Электр жабдығын эксплуатациялау және монтажы
Сипаттама: Өнеркәсіп кәсіпорындарының электр жабдықтарын орнату және пайдаланудың жалпы мәселелерін зерттеу; әуе және кабельдік желілерді орнату және пайдалану; электрқойғыштар мен қосалқы станцияларды монтаждау және пайдалану; күштік трансформаторларды және электр машиналарды орнату және пайдалану
Кредиттер саны: 4
Пререквизиты:
- Электр жабдықтары және электр жетегі
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- теориялық білімді қалыптастыру және электр жабдықтарын монтаждаудың озық индустриялық әдістері мен тиімді пайдаланудың ұйымдастырушылық және техникалық мәселелерін меңгеру.
Міндет
- пәннің ұғымдық аппаратын, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді оқу, практикалық тапсырмаларды шешу үшін теориялық білімді қолдану дағдыларын үйрету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- – электр кешендері мен жүйелерін дамытудың негізгі бағыттары туралы; – электрмен жабдықтау жүйелерінде заманауи электр жабдықтарын пайдалану туралы; - өнеркәсіптік кәсіпорындардың электр қондырғыларын монтаждау, іске қосу және пайдаланудың техникалық және ұйымдастырушылық мәселелері;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- – өзінің кәсіби қызметінде компьютерлік техника мен ақпараттық технологияларды қолдану; - кәсіби қызметтің нәтижелерін нақты баяндау және қорғау; - ғылыми зерттеулер жүргізу және кәсіби саладағы қолданбалы міндеттерді шешу кезінде Математикалық талдау әдістерін қолдану; - электрмен жабдықтау жүйелерінің электр энергетикалық жабдықтарын таңдау және қолдану; - технологиялық процестің берілген параметрлерінің және өнім сапасының сақталуын қамтамасыз ету; - пайдалану процесінде бар жабдықты ауыстыру үшін жаңа жабдықты таңдау, оның артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- - кәсіби салада заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдану; - өз бетінше оқыту мен өзін-өзі бақылауды ұйымдастырудың негізгі әдістерін қолдану; - кәсіби ой-өрісін кеңейту және квалификацияны арттыру мақсатында қажетті ақпарат алу; - кәсіби міндеттерді шешу кезінде ұжым мүшелерінің және басшылықтың өз құқықтарындағы сенімі; - өз көзқарасын дәлелді жазбаша баяндау; көпшілік алдында сөйлеу, аргументация, дискуссия және полемика жүргізу, практикалық талдау, әр түрлі ой-пікірлер логикасы дағдысы; ақпаратты сыни қабылдау дағдысы; - өз пән саласындағы математикалық есептерді шешу үшін құралдарды қолдану; - электр энергетикалық жабдықтар мен жүйелердің жұмыс режимдерін талдау; - электр энергетикалық құрылғылар мен электр қондырғыларының параметрлерін есептеу;; - Электр энергетикасы саласындағы объектілер мен жүйелерді жобалау кезінде ең жақсы көрсеткіштері бар нұсқаны негіздеу және техникалық-экономикалық есептеулер; – Техникалық құжаттамамен, стандарттармен, патенттермен және басқа да ақпарат көздерімен жұмыс істеу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Өндірісте экологиялық қауіпсіздікті сақтау, сондай-ақ экологияны қорғау шаралары мен энергия мен ресурстарды үнемдеу шараларын дайындауға және оларды жүзеге асыруға қатысу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Дағдылары бар – электр станцияларын таңдау және пайдалану саласында; – электр желілерін, тарату құрылғыларын, трансформаторлық қосалқы станцияларды орнату, іске қосу және пайдалану мәселелері бойынша.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Пәнді оқыту барысында қолданылатын оқыту әдістері (технологиялары) көрсетіледі. Білім алушыларды білімді іздеу мен басқаруға тартуға, әр түрлі міндеттерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістемелер мен технологиялар қатарында: - проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиялары; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникативтік технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, ми шабуылы, оқу дебаттары және басқа да белсенді түрлері мен әдістері); - кейс әдісі (жағдайды талдау); - білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (соның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практикалық жұмыс 1 | 0-100 |
СӨЖ1 | ||
Практикалық жұмыс 2 | ||
СӨЖ2 | ||
Шекаралық бақылау | ||
конспект | ||
2 рейтинг | Практикалық жұмыс 3 | 0-100 |
СӨЖ3 | ||
Практикалық жұмыс 4 | ||
СӨЖ4 | ||
Шекаралық бақылау | ||
конспект | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе
- Жалпы өндірістік қондырғылардың электр жабдықтары (сорғылар, компрессорлар, ағынды-көлік жүйелері, көтеру механизмдері) және оларды басқару схемалары
- Электр жұмыстарын ұйымдастырудың жалпы мәселелері, әуе және кабельдік желілерді монтаждау, трансформаторлық қосалқы станцияларды орнату
- Баптау жұмыстарын ұйымдастыру, электр жабдықтарын реттеу қосалқы станциялар, эл
- Organization of operation of electrical facilities, technical electrical service
Негізгі әдебиет
- 1 Правила устройства электроустановок. – Астана 2015 2 Правила технической эксплуатации электроустановок потребителей и правила техники безопасности при эксплуатации электроустановок потребителей РК. – Алматы.: Казэнергоналадка, 2015 – 320 3 Пястолов А.А., Шац Е.Л., Блюмберг В.А. Эксплуатация и ремонт электрооборудования. – М.: Колос, 2016 4 Князевский А.А., Трунковский Л.Е. Монтаж и эксплуатация промышленных электроустановок. – М.: 2014 5 Справочник по электроснабжению и электрооборудованию. Электрооборудование. /Под общ. ред. Федорова А.А. – М.: 2017 – 592 с. 6 Справочник по электроснабжению и электрооборудованию. Электроснабжение. /Под общ. ред. Федорова А.А. – М.:2016– 568 с.
Қосымша әдебиеттер
- 1. Акимова Н.А. Монтаж, техническая эксплуатация и ремонт электрического и электромеханического оборудования. – М.: «Академия», 2019. 2. Баранов Л.А., Захаров В.А. Светотехника и электротехнология. – М.: КолосС, 2016. 3. Бородин И.Ф., Судник Ю.А. Автоматизация технологических процессов.- М.: КолосС, 2017. 4. Шичков Л.П., Электрический привод. – М.: КолосС, 2016.