Сандық маркетинг

Кайсанова Назерке Биржановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнде сандық форматта табысты маркетингтік қызметтің тұжырымдамалық негіздері, сондай-ақ заманауи деректерді цифрлық маркетингтің практикалық әдістері мен әдістері бар. Біз онлайн-бизнес сегментінде маркетингтік коммуникацияларды құру, деректердің үлкен көлемімен жұмыс істейтін цифрлық аналитика мәселелерін қарастырамыз.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Интернетте маркетингтік қызметті сәтті өткізуге байланысты студенттің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Міндет
  • Деректерді цифрлық маркетингтің теориялық негіздерімен және онлайн сауда ерекшеліктерімен танысу
  • Қазіргі заманғы тәжірибелік әдістермен танысу, шетелдік және отандық цифрлық маркетингтің қолданылатын әдістері
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Интернетте маркетингтік қызметтің бағдарламасын құру алгоритмін білу
  • Сандық маркетинг жүйесінің элементтерін білу
  • Цифрлық маркетинг маманының аналитикалық сегментін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Сандық нарық сегментіне талдаудың барлық түрлерін бейімдеу
  • Сандық статистикалық бақылау тақталарын пайдалана отырып, презентацияларды құрастыру және дайындау
  • Сандық маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Сандық маркетингті дамытудағы ағымдағы үрдістерге, компаниялардың коммерциялық қызметінің негізгі принциптеріне, функцияларына, ережелеріне және тактикалық құралдарына қатысты.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Дербес емес, сондай-ақ бизнес-сегментте конструктивті диалог жүргізу мүмкіндігі
  • Іскерлік байланыс объектілерімен әртүрлі байланыс жағдайында үнемді өзара әрекеттесу үшін сатып алынған білімнің тұтас жиынтығын іс жүзінде қолдану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Қолда бар деректерге, сондай-ақ сыртқы өлшемдерге негізделе отырып шешімдер қалыптастыру
  • Креативті және дұрыс түсіндіру, экстраполяция жасау мүмкіндігі
  • Өз көзқарасын қорғау, талдау, синтездеу, дәлелдемелерді, объективті себептерді білу қабілеті.
Негізгі әдебиет
  • Ицковиц Г.Тройная спираль. Университеты–предприятия–государство. Инновации в действии. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 204с. 2. Йенсен Р. Общество мечты. Как грядущий сдвиг от информации к воображению преобразит ваш бизнес. - М.: Издательство "Питер", 2018. - 100с. 3. The Scenario Planning Handbook by Bill Ralston and Ian Wilson, Thomason, 2016 4. Learning from the Future : Competitive Foresight Scenarios by Liam Fahey (Editor), Robert M.Randall (Contributor). John Wiley, 2015 5. Issues Management: How You Can Plan, Organize and Manage for the Future by Joseph Coates. Lomond 2000 6. 20/20 Foresight: Crafting Strategy in an Uncertain World by Hugh Courtney. Harvard Business School Press, 2015 7. Третьяк П.В. Форсайт как технология активного предвидения, 2014 8. Адизес И.К. Развитие лидеров. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 100с. 9. Друкер П. Бизнес и инновации. – М.: Издательство "Питер", 2018. – 160 с. 10. Секерин В.Д. Маркетинг / Учебно-практическое пособие. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 2014. – 160 с. 11. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 2015. – 416 с. 12. Гончарова Н.П., Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса: Учебное пособие. – К.: 2012. – 267 с.