Маркетинг
Сипаттама: Пән кәсіпорындарда маркетингтік қызметтің тиімді жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін ашады, оның ішінде маркетингтік зерттеулер, баға, өткізу және коммуникациялық саясат жүргізу.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Тасымалдауды ұйымдастыру және козғалысты басқару
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 30 |
| Практикалық жұмыстар | 15 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Стратегиялық және тактикалық маркетингтік шешімдерді табысты басқаруға және B2B және B2C кәсіпорындарында маркетингтік функцияны тәжірибелік ұйымдастыруға байланысты студенттердің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру.
Міндет
- Нарықтық талдау ұйымдастыру және өткізу әдістемесі танысу
- Деректерге бағдарланған маркетингті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін білу
- Маркетинг ортасын және оның компоненттерін оқып үйренуде оқушыларға практикалық дағдыларды меңгеру
- Студенттерге маркетингтік стратегия мен бағалық бағдарламаны әзірлеуде практикалық дағдыларды меңгеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Ұйымдағы маркетингтің ғылыми-зерттеу және аналитикалық функцияларын ұйымдастыру
- Ұйымның маркетингтік бағдарламасының қолданыстағы тактикалық тәжірибесінің ерекшеліктері
- Ұйымның маркетингтік шешімдеріне әсер ететін бизнес-процестердің картасын құру нысандары
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Кәсіпорындағы маркетингтік функциялардың стратегиясын және тактикасын тәуелсіз дамыту
- Компанияның маркетинг бөлімін ұйымдастыру және үйлестіру
- Маркетинг мамандары үшін жұмыс көрсеткіштерінің жүйесін әзірлеу және түзету
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Маркетингтік науқандардың әртүрлі нысандарын қолданудың орындылығы
- Маркетингтік коммуникация саласындағы қолданбалы тактикалық шешімдердің экономикалық негіздемесі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Сындарлы үнқатысуды жүргізу және қажетті контактіні сақтау мүмкіндігі
- Сыртқы байланыс ортасының көріністеріне төзімділік
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Өз пікіріңізді және пікіріңізді қалыптастыру мүмкіндігі
- Сыни ойлау мүмкіндігі
Негізгі әдебиет
- Ким Ч., Моборн Р. Көгілдір мұхит стратегиясы. - М .: «Миф» баспасы, 2018 ж. - 204с. 2. Сценарийлер: Кэс Ван Дер Хайденнің стратегиялық сөйлесу өнері. Джон Уайли, Ақпан 2009 3. Билл Ралстон мен Ян Вилсон, Томасон, 2016 жылғы сценарийді жоспарлау жөніндегі нұсқаулық. 4. Болашақтан үйрену: Лиам Фэйидің (редактор) бәсекелестік форсайт сценарийлері Роберт М. Рэндалл (авторы). Джон Уайли, 2015 5. Мәселелерді басқару: Джозеф Коутес. Lomond 2000 6. 20/20 Форсайт: Белгісіз әлемде стратегияны жасау Hugh Courtney. Гарвард бизнес мектебі, 2015 7. Павел Третьяк Форсит - белсенді форсайт технологиясы, 2014 ж. 8. Адисес И.К. Көшбасшылықты дамыту. - М .: «Миф» баспасы, 2018. - 100 жыл. 9. Drucker P. Бизнес және инновация. - М.: «Петр» баспасы, 2018. - 160 бет. 10. Шекерин В.Д. Маркетинг / оқу-тәжірибелік нұсқаулық. - М .: ЖАҚ «Intel-Sintez» бизнес мектебі, 2014. - 160 с. 11. Голубков Е.П. Маркетингтік зерттеулер: теория, әдіснама және практика. - M: Finpress Press, 2015. - 416 б. 12. Гончарова Н.П., Перерва П.Г. және т.б. Маркетингтік инновациялық үрдіс: оқу құралы. - К .: 2012. - 267 б.