Электр аппараттары

Сарсенова Айжан Аскербеккызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Электр аппараттар барлық электр жабдықтау және энергия сақтау салаларына терең енген негізгі пәндердің бірі, практикалық әрекетінде электр аппараттардың тиімді қолдануына мүмкіндік береді. Алған білімдері студенттердің шығармашылық мүмкіндіктерін кеңейтуі және ынталандыруы, алдағы мамандықтың пәндерін оқуына дайындық береді. Студенттер бұл пән біліміне негізделе отырып электр аппараттарды таңдауға, есептеуге және жобалауға әрекеттенеді.

Кредиттер саны: 4

Пререквизиты:

  • Ақпаратты-өлшеуіштік техника

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша экзамен

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқыту мақсаты – кәсіптік білім берумен қоса мамандардың комплекстік дайындығын қамтамасыз ету, шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту, мамандық қиындықтарын жоғары ғылыми дәрежеде шешу және қалыптастыра білу, өз білімдерін өз бетінше жоғарулату және шығармашылықта қолдану. Бұл мақсаттар шығармашылықтың белсенділіктің жоғрылауы және студенттердің өзіндік жұмысы, есептік техникалардың кең қолданысы негізінде орындалады.
Міндет
  • Берілген пәнді оқыту міндеттері – электр аппараттардың, электрмеханикалық, электрлік және физикалық сипатын оқыту, электр аппараттардың құрылысын оқыту, аппараттардың жүктеме кезіндегі жұмыс тәртібін, апаттық жағдайда электрлік және электромеханикалық ұлғаюды реттеуді оқыту болып табылады
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Электр аппараттардың негізгі анықтамаларын, жұмыс істеу принциптерін және конструкциясын білу және казіргі ақпараттық тасқындарда бағдарлай білуі және икемделуі шарт
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Айналымның дағдыларының қазіргі техникамен пайдалана білу, кәсіби қызмет шеңберінде аэлектр аппараттардың есептерінің әдістерін пайдалану шарт
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Өндірісте қауіпсіздікті сақтау,электр аппараттардың пайдаланып энерго- және қор үнемдеу шараларында қатысу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • От қауіпсіздігі және еңбекті қорғайтын, техника қауіпсіздігі және өндірістік санитарияның шараларына сәйкес, технологиялық жабдықтың орналастыру мен өндірістің технологиясына сәйкес жұмыс орнындарын ұйымдастыруға қабілеттілігі болу шарт
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жаңа білімді әдеттену күнбе-күнгі кәсіби қызметіне қажетті замануи электр аппараттардың дамуына сай және магистратурада оқуды жалғастыру үшін ие болу шарт
Оқыту әдістері

- проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиялары; -оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; -коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер)); - кейс әдісі (жағдайды талдау); - білім алушылар іскерлік, рөлдік, имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (соның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1 тәжірибелік жұмыс 0-100
3 тәжірибелік жұмыс
СӨЖ 1
3тәжірибелік жұмыс
4 тәжірибелік жұмыс
5 тәжірибелік жұмыс
СӨЖ 2
дәрістер конспекті
тестілеу
2  рейтинг СӨЖ 3 0-100
СӨЖ 4
СӨЖ 5
СӨЖ 16
СӨЖ 7
СӨЖ 8
дәрістер конспекті
тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Электрмен жабдықтау жүйелеріндегі электр аппараттарының рөлі
  • Электр аппараттарындағы электродинамикалық күш
  • Электр аппараттарының жылулық есептері
  • Электрлік контактілер
  • Электр доғасы, оның пайда болуы және жануы
  • Басқару аппараттары
  • Түйістіргіштер
  • Магниттік іске қосқыштар
  • Рубильниктер мен ауыстырып қосқыштар
  • 1000В дейін және одан жоғары желілердегі сақтандырғыштар
  • Автоматты ауа ажыратқыштар
  • Ажыратқыштар, бөлігіштер мен қысқа тұйықтағыштар
Негізгі әдебиет
  • 1. Тельманова Е.Д. Электрические и электронные аппараты –2-е изд., перераб. и доп. - Екатеринбург: Изд-во ГОУ ВПО "Рос. гос. проф.-пед. ун-т", 2018. 2. Девочкин О.В., Лохнин В.В., Смолин Е.Н. Электрические аппараты. – М.: Издательский центр «Академия», 2015. 3. Таев И.С. Основы теории электрических аппаратов. М.: Издательский центр «Академия», 2017. 4.Чунихин А.А., Жаворонков М.А. Аппараты высокого напряжения, - М.: Энергоатомиздат,2016.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Правила устройства электроустановок, А.: Кітап, 2015 2. Электрическая часть станций и подстанций Справочные материалы для курсового и дипломного проектирования под ред.: Неклепаева Б.Н., Крючкова И.П. М.: Энергоиздат, 2005. 3. Рожкова Л.Д., Козулин В.С. Электрооборудование станций и подстанций. М.: Энергоиздат, 2008. 4. Коновалов Л.Л., Рожкова Л.Д. Электроснабжение промышленных предриятий. - М.: Энергия, 2007. 5. Справочник по проектированию электроснабжения. Под общей редакцией: Тищенко Н.Ю., Мовсесова Н.С., Барыбина. – М.: Энергоатомиздат, 2011.