Сұлбатехника
Сипаттама: Электрониканың жағдайы мен болашағы.Порлөткізгіш техниканың физикалық негіздері. Электрондық функционалдық тораптардың сұлбатехникасы. Күштік электроника. Тиристорлардың, динисторлардың, жоғары вольтты транзисторлардың жұмыс принципі. Жиілікті түрлендіргіштер. Айнымалы токты түзету сұлбалары, үшфазалы түзеткіштер. Кернеу тұрақтандырғыштары: параметрлік, компенсациялық тұрақтандырғыштар.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Электронды құрылғылардың сұлбатехникасын меңгеру.
Міндет
- Электроника құрылғыларын фукционалдау принциптерін, сұлбатехниканы оқу, электронды сұлбаларды есептеуде тәжірибелік дағдыны алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Электрондық құрылғыларды функционалдаудың физикалық принциптерін білу, электронды сұлбаларды жобалау және есептеу әдісін түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Электронды функционалды құрылғыларды есептеуде теориялық білім және практикалық тәжірибе алу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Электрондық аспаптарды жобалауға жүйелік тәсілдің принциптерін дамыту
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Жоба бойынша топтық жұмысқа дағды алу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Зерттеуге қабілеттілікті және радиоэлектроника дамуының болашағына қызығушылықты ояту.
Оқыту әдістері
При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | 0-100 | |
| 2 рейтинг | 0-100 | |
| Қорытынды бақылау | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Пассивные элементы электронных устройств
- Полупроводниковые диоды
- Биполярные транзисторы
- Схемы включения и режимы работы биполярного транзистора
- Эквивалентная схема и частотные свойства биполярных транзисторов
- Полевые транзисторы с управляющим p-n переходом
- Полевые транзисторы с изолированным затвором
- Схемы включения и параметры полевых транзисторов
- Эквивалентная схема и частотные свойства полевых транзисторов
- Генераторы тока и напряжения
- Схемы преобразования переменного тока в постоянный
- Стабилизаторы напряжения
Негізгі әдебиет
- Корнев В.А. Аналоговая электроника./Учебное пособие.-Усть-Каменогорск, ВКГТУ, 2012. -128 с.
- Савиных В.Л. Физические основы электроники-Новосибирск, СибГУТИ, 2011. - 345 с.
- Опадчий Ю.Ф. Аналоговая электроника. М.: Высшая школа, 2007. - 768 с.