Маркетингтік зерттеулер
Сипаттама: Пән тұтыну нарығында маркетингтік зерттеулер жүргізудің теориялық және практикалық негіздерін ашады. Тыңдаушылар негізгі негіздерді, ұғымдық аппаратты және зерттеу жүргізу алгоритмін білуге, сауалнама құрастыра білуге, сауалнама жүргізе білуге және олардың негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ұсынымдар бере білуге тиіс.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Маркетинг негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Білім алушылардың маркетингтік зерттеулерді сәтті өткізумен және ұйымдастырумен байланысты кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Міндет
- Сандық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдіснамасымен танысу
- Сапалы зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдіснамасымен танысу
- Data digital зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдіснамасымен танысу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- ұйымдағы маркетингтің зерттеу-аналитикалық функциясын ұйымдастырудың технологиялары
- маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы түрлерін жүргізу нысандары
- зерттеу жүргізу үшін бар маркетингтік ақпарат көздерінің ерекшеліктері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- маркетингтік зерттеулер бағдарламасын өз бетінше әзірлеу
- маркетингтік зерттеу жобасын ұйымдастыру және үйлестіру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- маркетингтік зерттеу жүргізудің әртүрлі нысандарын қолданудың орындылығы
- қолданылатын Талдамалық әдістердің экономикалық негізділігі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- конструктивті диалог жүргізу және қажетті контактіні қолдау мүмкіндігі
- сыртқы коммуникациялық орта көріністеріне төзімділік
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- өз пікірін және пікірін қалыптастыру мүмкіндігі
- сыни ойлау қабілеті
Оқыту әдістері
- интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді формаларын қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген жағдайлар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін қолдана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу процесінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу мәселелерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Эссе | 0-100 |
Дәріс конспектісі | ||
Сауалнама әзірлеу және сауалнама жүргізу | ||
Аралық бақылау | ||
2 рейтинг | Реферат | 0-100 |
Дәріс конспектісі | ||
Маркетингтік стратегияны дайындау | ||
Аралық бақылаy | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Маркетингтік зерттеулердің негізгі негіздері
- Маркетингтік зерттеулердің жіктелуі
- Маркетингтік зерттеулердің негізгі кезеңдері
- Маркетингтік зерттеулерді жүргізу әдістері мен түрлері
- Маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесі
- Тұтыну нарықтарын зерттеу
- Кәсіпорынның даму перспективаларын зерттеу
- Жүргізілген маркетингтік зерттеулердің аудитін зерттеу
Негізгі әдебиет
- 1. Ким Ч., Моборн Р. Стратегия голубого океана. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 204с. 2. Третьяк П.В. Форсайт как технология активного предвидения, 2014 3. Друкер П. Бизнес и инновации. – М.: Издательство "Питер", 2018. – 160 с. 4. Секерин В.Д. Маркетинг / Учебно-практическое пособие. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 2014. – 160 с. 5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 2015. – 416 с. 6. Гончарова Н.П., Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса: Учебное пособие. – К.: 2012. – 267 с.
Қосымша әдебиеттер
- 1. Scenarios: The Art of Strategic Conversation by Kees Van Der Heijden. John Wiley, Feb 2009 2. The Scenario Planning Handbook by Bill Ralston and Ian Wilson, Thomason, 2016 3. Learning from the Future : Competitive Foresight Scenarios by Liam Fahey (Editor), Robert M.Randall (Contributor). John Wiley, 2015 4. Issues Management: How You Can Plan, Organize and Manage for the Future by Joseph Coates. Lomond 2000 5. 20/20 Foresight: Crafting Strategy in an Uncertain World by Hugh Courtney. Harvard Business School Press, 2015