Өлшеуіш түрлендіргіштердің физикалық негізі
Сипаттама: Өлшеу түрлендіргіштерінің жіктелуін, Физикалық өрістің ортамен өзара әрекеттесуі негізінде физикалық өріс көздерінің негізінде жатқан физикалық әсерлерді, физикалық өрісте материалдар мен объектілердің сипаттамаларын, материалдар мен бұйымдардың электрлік сигналға сипаттамаларын, өлшеу түрлендіргіштерін қосу конструкциясы мен схемасын, өлшеу түрлендіргіштерін қолдану саласын қарастырады. Қарапайым өлшеуіш түрлендірулердің нәтижелерін есептеу жолымен табу, жекелеген өлшеуіш түрлендірулерді Эксперименталды зерттеу.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Әртүрлі физикалық шаманың түрлені құралы қарастырылады. Конструкциалы және электрлі өлшеу түрендіргіштерінің алғашқы параметрлері принциптері қарастырылады.
Міндет
- Бұл пәнді оқытудың мақсаты теориялық және заңдық жағынан өлшеу негіздерін заманға сай тәсілдермен есептей білетін білікті мамандарды даярлау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Электірлі сигналдарына сәйкес келетін электірлі емес өлшеу түрлендіргіштерінің жұмысын түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Қателіктер көзқарасымен қарағанда өлшеу құралы мен әртүрлі әдістерді талдау және салыстыру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Эксплуатациялық қолдануымен және қажетті нақты өлшеуді өлшеу түрлендіргіштерімен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Эксплуатациялық қолдануымен және қажетті нақты өлшеуді өлшеу түрлендіргіштерімен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Өлшеу түрлендіргіштерімен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Тақырып 1
- Тақырып 2
- Тақырып 3
- Тақырып 4
- Тақырып 5
- Тақырып 6
- Тақырып 7
- Тақырып 8
- Тақырып 9
- Тақырып 10
- Тақырып 11
- Тақырып 12
- Тақырып 13
- Тақырып 14
Негізгі әдебиет
- 1. Гольштейн А.Е. Физические основы измерительных преобразований. Учебное пособие. - Томск: Томский политехнических университет, 2008. 2. Чистофорова Н.В., Колмогоров А.Г. Технические измерения и приборы. Учебное пособие. - Ангарск: Ангарская государственная техническая академия, 2008.
Қосымша әдебиеттер
- 3. Фарзане Н.Г. и др. Технологические измерения и приборы. –М.: Высшая школа, 1999. 4. Туричин А.М. и др. Электрические измерения неэлектрических величин. –Л.: Энергия,2005.