Басқару жүйеcіндегі микропроцессорлық техника
Сипаттама: Арнайы пәндер қатарын табысты игеру үшін қажетті әртүрлі салаларда микропроцессорлық (МП) техниканың теориясын, құрылу принциптерін, әзірлеу және қолдану әдістерін, сонымен қатар мамандандыру бойынша жұмыс істеу үшін қажетті, Микропроцессорлық техниканың қазіргі заманғы құралдарын құру, қызмет ету және пайдалану негізгі принциптері бойынша білім алу, Ғылым мен өнеркәсіпте қолдану үшін микропроцессорлық жүйелерді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Басқару және басқару сұлбаларындағы микроконтроллерді қолдану аясын көрсету, микроанотроллердің даму этаптарын көрсету;
Міндет
- Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесі пунктерді білуі тиіс: - микроконтроллерлердің құрылымын және құрастыру принципін, олардың параметрлерін, эксплуатацияның жағдайы мен ерекшеліктерін, микроконтроллерлердің жұмыс істеу принципі, микроконтроллерлердің базасында электронды құрылғылардың әдістері мен автоматты басқаруының жүйесін, программалардың тузету еңгізу әдістерін білуге;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- микроконтроллерлердің құрылымын және құрастыру принципін, олардың параметрлерін, эксплуатацияның жағдайы мен ерекшеліктерін, микроконтроллерлердің жұмыс істеу принципі, микроконтроллерлердің базасында электронды құрылғылардың әдістері мен автоматты басқаруының жүйесін, программалардың тузету еңгізу әдістерін білуге; - микроконтроллерлер үшін программаларды құруды және түзету еңгізуді білу , эксплуатация үрдісі кезінде микроконтроллерлер базасында электронды құрылғылардың және автаматты басқару жүйесіне түзетуді еңгізуді қамтамасыз ету, қойылған талапты шешу үшін микроконтроллердің кажетті типін тандау жүргізуді білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- 1. микроконтроллерлердің құрылымын және құрастыру принципін, олардың параметрлерін, эксплуатацияның жағдайы мен ерекшеліктерін, мик-роконтроллерлердің жұмыс істеу принципі, микроконтроллерлердің базасында электронды құрылғылардың әдістері мен автоматты басқаруының жүйесін, программалардың тузету еңгізу әдістерін білуге;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- 1. микроконтроллерлер үшін программаларды құруды және түзету еңгізуді білу , эксплуатация үрдісі кезінде микроконтроллерлер базасында электронды құрылғылардың және автаматты басқару жүйесіне түзетуді еңгізуді қамтамасыз ету, қойылған талапты шешу үшін микроконтроллердің кажетті типін тандау жүргізуді білу;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- 1. микроконтроллер базасындағы автаматты басқару құрылғыларын және электронды сұлбаларын құрастыру кезінде, микроконтроллерлер үшін бағдарлама құруды және түзету еңгізуде практикалық тәсілдерді алу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- 1. микроконтроллердің бағдарлама жасау ортасын және бағдарламаны түзету еңгізуді оқу;
Оқыту әдістері
При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | Практическая работа 1 | 0-100 |
| Практическая работа 2 | ||
| Тест | ||
| Тест | ||
| 2 рейтинг | Практическая работа 3 | 0-100 |
| Практическая работа 4 | ||
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Обзор ПЛК Siemens Simatic S7-1200, S7-1500
- Конфигурирование и ввод в эксплуатацию аппаратной части
- Работа с блоками данных
- Введение в PROFINET и HMI
- Устранение ошибок и отладка программы
Негізгі әдебиет
- Парр, Э. Программируемые контроллеры : руководство для инженера / Э. Парр ; пер. с англ. – М. : БИНОМ. Лаборатория знаний, 2007. – 516 с.
- Парк, Дж. Сбор данных в системах контроля и управления. Практическое руководство / Дж. Парк, С. Маккей. – М. : Группа ИДТ, 2006. – 504 с.
- Парк, Дж. Передача данных в системах контроля и управления: практическое руководство / Дж. Парк, С. Маккей, Э. Райт ; [перевод с англ. В. В. Савельева]. – М. : Группа ИДТ, 2007. – 480 с.
- Петров, И. В. Программируемые контроллеры. Стандартные языки и приемы прикладного проектирования / И. В. Петров // М. : СОЛОН-Пресс, 2010. – 256 с.
Қосымша әдебиеттер
- Олссон, Г. Цифровые системы автоматизации и управления / Г. Олссон, Д. Пиани. – СПб. : Невский Диалект, 2001. – 557 с.