерін қолдану.
  • 2 Компьютерлік жабдықтарды орналастыру, есептеу жүйелері мен желілерін пайдаланушылардың автоматтандырылған жұмыс орындарын жабдықтау міндеттерін шешу.
  • 3 Есептеу жүйелері мен желілерінің жұмыс істеуінің өндірістік және өндірістік емес шығындарын бағалауды қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Инновациялық менеджмент және стратегиялық жоспарлау саласында.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1 Корпоративтік компьютерлік желіге, телекоммуникациялық жүйеге қызмет көрсету және әкімшілендіру бойынша топта жұмысты жоспарлау.
  • 2 Кәсіпорын және ұйым қызметкерлерінің желілік пайдаланушыларының дағдыларына оқыту процесін ұйымдастыру бойынша коммуникациялық қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1 Дискретті құрылғылардың тораптары мен тораптарын логикалық жобалаудың негізгі процедураларын іс жүзінде қолдану.
  • 2 Компьютерлер мен жүйелердің негізгі тораптары мен құрылымдық компоненттерінің функционалдық және техникалық сипаттамаларын интерпретациялау.
  • 3 Есептеу жүйелерін практикалық қолдану мәселелері бойынша ақпараттық материалдардың мазмұнын талдау.
Оқыту әдістері

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: 1) белсенді және интерактивті әдістерді қолдану арқылы сабақты құрастыру: – тұжырымдау мақсаттары; - мақсатқа жету үшін қажетті әрекет алгоритмдерін құру; - сабақты әдістемелік қамтамасыз ету; - қойылған мақсаттарды қол жеткізілген нәтижелермен салыстыру жолымен қорытындыларды талдау.

2) фронтальды жұмыс барысында интерактивті оқыту: жаңа жағдайларда бұрын алынған теориялық білімді белсенді түрде жаңғырту; кері байланысты қолдану;

3) проблемалық оқыту;

4) оқытудың инновациялық әдістері: имитациялық (ойын және тренингтер); имитациялық емес (дискуссиялар, іздестіру практикалық жұмыстары, өзіндік жұмыс)

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 Пәннің негізі мен міндеттері
  • 2 Комбинациялық құрылғы және соңғы автомат ұғымдары
  • 3 Цифрлық құрылғыларды логикалық жобалау теориясының негіздері
  • 4 Компьютерлердің элементтері мен функционалдық түйіндері
  • 5 Компьютерлердің элементтері мен функционалды түйіндері
  • 6 Компьютерлердің элементтері мен функционалды түйіндері
  • 7 Есептеу техникасының арифметикалық негіздері
  • 8 Компьютер процессорлары
  • 9 Компьютер процессорлары
  • 10 Компьютер процессорлары
  • 11 Аналық платалардың сипаттамасы
  • 12 Есептеу техникасы құралдарының есте сақтау құрылғылары
  • 13 Ақпаратты енгізу-шығару
  • 14 Деректерді өңдеу жүйелері
  • 15 Деректерді өңдеу жүйелері
Негізгі әдебиет
  • 1 Парамзин А.П. Архитектура компьютерных систем: Теоретический курс дисциплины образовательной программы 6В06101 «Информационные системы». 4-е изд., перераб. и доп. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2020.–163 с.
  • 2 Парамзин А.П. Архитектура компьютерных систем: Методические указания и индивидуальные задания к лабораторным работам дисциплины образовательной программы 6В06101 «Информационные системы». – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2020. – 136 с.
  • 3 Максимов Н. В., Партыка Т. Л., Попов И. И. Архитектура ЭВМ и вычислительных систем: Учебник. – М.: ФОРУМ: ИНФРА-М, 2005. – 512 с.: ил.
  • 4 Гук М. Аппаратные средства IBM PC: Энциклопедия. – 3-е издание. – СПб.: Издательство «Питер», 2006.
  • 5 Миловзоров В. П. Элементы информационных систем: Учеб. для вузов по спец. "Автоматизированные системы обработки информации управления". – М.: Высш. шк., 1989. – 440 с.: ил.
  • 6 Андреева Е., Фалина И.М. Системы счисления и компьютерная арифметика. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, 1999.
Қосымша әдебиеттер
  • 7 Забродин Ю. С. Промышленная электроника.- М.: Высшая шк., 1982. - С. 239-256.
  • 8 Таненбаум Э. Таненбаум Э. Архитектура компьютера. 5-е изд. (+CD). – СПб.: Питер, 2007. – 844 с.
  • 9 Смирнов А.Д. Архитектура вычислительных систем: Учеб. пособие для вузов. – М.: Наука, 1990.
  • 10 Бройдо В.Л., Ильина О.П. Архитектура ЭВМ и систем: Учебник для вузов. – СПб.: Питер.
  • 11 Каган Б.М. Электронные вычислительные машины и системы: Учеб. пособие для вузов. – 3 – е изд., перераб. и доп. – М.: Энергоатомиздат, 1991.