Мәселеге бағдарланған Web-қосымшасын әзірлеу

Швец Ольга Яковлевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнді оқу пәні гипермәтінді белгілеу тілін, стильдердің каскадтық кестелерін, клиенттік және серверлік сценарийлік бағдарламалау тілдерін қолдана отырып интернет-ресурстарды әзірлеу болып табылады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазу емтиханы

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Студенттердің теориялық білімдерін және заманауи веб-технологиялармен жұмыс істеу тәжірибесін, веб-бағытталған ақпараттық жүйелерді әзірлеуде қолданылатын әдістер мен құралдарды қалыптастыру.
Міндет
  • веб-бағдарламалаудың негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру
  • веб-ресурстарды құру үшін заманауи бағдарламалау тілдерін қолдану дағдыларын меңгеру
  • веб-ресурстарды құру үшін заманауи бағдарламалау тілдерін қолдану дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Доменге арналған веб-қосымшаларды құрудың негізгі тұжырымдамаларын білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Доменге арналған веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Доменге арналған веб-қосымшаларды жобалаудың негізгі қағидаларында сауатты болыңыз
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. ғылыми-зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруға, командаға басшылық жасауда тәжірибе мен дағдыларды пайдалану
  • 2. өздерінің пәндік саладағы негізгі мәселелерді түсініп, оларды шешу әдістері мен құралдарын таңдау
  • 3. өзгеретін жағдайларға бейімделу, жинақталған тәжірибені асыра бағалау, олардың мүмкіндіктерін талдау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім
Оқыту әдістері

Оқу-зерттеу іс-әрекетінің технологиясы

Коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, миға шабуыл, білім беру дебаттары және т.б.)

Ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықты қоса алғанда) технологиялар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс 1 0-100
Практикалық жұмыс 2
Практикалық жұмыс 3
шекаралық бақылау 1
2  рейтинг Практикалық жұмыс 4 0-100
Практикалық жұмыс 5
шекаралық бақылау 2
Практикалық жұмыс 6
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • www бағдарламалау
  • Классикалық ASP технологиясы
  • Web-форма (бет) туралы түсінік
  • Веб-беттер арасында қалай шарлауға болады
  • Мемлекеттік сақтау әдістері
  • Веб-қосымшаларды хэштеу
  • ADO
  • Аутентификация және авторизация
  • Серверді басқару түрлері (БТ)
Негізгі әдебиет
  • Ганеев Р.М. Проектирование интерактивных WEB-приложений. М.: 2001
  • Дж. Дакетт. HTML и CSS. Разработка и дизайн веб-сайтов, Эксмо, 2021, 480 с.
  • https://www.youtube.com/watch?v=UKESO56d9Cg&list=PLrCZzMib1e9qd1iEjDyqZMovWp1cHJeNZ
  • https://learn.javascript.ru/
Қосымша әдебиеттер
  • Дунаев В.В.Сам себе Web-дизайнер.Спб.:Арлит. 2002
  • Леонтьев Б. Web -дизайн: Хитрости и тонкости: -М.: Познавательная книга плюс, МиК, 2001
  • MacDonald М., Freeman А., Szpuszta М. Pro ASP.Net 4 in C# 2010. – New-York: Apress, 2010