Электроника және микропроцессорлық техника

Порубов Дмитрий Александрович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: қазіргі заманғы өнеркәсіптік электроникада қолданылатын электрондық аналогты және цифрлық құрылғылардың сұлбатехника негіздері мен элементтік базасын, сонымен қатар микропроцессорларды, МП жүйелерін және техникалық байланыс құралдарын құру принциптерін зерттеу. Осылайша, пән студенттерде электроника саласындағы білім базасын қалыптастырады, Микропроцессорлық техника мен байланыс техникасын одан әрі зерттеу және қолдану үшін негіз береді, сонымен қатар инженердің практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Аналогты және цифрлы электронды дамыту бойынша ғылыми-зерттеу және есептеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті электронды құрылғыларды жобалауды білетін мамандарды даярлау
Міндет
  • Жұмыс істеудің физикалық негіздері, сипаттамалары, негізгі құрылғылардың параметрлері, модельдері, радио тізбектердегі және құрылғылардағы жұмыс режимдері, микроэлектрондық өнімдерді өндіру технологиясының негіздері және интегралды схемалардың негізгі ұяшықтарын құру қағидалары, жұмыс істейтін құрылғылардың және микроэлементтердің жұмысына әсер ету механизмдері туралы білім алу. ;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Кемінде біреуін иеленіңіз шет тілі қосулы кәсіби деңгей ғылыми мүмкіндік береді ғылыми-практикалық белсенділігі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Педагогика туралы білімді қолданыңыз және жоғары мектеп психологиясы оқытушылық қызмет интерактивті әдістерді қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Қазіргі заманғы білімді меңгеру электроника салалары, қолдану мүмкіндігі теңдеулерді шешу әдістері; мәселелерді іргелі зерттеу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Педагогика туралы білімді қолданыңыз және жоғары мектеп психологиясы оқытушылық қызмет интерактивті әдістерді қолдану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Қазіргі заманғы білімді меңгеру электроника салалары, қолдану мүмкіндігі теңдеулерді шешу әдістері; мәселелерді іргелі зерттеу құрылыс, зерттеу және электроника негіздерін қолдану
Оқыту әдістері

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 0-100
2  рейтинг 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Физические основы полупроводниковых приборов
  • Полупроводниковые приборы: диоды, стабилитроны, варикапы, диоды Шоттки, туннельные диоды, динисторы, тиристоры, оптроны
  • Устройство и схемы включения биполярного транзистора
  • Работа биполярного транзистора в ключевом режиме
  • Работа полевого транзистора в ключевом режиме
  • Электронные усилители
  • Режимы работы усилителей
  • Порты ввода/вывода микроконтроллера
  • Цифровые устройства на базе микроконтроллера
  • Работа с внешними прерываниями микроконтроллера
  • Работа с внутренними прерываниями микроконтроллера
  • Работа с восьмиразрядным таймером микроконтроллера
  • Работа с шестнадцатиразрядным таймером микроконтроллера
  • Работа с аналого-цифровым преобразователем микроконтроллера
  • Работа с аналоговым компаратором микроконтроллера
Негізгі әдебиет
  • 1 John Bird Electrical and Electronic Principles and Technology / third Edition Published by Elsevier Ltd. All rights reserved, 2007, UK 2 Denis L. Eggeston Basic Electronics for Scientists and engineers Occidental College, Los Angeles, Cambrodge University press, 2011 3 Albert Malvino, David J. Bates Electronic Principles, 7 Edition, 2015 4 МарголинВ.И., Физические основы микроэлектроники. М.: Академия, 2008. – 400с. 5 ТолмачевВ.В., Скрипник Ф.В. Физические основы электроники. М.: НИЦ «Регулярная и хаотическая динамика», Институт компьютерных исследований, 2009. – 462с. 6 Майер Р.В., Основы электроники. М.: ГГПИ, 2011. – 180с. 7 Прянишников В.А. Электроника. Полный курс лекций. - СПб.: КОРОНА принт, Бином Пресс, 2006, - 416с.
Қосымша әдебиеттер
  • ОпадчийА. Аналоговаяи цифроваяэлектроника. –М.: Горячаялиния. Те-леком, 1999.
  • Ямнурин Н.П.Электроника. –М.: «Академия», 2011, 238.
  • Щука А.А. Электроника.Учебное пособие. Изд-во.:ВНV-СПб, 2005. -800с.
  • БулычевА.Л., Лямин П.М., Тулинов В.Т.Электронные приборы. Учебник для ВУЗов–М.: Лайт, ЛТД 2000. – 416с.
  • Fehr. III, Ralph. Industrial power distribution : train aid / R. E. Fehr. III. - second edition. - Canada : Wiley, 2016. - 411 p. - Index: р. 405-411