Аспаптар мен басқару жүйелерінің беріктігі

Қуанышбекқызы Кербез

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнде көптеген сұрақтар оқытылады: техникалық жүйелердің сенімділік теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамалары. Сенімділіктің сандық және сапалық сипаттамалары. Аспаптар мен жүйелердің сенімділігінің математикалық модельдері. Жобаланатын аспаптар мен жүйелердің сенімділік көрсеткіштерін анықтаудың әдістері мен негізгі кезеңдері. Резервтеу әдісімен сенімділігін арттыру. Ақпараттық артық және уақытша резервтелген аспаптар мен жүйелердің сенімділігін есептеу.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • жобалау және пайдалану кезеңдерінде техникалық-бағдарламалық құралдардың сенімділігін қамтамасыз ету саласында білімді, дағды мен құзыреттілікті қалыптастыру.
Міндет
  • Автоматты басқару құралдары мен жүйелерін жобалау және пайдалану кезінде білім алушыларда сенімділік саласында құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - сенімділік теориясының терминдері мен анықтамалары; - аспаптар мен жүйелердің сенімділік критерийлері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - жүйелер аспаптарының сенімділік көрсеткіштерін талдау және есептеу; - берілген сенімділікпен аспаптар мен жүйелерді синтездеу әдістерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • − жеке жауапкершілік, кәсіби этика және кәсіби қызметті жүргізу нормаларын ұстай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - Автоматтандыру және басқару саласындағы кешенді инженерлік қызметтің нәтижелерін нақты баяндау және қорғау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын өз бетінше қолдана білу, интеллектуалдық, мәдени, адамгершілік, дене және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру перспективаларын сезіну, өзінің артықшылықтары мен кемшіліктерін сын тұрғысынан бағалай білу.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Тақырып 5
  • Тақырып 6
  • Тақырып 7
  • ақырып 8
  • Тақырып 9
  • Тақырып 10
  • Тақырып 11
  • Тақырып 12
Негізгі әдебиет
  • Основная литература 1 Шишмарёв В. Ю. Надёжность технических систем. Учебное пособие. - Москва: Изд.дом "Академия", 2010. 2 Половко А.М., Гуров С.В. Основы теории надёжности. Практикум. - СПб: БХВ-Петербург, 2006. 3 Матвиевский В.Р. Надежность технических систем. Учебное пособие – МГИЭМ. М., 2008
Қосымша әдебиеттер
  • Дополнительная литература 4 Креденцер Б.П. Прогнозирование надежности систем с избыточностью. – Киев: Наукова думка,2007. 5 Майерс Г. Надежность программного обеспечения. – М.: Мир,2009. 6 Статистические задачи обработки и таблицы для числовых расчетов показателей надежности/ Р.С. Судаков, Н.А. Северцев, В.Н. Титулов. – М.: ФОРУМ, 2005.