Бақылауыш құралдарын бағдарламалық қамтамасыз ету

Швец Ольга Яковлевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Дербес компьютердің немесе смартфонның көмегімен басқару функциясы бар қазіргі заманғы аспаптар мен сыртқы құрылғыларды зерттеу. Сыртқы құрылғыларға аспаптармен қол жеткізуді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін негізгі бағдарламалық құралдар мен драйверлерді зерттеу

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Өлшеу жүйелерін бағдарламалық қамсыздандыруды пайдалану және құру облысындағы зерттеу және өндірістік жұмыстарға мамандарды дайындау
Міндет
  • Магистранттар өлшеу құралдарының құрылымын, жіктелуін және бағдарламаны дұрыстау әдістерін білуі тиіс
  • басқару жүйелерінде қолданылатын өлшем ақпаратын алу құралдарын зерттеу;
  • басқару жүйелерінде қолданылатын өлшем ақпаратын алу құралдарын зерттеу;
  • басқару жүйелерін әзірлеуде құрылыс принциптерін, жіктелуін, шешілетін міндеттер кешенін, талаптарын оқып білу;
  • технологиялық процестерді автоматтандыру саласындағы есептерді шешу үшін ақпараттық-өлшеу технологиясын қолдануды меңгеру
  • өндірістік кәсіпорын мысалында ақпараттық-өлшеу және басқару жүйелерін басқару құрылғыларының бағдарламалық құралдарын меңгеру
  • автоматтандыру мәселелерін шешу үшін өлшеу құралдарына қажетті бағдарламалық қамтамасыз етуді өздігінен таңдау дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыруда қолданылатын өлшем түрлері мен әдістері, құрылымдар, құрамдас бөліктер, математикалық модельдер және өлшеу ақпараттық жүйелерінің жұмыс істеу алгоритмдері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Өлшеу жүйелерінің негізгі және қолданбалы бағдарламалық қамсыздандыруын таңдауда тәжірибелік қабілеттерін игеру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • CASE-құралдары және SCADA-жүйелерінде қалыптасқан бағдарламалық-аппаратты тұғырнамалар 2. CASE-құралдары және SCADA-жүйелерінде қалыптасқан бағдарламалық-аппаратты тұғырнамалар
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өлшеу жүйелерін бағдарламалық қамсыздандаруын пайдалану және құру облысындағы зерттеу және өндірістік жұмыстарға мамандарды дайындау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Курсты меңгеру кезінде алынған білімді тереңдету және игеру.
  • ғылыми-техникалық ақпаратты, технологиялық процестер мен өндірісті автоматтандыру саласындағы отандық және шетелдік тәжірибені, өнімнің өмірлік циклін автоматтандырылған басқаруды, оның сапасын басқарудың компьютерлік жүйелерін жинақтау мүмкіндігі
Оқыту әдістері

Оқу-модульдік, компьютерлік

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг зертханалық жұмыс 1 0-100
зертханалық жұмыс 2
зертханалық жұмыс 3
шекаралық бақылау 1
2  рейтинг зертханалық жұмыс 4 0-100
зертханалық жұмыс 5
зертханалық жұмыс 6
шекаралық бақылау 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Курсқа кіріспе
  • SCADA бағдарламалық қамтамасыз ету
  • SCADA жүйелері
Негізгі әдебиет
  • Мишунин, В.В. , Корсунова Е.В., Ищенко В.И., Курлов А.В. Информационно-измерительные и управляющие систем: Учебно-методическое пособие / – Белгород: Изд-во БелГУ, 2010. – 129 с.
  • Проектирование виртуальных измерительных приборов в LabVIEW: лаборатор. практикум/ Н. Н. Беспалов, М. В. Ильин . Под ред. И. В. Гуляева–Саранск: Изд-воМордов. ун-та., 2009. – 92 с.
  • Юрченко А.В., Охорзина А.В. Информационно измерительные системы. Том.политехн.ун-т. – Томск, 2013.
Қосымша әдебиеттер
  • Садовский, Г. А. Теоретические основы информационно-измерительной техники : учеб.пособие для вузов / Г. А. Садовский. - Москва : Высшая школа, 2008. - 479 с.
  • Программное обеспечение измерительных приборов. https://www.eksis.ru/catalog/software/
  • LabVIEW. https://www.ni.com/ru-ru/support/downloads/software-products/download.labview.html#369643