Автоматтандырудың техникалық құралдары

Алимханова Аслима Жеңісқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Автоматтандырудың техникалық құралдары туралы, өнеркәсіптік аспаптар мен автоматтандыру құралдарының мемлекеттік жүйесі туралы жалпы мәліметтерді зерделейді. Негізгі мембраналық және ағынды пневматикалық элементтердің конструкциясы мен жұмыс принципін қарастырады. Пневматикалық күшейткіштердің, түрлендіргіштердің, генераторлардың, триггерлердің, есептеу құрылғыларының, бақылау-өлшеу аспаптарының, реттегіштердің және атқарушы құрылғылардың схемаларының сипатталуын зерттеу.

Кредиттер саны: 2

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 15
СӨЖО 15
СӨЖ 15
сынақ
Қорытынды бақылау нысаны сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • білім алушыларда автоматтандыру жүйесінде қолданылатын техникалық құралдардың құрамы, олардың әрекет ету қағидаттары, техникалық сипаттамалары және қолдану салалары туралы білімді, сондай-ақ қажетті аспаптар мен құрылғыларды таңдауды жүзеге асыру білігін қалыптастыру
Міндет
  • 1. Автоматтандыру жүйесін әзірлеу кезінде пайдаланылатын техникалық құралдардың әрекет ету принциптерін, техникалық сипаттамаларын және қолданылу салаларын зерделеу
  • 2. Білім алушыларда қажетті техникалық құралдарды таңдау және таңдалған аспаптар мен құрылғыларға тапсырыстық спецификацияларды құру біліктерін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Кешенді инженерлік қызметтегі және аспаптар жасаудағы жаратылыстану-ғылыми пәнінің негізгі заңының білімі, математикалық талдаудың және модельдеудің әдістері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Бағдарламалық және аппараттық құралдар негізіндегі ақпаратты сақтау және көрсету құралдарын жасауды орындау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жобалық шешімдердің алдын-ала техникалық экономикалық негізін өткізу, өндірістік учаскелерді жасау және пайдаланудың прогрессивті амалдарын қолдану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Микропроцессордың негізгі түрлерін таңдауды, жобалаудың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, әртүрлі қолдануларға арналған жалпылай барлық микропроцессордық жүйелерді жүзеге асыру, элементтер параметрлерінің мәндерін таңдаумен байланысты есептеулерді орындау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жаңа енгізулерді меңгеру қабілеті.
Оқыту әдістері

- При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практика 1 0-100
Практика 2
Практика 3
Рубежный контроль
2  рейтинг Практика 4 0-100
Практика 5
Практика 6
Рубежный контроль
Қорытынды бақылау сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Введение
  • ТИПОВОЙ СОСТАВ ТЕХНИЧЕСКИХ СРЕДСТВ САУ
  • УСТРОЙСТВА ПОЛУЧЕНИЯ ИНФОРМАЦИИ ОБ ОБЪЕКТЕ
  • КЛАССИФИКАЦИЯ ДАТЧИКОВ
  • ПРИМЕРЫ ДАТЧИКОВ
  • СИСТЕМЫ ПЕРЕДАЧИ ДАННЫХ
  • ЛИНИИ СВЯЗИ
  • ИНТЕРФЕЙСЫ ТСАУ
  • УСТРОЙСТВА ХРАНЕНИЯ, ПРЕОБРАЗОВАНИЯ, ОБРАБОТКИ ИНФОРМАЦИИ
  • ПРОМЫШЛЕННЫЕ КОМПЬЮТЕРЫ И ПРОГРАММИРУЕМЫЕ КОНТРОЛЛЕРЫ
  • ПРОМЫШЛЕННЫЕ ВЫЧИСЛИТЕЛЬНЫЕ СЕТИ
  • ПРОМЫШЛЕННЫЕ СЕТИ
  • УНИВЕРСАЛЬНЫЕ СЕТИ
  • УСТРОЙСТВА, ПРЕДНАЗНАЧЕННЫЕ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ДИНАМИЧЕСКОЙ ИНФОРМАЦИОННОЙ МОДЕЛИ ОБЪЕКТА
  • ИСПОЛНИТЕЛЬНЫЕ УСТРОЙСТВА ДЛЯ РЕАЛИЗАЦИИ УПРАВЛЯЮЩИХ ВОЗДЕЙСТВИЙ
Негізгі әдебиет
  • Подлесный Н.И., Рубанов В.Г. Элементы систем автоматического управления и контроля. - Киев: Вища школа, 1991.
  • Фарзане Н.Г., Илясов Л.В. Технологические измерения и приборы. - Москва: ВШ, 1989.
  • Куликовский К.Л., Купер В.Я. Методы и средства измерений. - М.: Энергоатомиздат, 1986.