Информацилық-өлшеу жүйесіннің техникалық құралдары

Кадыролдина Альбина Талапжановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл пәнде автоматтандыру жүйелері және автоматтандыру жүйесінің құрылымдық элементтері, автоматтандыру принциптері беріледі.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Экзамен

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Бұл пәнді оқытудың мақсаты: автоматика әдістерінің жұмыс істеу принциптері мен қондырғыны оқыту, әрбір ұстанымдағы логикалық кезектілік жиынтығын басқару принциптеріне салыстырмалы сараптама жасау.
Міндет
  • Бұл пәнді оқыту үрдісінде студенттердің білуге керек: - өндірісті автоматтандыруының облысындағы ең жаңа табыстарды;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Кешенді инженерлік қызметтегі және аспаптар жасаудағы жаратылыстану-ғылыми пәнінің негізгі заңының білімі, теориялық және экспериментті зерттеу негіздер білімі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Бағдарламалық және аппараттық құралдар негізіндегі ақпаратты сақтау және көрсету құралдарын жасауды орындау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жобалық шешімдердің алдын-ала техникалық экономикалық негізін өткізу, өндірістік учаскелерді жасау және қайта ұйымдастыру бойынша ұйымдық-жоспарлық есептерді орындау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Микропроцессордың негізгі түрлерін таңдауды, жобалаудың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, компьютерлік техникаларды қолданумен осы параметрлерді және жұмыс істеу режимдерін оңтайландыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жаңа енгізулерді меңгеру қабілеті,
Оқыту әдістері

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 0-100
2  рейтинг 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
  • Вагина Ж.В. Автоматика и автоматизация. Электронный учебник. Алматы, КазГАСА, 2003
  • Нечаев Г.К, Пух А.П., Ружичка В.А. Автоматизация технологических процессов на предприятиях строительной индустрии. Киев.: Вища школа, 2009, 280 с.