Сандық маркетинг
Сипаттама: Пәнде сандық форматта табысты маркетингтік қызметтің тұжырымдамалық негіздері, сондай-ақ заманауи деректерді цифрлық маркетингтің практикалық әдістері мен әдістері бар. Біз онлайн-бизнес сегментінде маркетингтік коммуникацияларды құру, деректердің үлкен көлемімен жұмыс істейтін цифрлық аналитика мәселелерін қарастырамыз.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Интернетте маркетингтік қызметті сәтті өткізуге байланысты студенттің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Міндет
- Деректерді цифрлық маркетингтің теориялық негіздерімен және онлайн сауда ерекшеліктерімен танысу
- Қазіргі заманғы тәжірибелік әдістермен танысу, шетелдік және отандық цифрлық маркетингтің қолданылатын әдістері
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Интернетте маркетингтік қызметтің бағдарламасын құру алгоритмін білу
- Сандық маркетинг жүйесінің элементтерін білу
- Цифрлық маркетинг маманының аналитикалық сегментін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Сандық нарық сегментіне талдаудың барлық түрлерін бейімдеу
- Сандық статистикалық бақылау тақталарын пайдалана отырып, презентацияларды құрастыру және дайындау
- Сандық маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Сандық маркетингті дамытудағы ағымдағы үрдістерге, компаниялардың коммерциялық қызметінің негізгі принциптеріне, функцияларына, ережелеріне және тактикалық құралдарына қатысты.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Дербес емес, сондай-ақ бизнес-сегментте конструктивті диалог жүргізу мүмкіндігі
- Іскерлік байланыс объектілерімен әртүрлі байланыс жағдайында үнемді өзара әрекеттесу үшін сатып алынған білімнің тұтас жиынтығын іс жүзінде қолдану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Қолда бар деректерге, сондай-ақ сыртқы өлшемдерге негізделе отырып шешімдер қалыптастыру
- Креативті және дұрыс түсіндіру, экстраполяция жасау мүмкіндігі
- Өз көзқарасын қорғау, талдау, синтездеу, дәлелдемелерді, объективті себептерді білу қабілеті.
Негізгі әдебиет
- Ицковиц Г.Тройная спираль. Университеты–предприятия–государство. Инновации в действии. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 204с. 2. Йенсен Р. Общество мечты. Как грядущий сдвиг от информации к воображению преобразит ваш бизнес. - М.: Издательство "Питер", 2018. - 100с. 3. The Scenario Planning Handbook by Bill Ralston and Ian Wilson, Thomason, 2016 4. Learning from the Future : Competitive Foresight Scenarios by Liam Fahey (Editor), Robert M.Randall (Contributor). John Wiley, 2015 5. Issues Management: How You Can Plan, Organize and Manage for the Future by Joseph Coates. Lomond 2000 6. 20/20 Foresight: Crafting Strategy in an Uncertain World by Hugh Courtney. Harvard Business School Press, 2015 7. Третьяк П.В. Форсайт как технология активного предвидения, 2014 8. Адизес И.К. Развитие лидеров. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 100с. 9. Друкер П. Бизнес и инновации. – М.: Издательство "Питер", 2018. – 160 с. 10. Секерин В.Д. Маркетинг / Учебно-практическое пособие. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 2014. – 160 с. 11. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 2015. – 416 с. 12. Гончарова Н.П., Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса: Учебное пособие. – К.: 2012. – 267 с.