Әлеуметтік медиа маркетинг
Сипаттама: Пәнде SMM маркетингінің теориялық негіздері, сондай-ақ әлеуметтік медиа маркетингінің практикалық әдістерін қамтиды. Интернет желісінде маркетингтік іс-шараларды жүргізуді генерациялайтын трафиктің қызметін жақсарту, іздеу сұрауларын оңтайландыру және блог саласындағы жарнама коммуникациялары тұрғысында қарастырылады.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Студенттің әртүрлі қызмет салаларында ұйымдарда SMM маркетингтік жобаларын сәтті басқаруымен байланысты кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру
Міндет
- Әртүрлі интернет-сайттарда маркетингтік қызметтің тұжырымдамалық аспектілерімен танысу
- SMM маркетинг және SEO-ны жылжыту бойынша маманның қажетті құралдарымен танысу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Интернетте B2B және B2C саласындағы бизнес жүргізу ерекшелігі
- SMM-маркетинг және SEO-promotion бағдарламасын іске асырудың тактикалық әдістері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Ғаламтор аудиториясының когорты талдауын жүргізу
- Сайттың мазмұнын және дизайнын және ұйым ұсынатын басқа платформаларды түзету
- Ұйымның коммерциялық ұсынысының іздеу жағдайын насихаттау бойынша шараларды іске асыру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Бизнестің түрлі салаларында SMM-маркетинг құралдарын пайдалану және дамыту перспективалары
- Компанияның өнімдері мен қызметтерін алға жылжыту үшін құралдарды пайдаланудың экономикалық мүмкіндіктері
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Интернетте және оффлайнда тиімді келіссөз жүргізу мүмкіндігі
- Компанияның түрлі жобаларының презентациялауын ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігі
- Өз ойларын ауызша және жазбаша түрде қысқа әрі сауатты білдіре алуқабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Қолда бар деректерге, сондай-ақ сыртқы өлшемдерге негізделген шешімдер қалыптастыру
- Креативті және дұрыс түсіндіру, экстраполяция жасау мүмкіндігі
Негізгі әдебиет
- Ким Ч., Моборн Р. Стратегия голубого океана. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 204с. 2. Scenarios: The Art of Strategic Conversation by Kees Van Der Heijden. John Wiley, Feb 2009 3. The Scenario Planning Handbook by Bill Ralston and Ian Wilson, Thomason, 2016 4. Learning from the Future : Competitive Foresight Scenarios by Liam Fahey (Editor), Robert M.Randall (Contributor). John Wiley, 2015 5. Issues Management: How You Can Plan, Organize and Manage for the Future by Joseph Coates. Lomond 2000 6. 20/20 Foresight: Crafting Strategy in an Uncertain World by Hugh Courtney. Harvard Business School Press, 2015 7. Третьяк П.В. Форсайт как технология активного предвидения, 2014 8. Адизес И.К. Развитие лидеров. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 100с. 9. Друкер П. Бизнес и инновации. – М.: Издательство "Питер", 2018. – 160 с. 10. Секерин В.Д. Маркетинг / Учебно-практическое пособие. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 2014. – 160 с. 11. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 2015. – 416 с. 12. Гончарова Н.П., Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса: Учебное пособие. – К.: 2012. – 267 с.