Микропроцессорлық жүйені автамматты басқару жобасы
Сипаттама: Пән бағдарланатын микропроцессорлі контроллер, автоматтандыру жобасының техникалық құжаттамасын комплектеу және жөндеу ережелері және автоматты басқару және технологиялық бақылаудың техникалық оқу дағдысы негізінде құрылған автоматтандыру жүйесінің негізгі жобалауы бойынша білімді қалыптастырады.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Цель изучения дисциплины "Проектирование микропроцессорных систем автоматизации" заключается в обучении студентов основам проектирования микропроцессорных систем автоматизации и управления на базе промышленных контроллеров
Міндет
- АСУ ТП–ның жалпы методологиялық жобалауымен танысу; автоматтандыру жүйелерін ПМК және ПЛК арқылы қолдану тәсілдеріндегі білімді жетілдіру, басқару құрылымын таңдау; нормативтік техникалық құжаттаманы қолдану дағдысын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- автоматизация жүйелерінің өңдеу құжаттамасының құрылымын; заманауи аспаптар, өндірісті контроллер мен автоматизацияның техникалық тәсілдерінің номенклатурасын.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Техгологиялық үдерістің анализін басқару объектісі ретінде, бақылау-өлшеу аспаптардың, таңдалмалы құрылғылардың, орындаушы механизмдердің, реттеуші органдардың, щитті конструкторлардың және т.б орнатылу орындарын таңдау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Технологиялық үдерістерді автоматты басқару жүйесінің жобалау құжаттамасының комплектация бойынша керекті мөлшерде жұмысты жоспарлай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Технико-экономикалық критерийлері бойынша автоматтандырудың техникалық тәсілдері мен аспаптарды таңдауды іске асыру; автоматтандыру бойынша жобаны орындауда өзіндік жұмыс жасау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Алынған білімдер мен практикалық тәжірибелер жобалау ұйымдарында, Аспаптар және автоматтандыру тәсілдерінде, жөндеуді іске асыруда, өндіріс бөлімшелерінде, технологиялық үдерістердегі автоматтандырылған жүйелердің аппаратураларын және өлшеу-басқару аспаптарына қызмет көрсетуде қажет болуы мүмкін.
Оқыту әдістері
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 0-100 | |
2 рейтинг | 0-100 | |
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Программируемые логические контроллеры
- Дискретные, аналоговые входы, назначение, примеры, работа
- Простейшая система автоматизации двух/трех уровневая система управления автоматизированным процессом
- Специальные входы ПЛК
- Классификация микропроцессорных программно-технических комплексов (ПТК) Контроллер на базе ПК (PC based)
- Локальный ПЛК (PLC)
- Сетевой комплекс контроллеров (PLC NetWork)
- РСУ малого масштаба (DCS Smoller Scale) Полномасштабные РСУ (DCS Full Scale) Динамика работы ПТК Надежность работы ПТК
- Прием и передача последовательных данных, соответствующих стандарту RS-232
Негізгі әдебиет
- Камнев В.Н. Чтение схем и чертежей электроустановок. – М.: ВШ, 1986. 8 Благовещенская М.М. Информационные технологии систем управления технологическими процессами. Учеб. для вузов / М.М. Благовещенская, Л.А. Злобин. – М.: Высш. шк., 2005. – 768 с.: ил.
- Аринова Н.В. Проектирование микропроцессорных систем автоматизированного управления: методические указания и задания к курсовому проекту для студентов специальности 5В070200 «Автоматизация и управление». ВКГТУ. - Усть-Каменогорск, 2012 – 61 с.
- Астапов В.Н. ПРОЕКТИРОВАНИЕ МИКРОПРОЦЕССОРНЫХ СИСТЕМ И УСТРОЙСТВ (УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ) // Международный журнал экспериментального образования. – 2015. – № 12-1. – С. 87-89;
Қосымша әдебиеттер
- Жежера Н.И.Микропроцессорные системы автоматизации технологических процессов. Инфра-Инженерия, 2020 г.